بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با غلطک

نقاشی ساختمان با غلطک امروزه جای نقاشی با قلم مو را گرفته است. ما در این مقاله، مزایا و معایب، آموزش نقاشی ساختمان با غلطک را برای شما بیان کرده ایم.

تعریف غلطک
غلطک ابزاری برای رنگ آمیزی است که مانند قلم مو در اندازه ها و جنس های مختلف تولید می شود. غلطک شامل یک استوانه پوشش دار و همچنین یک دسته است که با کمی پیچ و خم به هم متصل هستند. برای آغشته کردن سطح پوشش غلطک که مانند قلم مو با توجه به نوع رنگ و کاربرد آن متفاوت است سینی مخصوصی در نظر گرفته شده است.

نقاشی ساختمان با غلطک بهتر است یا قلم مو ؟؟
امروزه با اختراع غلطک ، قلم مو های سنتی در نقاشی ساختمان کمتر مورد استفاده قرار می گیرند . نقاشی ساختمان با غلطک بسیار آسان است و کار نقاشی تمیزتر انجام می شود. از قلم مو ها فقط در قسمت های خاصی استفاده می شود . استفاده از غلطک ها بهترین گزینه برای نقاشی ساختمان است و مشکل شره کردن رنگ به وسیله ی قلم مو را حل کرده است . غلطک پوشش یکدستی به سطح مورد نظر می دهد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد.

آموزش نقاشی ساختمان با غلطک

انواع غلطک رنگ

غلطک ها ۴ نوع هستند و هر غلطک مخصوص رنگ خاصی است:

۱.غلطک های اجرای رنگ پلاستیک که قطر آن بزرگتر از غلطک رنگ روغنی است.

۲.غلطک های اجرای رنگ روغنی که قطر کمتری دارند.

۳. غلطک های اجرای رنگ آکرولیک که ما بین این دو نوع قرار می گیرند یعنی نه قطر بزرگ و نه قطر کوچک.

۴. غلطک های مخصوص پتینه کاری و رنگ های بر جسته طرح دار.

رنگ آمیزی آپارتمان سقف با غلطک
رنگ کردن سقف کار طاقت فرسایی بوده و نیاز به فوت و فن خاصی دارد. برای راحتی کار می توانیم نقاشی ساختمان با غلطک را تجربه کنیم. رنگ کردن سقف از روی زمین خیلی راحتر از روی نردبان است. برای رنگ کردن یک سقف طرح دار، غلتکتان باید پرز ضخیمی داشته باشد تا تمامی برآمدگی‌ها و تورفتگی‌های سقف را کاملاً بپوشاند. برای سقف‌های صاف پیش ساخته می‌توانید از غلتک دارای پرز صاف یا نازک‌تر استفاده کنید.

غلطک رنگ آمیزی منزل طرح دار‎
اگر علاقه مند به زیباسازی دیوار منازل خود هستید و حوصله کثیف کاری رنگ آمیزی ساختمان رو ندارید، می توانید از غلطک های طرح دار استفاده کنید . در این غلطک ها رول هایی تولید گردیده اند که با طرح هایی که بر روی آن نقش بسته اند می توانید اشکالی زیبا بیافرینید و تغییری اساسی در دکوراسیون منزلتان ایجاد کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com