بازسازی ساختمان

تعرفه بازسازی ساختمان در استان تهران

نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک یا بی بو – رنگ بی بو رنگ بازسازی ساختمان تعرفه اکریلیک بر پایه آب نسل جدیدی آموزش پتینه از رنگ های ساختمانی می باشد که با توجه به مسایل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های عالی و مواد مضر این نوع رنگ ها رو به افزایش است. به طوری که به تدریج جایگزین رنگ های روغنی الکیدی می شوند. به رنگ هایی که توسط نرم افزار کامپیونری و سخت افزار مربوط به آن طراحی و میکس بازسازی ساختمان می شوند، اصطلاحا رنگ های کامپیوتری گفته می شود. در ایران رنگ های نیو کالر و پیکو کالر از این دسته می باشند.

رنگ های روغنی که قدمت بیشتری دارند در حالت کلی مقاوت بالایی در برابر آب دارند. اما ایراد اساسی آنها این است که ایجاد سرب می کنند. سرب به مقدار کم تا مدتی می تواند بدون ایجاد عارضه در بدن انسان باقی بماند. ولی با بالا رفتن تدریجی غلظت آن باعث بروز مشکلاتی در بدن مانند احساس ضعف، سردرد، اضطراب و بی خوابی شود.

بنابرین رنگ اکریلیک (اکرولیک) که بر مبنای آب است(حلال در آب)، بدون بو و فاقد اجرای کنیتکس و رولکس سرب می باشد. همچنین زمان خشک شدن رنگ اکریلیک بسیار سریع تر از سایر رنگ هاست. بر خلاف سایر رنگ ها که ممکن است پس از گذشت مدتی تغییر رنگ داده و و زرد شوند، ثبات رنگ بیشتری دارند. رنگ اکریلیک از لحاظ روانشناسی رنگ ها دارای نشاط و شادابی بیشتری نسبت به رنگ های روغنی است.

رنگ های اکریلیک سیلیکون مخصوص نما نیز مخصوص استفاده در نمای ساختمان بوده و ویژگی های فنی آن شامل : تنفس، مقاومت خوب در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر آلودگی های سطح، پوشش بالا و عدم جذب چرک و حفظ تمیزی سطح می باشد.

رنگ های اکریلیک سیلیکون مخصوص نما نیز مخصوص استفاده در نمای ساختمان بوده و مزایای فنی آن اجرای رنگ روغنی شامل: تنفس، مقاومت در مقابل نفوذ آب، پوشش بالا و عدم جذب چرک می باشد.

نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس (kenitex) سوراخها و ترکهای موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان و خاصیت آب گریزی کامل دارد این محصول با حلالهای مخصوص تولید گردیده و از آب و تینربه عنوان حلال رقیق کننده استفاده می گردد. رنگ کنیتکس (kenitex) بعد از استفاده به روی سطوح مختلف آب یا تینر خود را از دست داده و به فیلمی یک دست و بسیار مقاوم تبدیل می گردد. رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات نمای کنیتکس روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد.

برتری رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی نسبت به رنگ کنیتکس روغنی، استفاده از آب بعنوان حلال رنگ کنیتکس  اکرلیک روغنی (واتر بیس) پوشش های واتربیس یا رنگ کنیتکس اکرلیک حلال آب چند سالی است که وارد بازار پوشش های ساختمانی شده اند اجرای رنگ پلاستیک و درسطوح داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرارگرفته است. سرعت اجرای بالا و بدون بو بودن و خشک شدن سریع باعث استقبال از این نوع کنیتکس اکرلیک در ساختمان شده است. مخصوصا برای محیط های بسته و آپارتمانی و نیز در مواردی که کارفرما مجبور به سکونت در منزل یا در محل کار در زمان رنگ آمیزی (به همراه خانواده و علی الخصوص اطفال) هستند.

