بازسازی ساختمان

ایده هایی برای پیمانکار بازسازی ساختمان

ایده هایی برای استخدام کردن پیمانکار بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون داخلی ، استخدام پیمانکار بازسازی ساختمان ممکن است کمی دلهره‌آور باشد. گاهی بنظر می­‌رسد تعداد گزینه­‌هایی که داریم به اندازه تعداد فیلم‌­های ترسناک است. سؤال این است که چگونه همه اطلاعات را دسته‌بندی کنیم که بهترین و مناسب­‌ترین انتخاب را برای پروژه­‌ی خود انتخاب کنیم.

اگر در آستانه آغاز یک تغییر دکوراسیون و بازسازی بزرگ هستید ما به شما راهکارهایی را برای استخدام پیمانکار ارائه می‌دهیم که از پروژه­‌ی خود از مرحله آغازی تا پایانی راضی باشید.

استخدام کردن پیمانکار بازسازی آپارتمان
مسئولیت­‌های شما

این روش بازدارنده برای پروژه­‌ی شما و کسی که استخدام می­کنید صدق می­کند. برای تغییر دکوراسیون شما نیاز به یک ایده­‌ی واضح دارید که در نهایت پروژه­‌ی شما شبیه آن باشد و بودجه ­ای واقع ­بینانه که شما برای انجام پروژه در نظر گرفته ­اید. در انتخاب پیمانکار شما بر روی افرادی تمرکز می­کنید که تجربه­ ی کار شبیه پروژه­ ی شما را داشته باشد و بتواند نمونه ­های آن و مدارک آن را نشان دهد. و مسلماً می­خواهید با افراد معتبر و دارای بیمه کار کنید.

استخدام کردن پیمانکار بازسازی ساختمان های قدیمی
مصاحبه با چند پیمانکار

زمانی که دو یا سه پیمانکار پیدا کردید که برای انجام پروژه­ ی شما مناسب بودند با آن­ها مصاحبه کنید. از آن­ها بپرسید که آیا پیش از این پروژه­ای با این مقیاس را انجام داده­ اند یا خیر و اینکه آیا اعتماد به نفس کافی برای انجام کار را دارند و در ذهن آن­ها این پروژه چه مقدار زمان می­برد. در زمان مصاحبه کاملاً به پاسخ ­های آن­ها در جهت اطمینان از ضمانت و حرفه ­ای بودنشان توجه کنید. از آن­جایی که پیمانکاران به خانه­ ی شما می ­آیند کسی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی کنید و بنظرتان توانایی تکمیل پروژه را دارد.

بازسازی ساختمان

استخدام کردن پیمانکار بازسازی آپارتمان
مظنه قیمت گرفتن

بعد از تکمیل شدن مصاحبه ­ها، از هرکسی که مناسب می­دانید در مورد برآورد قیمت پروژه نظرسنجی کنید. برآورد قیمت باید شامل هزینه­ های مواد مصرفی و هزینه­ های نفر-ساعت کارگران باشد. در نظر داشته باشید که گزینه ­ای که کمترین هزینه را دارد همیشه نمی­تواند بهترین انتخاب باشد. تکلیف شما این است که ببینید که یک هزینه تغییر دکوراسیون چقدر شبیه هزینه­ های معمول شما است. حتماً فاکتور نمونه ­های موجود و تجربه ­های دیگر را در نظر بگیرید. گاهی هزینه زیاد کاملا به صرفه است اگر شما را در آینده از هزینه کردن رها کند./ بازسازی تعمیرات منزل

استخدام کردن پیمانکار بازسازی
مکتوب کردن همه چیز

هنگامی که پیمانکاری که فکر می­کنید برای کار شما بهترین گزینه است انتخاب کردید، از اینکه کلیه هزینه­ های اعلام شده را بصورت قرارداد دربیاورید اطمینان حاصل کنید. قرارداد باید شامل مواردی مانند زمانبندی پرداخت و فرآیندی که باید طی شود تا موارد ذکر شده در قرارداد اصلی تغییر کند، باشد. قرارداد باید توسط طرفین قرارداد امضا شود./ بازسازی و تعمیرات ساختمان

اگرچه کسی دوست ندارد به نتایج بد فکر کند ولی قرارداد امضا شده به شما این راه حقوقی را می­دهد که در صورت بروز هرگونه اشکالی بتوانید از حق خود دفاع کنید. در نظر داشته باشید که افراد خبره می­دانند که داشتن قرارداد برای حفاظت از حق هر دو طرف است.

استخدام کردن پیمانکار بازسازی ساختمان
انعطاف­ پذیر باشید

متأسفانه بازسازی و تغییر دکوراسیون یک دانش دقیق نیست. حتی بهترین پیمانکاران هم گاهی با مشکلات پیش­بینی نشده ­ای روبرو می­شوند، و گاهی تغییرات آب و هوا سرعت پیشرفت کار را کاهش می­دهد. صاحب­خانه باید همیشه مقداری زمان و بودجه بیشتر برای پروژه در نظر بگیرد ولی برای آن یک سقفی وجود دارد. اگر مشاهده کنید که شخصی که استخدام کرده ­اید برای ریسک ­های نامعقول و یا هزینه تراشیدن پروژه­ ی شما را به تعویق می­اندازد، پروژه­ ی خود را به فرد دیگری واگذار کنید تا آن را تمام کند.

انتخاب پیمانکار همیشه یک تصمیم بسیار بزرگ است اما این به این معنی نیست که کار نشدنی ­ای می­باشد. ما با همدیگر یک لیستی تهیه کردیم که شامل نکاتی برای انتخاب پیمانکار تغییر دکوراسیون به صورت آگاهانه است./ تعمیرات ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com