بازسازی ساختمان

اجرای خدمات پیمان مدیریت

خدمات پیمان مدیریت

•    شناسایی مشاورین مهندسی مجرب و کارآمد داخلی یا خارجی
•    شناسایی و معرفی تأمین کنندگان اصلی تجهیزات پروژه و انجام مذاکرات اولیه با  Vendorها
•    کنترل و پیگیری فاز مهندسی خرید و بازرسی های حین ساخت از سازندگان تجهیزات
•    نظارت و کنترل و عملکرد مشاور مهندسی تفصیلی با بهره برداری از نرم افزارهای روز دنیا
•    برگزاری مناقصه جهت شناسایی پیمانکاران اجرایی
•    ارایه خدمات نظارت و پیگیری حین اجرا و ساخت

پیمان مدیریت

نمونه :

در اواخر سال 83 پروژه عملیات احداث HIPS II پتروشیمی تبریز طی یک قرارداد EPC به شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) واگذار گردید. با توجه به پیش‌زمینه‌هایی که از طرح پلی‌پروپیلن‌جم در شرکت پتروشمیران وجود داشت، شرکت  صدرا پیمان مدیریت (MC) و درواقع راهبری اصلی پروژه HIPS II را طی قراردادی به پتروشمیران محول نمود. این پروژه شامل مهندسی پایه و تفصیلی، خرید، ساخت، نصب و همکای در پیش‌راه‌اندازی واحد دوم تولید پلی‌استایرن مقاوم (High Impact Poly Styrene II) با ظرفیت 53,400 تن در سال می‌باشد پلی‌استایرن مقاوم یکی از پلاستیک‌های با کاربرد عمومی و از محصولات مهم صنایع پتروشیمی می‌باشد. این نوع پلاستیک به عنوان ماده اولیه  صنایع پایین دستی پتروشیمی عموماً در تولید ظروف یکبار مصرف، بسته‌بندی موادغذایی ، لوازم خانگی، وسایل بهداشتی، آزمایشگاهی، لوازم التحریر و… استفاده می‌شود. شرکت پتروشمیران با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و با انگیزه، تیم MC خود را تقویت نموده و انجام وظایف محوله را با نظارت بر عملکرد مشاور مهندسی طرح (شرکت پژوهش صنعت نفت PIRECO) که مسئولیت مهندسی پایه و تفصیلی پروژه را عهده‌دار می‌باشد، آغاز نمود./ مدیریت پیمان

فعالیت تیم MC پتروشمیران در زمینه عملیات خرید و تدارکات پروژه شامل، شناسایی Vendor، هماهنگی بین مهندسی، بازرگانی و Vendorهای داخلی و خارجی، کنترل مدارک فنی سازندگان، پیگیری‌های عملیات خرید و نظارت بر عملکرد Vendorها در حین ساخت تجهیزات، رسیدگی به مشکلات فنی و مالی سازندگان و … بوده است.

با توجه به پیشرفت 7/97 درصد در فعالیتهای طراحی و مهندسی و 2/81 درصد در تامین و تدارکات اقلام پروژه و 2/43 درصد در عملیات ساختمان و نصب، پروژه HIPS II پتروشیمی تبریز تحویل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) گردید.

تهیه گزارش طرح توجیه فنی- اقتصادی احداث آبگیر فاز 2 مجتمع‌های پتروشیمی واقع در عسلویه/ مدیریت پیمانکاری

انجام بخشی از خدمات مهندسی تفصیلی و خدمات مهندسی خرید پروژه هیدروژناسیون C4 Cut مجتمع پتروشیمی اراک

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com