این نوع رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی می تواند بهترین گزینه جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها باشد و سرعت بالای اجرا و تولید نکردن گازهای فرار و خطرناک برای سلامت افراد ایده آل است. نظر به آلودگی محیط زیست از طریق رنگ کنیتکس روغنی و پوشش های حلال تینر این نوع رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی جای خود را در بازارهای اروپا و آمریکا باز کرده اند و حتی در برخی از کشورها تولید کنیتکس حلال تینر تینر نقاشی منزل روغنی با محدودیت ها و ممنوعیت های زیادی همراه شده است.

آنچه در اینجا حائز اهمیت می باشد آشنایی با این رنگ و ویژگی هایی است که آن را از سایر رنگ ها جدا ساخته و در ۱۰ ها نکته آن را نسبت به رنگ های صنعتی ممتاز می سازد. نمای کنیتکس (kenitex) پوشش و محافظ بسیار زیبائی برای خارج و داخل ساختمانها می باشد مقاومت و استحکام نمای کنیتکس در مقابل عوامل جوی طی چندین سال گذشته نمای کنیتکس (kenitex) را به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اکثر کشورهای جهان معرفی نموده است. نمای کنیتکس بخاطر ترکیب شیمیائی مخصوص آن واترپروف بوده و در مقابل عوامل جوی کاملاً مقاوم می باشد با توجه اهمیت سبکی ساختمان و کاهش بارمرده ای و جلوگیری از خسارت های جانی در ناشی از زلزله امروزه نما های سبک جایگاهی ویژه ای برخوردار هستند. نمای کنیتکس مولتی کالر بعلت سبکی و دوام و اجرای آسان بروی سیمان، چوب، آهن، آردواز، پنل های گچی، جداول خیابان، سازه های یونولیتی، بتون و غیره به رنگ های مختلف براحتی قابل اجرا می باشد و ۸ ساعت تا ۱۵ ساعت پس از اسپری شدن خشک و استقامت نهایی آن پس از ۱ ماه حاصل می شود.

قابل توجه است که هر کیلوگرم رنگ کنیتکس (kenitex) نوع سوپر ۵/۱ م.م، ممتاز ۳۰/۱ م.م، را پوشش می دهند. کنیتکس ها در سه دانه بندی پلی تکس (۰۴نرم)، ریز (منظم ۰۵)، (متوسط ۰۶) عرضه می گردد.
ترکیبات نمای کنیتکس:

انواع رزین های ، اکسید تیتان، الیافهای مصنوعی در گریدههای مختلف، پرلایت، بنتونیت، اکسید زنگ، بی کربنات کلسیم اجرای رنگ نما در مشهای مختلف، پودر تالک، پودر میکا، فرمالین، آمونیاک، ضد رویه، ضد قارچ، ضد کپک
کاربرد کنیتکس در کجاست؟
53454
یکی از جالب ترین نکات این رنگ درباره محل کاربرد آن می باشد. کاربرد کنیتکس (kenitex) در همه جاست. از سازه های خشن و دارای شرایط خاص همچون تونل ها و سازه های بتنی گرفته تا محیط داخل و خارج منازل، بازسازی ساختمان رستوران ها و فروشگاه های مختلف. آری کنیتکس (kenitex) هم بهترین گزینه برای سخت ترین شرایط سازه هاست و هم جزء رنگ های فانتزی، تزئینی و شیک. جدای از مقاوت و سایر ویژگی های یاد شده این رنگ، ویژگی زیبایی و جلوه بی نظیر اجرای رنگ بی بو آن خصوصیت دیگری است که آن را از سایر رنگ ها ممتاز می سازد.
نکات مهم:

ترکیب مواد این محصول و همچنین درجه بازسازی ساختمان غلظت آن نکته بسیار مهمی است زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد و حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد  نقاشی ساختمان با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد و تفاوت این دو پس از اجرای کار و گذشت زمان (عموما در کوتاه مدت) مشخص می شود و آن موقعی است که صاحب کار علاوه بر ضرر مادی دچار مشکل برای بر طرف سازی عیب های کارش خواهد شد. این عیوب می تواند شامل تغییر رنگ بازسازی ساختمان بعضی قسمتهای کار یا پوسته شدن کار شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com