بازسازی ساختمان

بازسازی و دانستنی های آن در ساختمان

امروزه تحول بزرگی در دنیای نقاشی ساختمان و طراحی دیوار ایجاد شده است. یکی از روش های نوین در نقاشی ساختمان استفاده از روش نقاشی مولتی کالر با رنگ های مولتی کالر(multi color) است. این روش با ترکیبی از رنگ های مدرن در طرح های مختلف است که جذابیت خاصی در محیط خانگی و اداری ایجاد می کنند. نوع دیگری از این روش نقاشی ساختمان و طراحی دیوار، روش مولتی اسپکت(multi aspect) است.

در سالهای اخیر رنگ های مولتی کالر توسط تولیدکنندگان داخلی به تولید رسیده است. اما رنگ های مولتی اسپکت نمونه داخلی ندارند. رنگ های مولتی کالر با توجه به جذابیتشان مورد توجه و استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است اما با توجه به اینکه بازسازی ساختمان برای پیاده سازی و اجرای نقاشی مولتی کالر نیاز به پمپ مخصوص HVLP است.

از جمله شرکت های داخلی تولید کننده رنگ مولتی کالر می توان به شرکت های اطلس، پارس، پارسه، و آریا اشاره کرد. ویژگی های عمده نقاشی ساختمان به روش نقاشی مولتی کالر عبارتند از:

مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا که در نتیجه هزینه های تمیز کاری و نگهداری را در نقاشی مولتی کالر کاهش داده و کاملا بهداشتی می باشد.
در صورت آسیب دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین شکل ممکن قابل ترمیم است.
از آنجاییکه رنگ های مولتی کالر بر خلاف رنگ های موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ساختمان ایجاد بوی نامطبوع نمی کند و به همین دلیل در مکان هایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت آنها وجود ندارد، مانند منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز آموزشی و هتل ها براحتی قابل اجرا می باشد.
رنگ های مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنایی در مقابل رنگ پریدگی، پوسته شدن، رنگ روغنی ساختمان زرد شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح بسیار مقاوم است.
قابلیت پوشش سطوح بیشتر، کاهش زمان و نیروی انسانی جهت اجرا وحذف تینر از عوامل توجیه اقتصادی رنگ های مولتی کالر می باشد.
قیمت  نقاشی مولتی کالر تفاوت چندانی با سایر رنگ های ساختمان ندارد.
قابلیت شستشوی اسان با آب و انواع شوینده ها را دارد.

 

نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری

انتخاب یک کاغذ دیواری صحیح و خوب کاری سخت و هراسناک است؛ به خصوص اگر قبلا این کار را انجام نداده باشید. دلیل سختی انتخاب کاغذدیواری این است که تنوع بی شماری از کاغذدیواری از لحاظ طرح و رنگ و هم‌چنین جنس پشت کاغذدیواری در بازار موجود است که باید از بین این تنوع بی شمار، مناسب‌ترین گزینه را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب و استفاده کنید.

با این حال این اطمینان را به شما می‌دهیم که راه‌هایی برای تسهیل این فرایند وجود دارد. یکی نقاشی ساختمان از مهم‌ترین راه‌ها برای‌ آسان‌تر شدن انتخاب کاغذدیواری، این است که شما قبل از رفتن به فروشگاه‌ها برای انتخاب و خرید، ایده و طرحی واضح و شفاف از آنچه می‌خواهید داشته باشید. در ادامه مطلب نیز راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با در نظر داشتن آنها  بتوانید انتخابی از سر آگاهی داشته باشید. در این مطلب در مورد اینکه چرا، کجا و چگونه باید از کاغذدیواری استفاده کنید، اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.
چرا کاغذدیواری؟

ممکن است این سوال وجود داشته باشد که اگر انتخاب و نصب کاغذدیواری سخت و پر از دردسر است، چرا باید از آن استفاده کرد؟ چرا به جای آن از رنگ‌آمیزی برای دیوارها استفاده نکنیم؟ در جواب باید بگوییم یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از کاغذدیواری این است بازسازی ساختمان که طرح‌ها و رنگ‌هایی که به وسیله کاغذدیواری می‌توان روی دیوار به وجود آورد، در حقیقت با  نقاشی دیوارها غیرممکن است.

رنگ‌آمیزی دیوارها کاری بسیار عالی و ایده‌آل است، اما به شرطی که تمایل به تک‌رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار‌های مجاور استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره‌ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد کنید، تنها راه، استفاده از کاغذدیواری است؛ زیرا در صورتی که شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست که کاغذدیواری بهترین گزینه برای دکوراسیون است.
کجا به دنبال کاغذدیواری برویم؟

کاغذدیواری را می‌توان در فروشگاه‌های مخصوص خود و هم‌چنین فروشگاه‌های مجازی بیابید. اما تشخیص کیفیت آن نیازمند شناخت خوب بازار و فروشنده آن است. اگر مجری کاغددیواری شما بر عهده متخصصین دیوار دیزاین باشد،این اطمینان به مدیریت پیمان شما داده می شود که از بهترین متریال استفاده می گردد.
انواع کاغذدیواری
45743
این مهم است که در مورد رایج‌ترین انواع کاغذدیواری های موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. اساسا کاغذدیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغذدیواری ها محسوب می‌شوند. این بازسازی ساختمان نوع از کاغذدیواری ها هم‌چنین قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین مولتی کالر نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت پشت کاغذدیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کاغذدیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست‌وشو و ضد آب است و راحت‌تر از روی دیوار کنده می‌شود. بنابراین نوع دوم کاغذدیواری های دارای پوشش وینیل، می‌توانند مناسب‌ترین گزینه نقاشی ساختمان برای انتخاب باشند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com