بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان بر اساس بودجه

چگونه بر اساس بودجه نوسازی و بازسازی ساختمان انجام دهیم؟ همه دوست دارند خانه‌ رویایی خود را داشته باشند. این کار برای تعدادی، به دلیل هزینه‌های فزاینده و بودجه محدود مانند کابوس است. در اینجا می‌خواهیم تصویر شفافی از روزهای پروژه و بودجه محدود را در اختیار شما بگذاریم.

نوسازی با هزینه کم
از آخر شروع کنید

هیچ‌گاه بدون تصمیم‌گیری قبلی و با احساس لحظه‌ای تصمیم به تغییر دکوراسیون و بازسازی آپارتمان داخلی ساختمان نگیرید. این کار مانند خرید کردن لحظه‌ای می‌تواند به جیب شما خسارت زیادی بزند. اول از همه، نداشتن برنامه زحمت فراوان دارد. مثلاً ممکن است یک روز ببینید درب جدید برای کابینت‌ آشپزخانه لازم دارید و با یک نجار صحبت می‌کنید. روز بعدی متوجه می‌شوید به سینک جدید نیاز دارید. ما به شما توصیه می‌کنیم که وقت بگذارید و بررسی کنید آشپزخانه چه چیزایی لازم دارد. کار کردن با برنامه هزینه کمتری دارد زیرا فقط یک بار افرادی که لازم دارید را استخدام می‌کنید.

نوسازی و بازسازی ساختمان های قدیمی با هزینه کم
بررسی استراتژیک

تغییر دکوراسیون و بازسازی هیجان‌انگیز است و ما نمی‌توانیم این واقعیت را انکار کنیم. ولی نباید این هیجان باعث شود که نسبت به برنامه تغییرات بیش‌تری ایجاد کنید. هر بار فقط بر روی انجام دادن یک کار تمرکز کنید.

نوسازی با هزینه کم ، بودجه نوسازی و بازسازی ساختمان
کیفیت را درنظر بگیرید، نه کمیت

شاید بنظر شما مسخره بیاید ولی این یک توصیه برای تغییر دکوراسیون است. هرقدر وسیله‌هایی که برای تغییر دکوراسیون می‌خرید کیفیت بیش‌تری داشته باشند با اینکه هزینه زیادی دارند ولی در بلند مدت به صرفه‌تر هستند. شما دوست دارید در طی چند سال یک بار تغییر دکوراسیون بدهید یا دوبار؟ آینده نگری و باهوش بودن به مقتصد بودن اولویت دارد./ تعمیرات ساختمان

همه‌چیز را تغییر ندهید.

در زمان نوسازی اتاق‌های کوچک شاید بخواهید و وسوسه شوید که دیوارها را تخریب کنید و فضا را بزرگتر کنید. لازم نیست با هر بار نوسازی خانه را ضعیف‌تر کنید. بلکه بهتر است با تغییر جای چیدمان وسایل با زدن حقه‌های دکوراسیون کاری کنید که فضا بزرگتر جلوه کند.

بازسازی ساختمان

یکی از کارهای مورد علاقه ما این است که نور را بخوبی داخل خانه بیاوریم. پس برای نور بیشتر خورشید بر روی درها و پنجره‌ها کار کنید که نور بیشتری وارد خانه شود. اگر پنجره‌های کوچک دارید گزینه‌ی پنجره‌های فرانسوی انتخاب بعدی شماست. اگر در اتاقتان پنجره ندارید و امکان داشتن پنجره وحود دارد، پس یکی از این‌ها را وارد کنید. اگر نور از سالن ورودی وارد می‌شود پس وقت آن است که در را بردارید./ بازسازی و تعمیرات ساختمان

یکی دیگر از حقه‌ها برای بزرگ کردن فضا برای سقف و دیوارها استفاده از رنگ خنثی است. به صورت مشابه، اگر خانه خیلی بزرگ است از طرح‌های درام و کاشی روی کاغذ دیواری برای کوچک کردن فضا استفاده کنید.

نوسازی و بازسازی داخلی ساختمان
خودتان تا جای امکان یک سری از کارها را انجام دهید.

با تشکر از ایده‌ها و توضیحات در اینترنت، می‌توانید جزئیات کارهایی که می‌خواهید خودتان انجام دهید را پیدا می‌کنید. از خوبی‌های انجام کارها توسط خودتان، می‌توان به صرفه جویی اشاره کرد و علاه بر آن، می‌توانید در طراحی و ساخت فضای منحصر به فردی را درست کنید و فضا را شخصی سازی کنید./ بازسازی اپارتمان

م: پویانو

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com