بازسازی ساختمان

هزینه های کلی بازسازی منزل

تنظیم بودجه ای واقع گرایانه برای بازسازی خانه ، بستگی به تخمینی دقیق از هزینه های تان دارد. با رعایت این شش مورد، قبل از برداشتن اره و چکش، هزینه بازسازی منزل خود را به دقت ارزیابی کنید./ بازسازی تعمیرات منزل
نکات اصلی :
– نسبت به وسعت پروژه خود واقع گرا باشید. اگر طراحی های مورد نظرتان فراتر از ابزارتان است، کمی کوتاه بیایید.
– با کمک ماشین حساب های بودجه یا راهنماهای ارزیابی هزینه، مخارج پروژه تان را تخمین بزنید.
– برای ترسیم نقشه ها از متخصص کمک بگیرید، به کمک این طراحی ها ارزیابی دقیق تری از هزینه ها خواهید داشت.
– از قانون اصلی این رشته پیروی کنید و حداقل از سه شرکت بازسازی استعلام بگیرید.
۱-قلمروی پروژه خود را تعیین کنید.
خیلی جالب است که ما انسان ها قادریم به محض باز کردن درب یک اتاق ، شروع به بازسازی آن کنیم. خیلی سریع متوجه می شویم چه کارهایی در سر داریم. وسعت و قلمروی پروژه شما، تاثیر به سزایی در هزینه آن دارد. یک لیست از کارهای ضروری و کارهای غیرضروری تهیه کنید. چون در طول برنامه ریزی مجبور می شوید وسعت پروژه خود را بازبینی کنید. باید اولویت بندی کنید.
۲- برای به دست آوردن تخمین تقریبی، لیست قیمت مصالح را چک کنید.
در سایت های ساختمان سازی و بازسازی ساختمان لیست قیمت هایی وجود دارد که کمک می کند قبل از شروع کار، یک راهنمای کامل تهیه کنید. اگر تا به حال دست به این کار نزده اید، احتمال دارد از هزینه آن شوکه شوید. چون نکته اصلی این محاسبات این است که نسبت به توانایی مالی خود واقع گرا باشید. اگر فکر می کنید فاصله چندانی با ته کشیدن بودجه خود ندارید، همین لحظه وسعت پروژه تان را بازبینی کنید.
۳- به کمک یک راهنمای هزینه دقیق، هزینه ها را ریز به ریز تشریح کنید.
شاید تا حالا چندین طرح و نقشه آماده کرده باشید. این کار کمک می کند درک بهتری از مراحل دخیل در کار داشته باشید. معماران، نقشه بردارها، سازمان مصرف کنندگان یا سازمان تبادل منطقه شما همگی می توانند توصیه های مفیدی درباره هزینه ساخت و ساز و بازسازی به شما بکنند.
۴- از متخصصین بخواهید نقشه های شما را بررسی کنند.
اگر تا حالا نقشه پروژه بازسازی یا ساخت را تکمیل نکرده اید، قبل از نهایی کردن بودجه خود، این کار را انجام بدهید. اگر قصد مدیریت هزینه های پروژه خود را دارید، این کار ضروری است. هزینه های ساخت و ساز به این موارد بستگی دارد :
– مصالح مورد استفاده.
– افرادی که استخدام می کنید.
– کیفیت کار، قطعات و اتصالات.
– وسعت پروژه.
– محل سایت.

بازسازی ساختمان

۵- ده الی بیست درصد به بودجه نهایی برای روز مبادا اضافه کنید.
به این کار نقشه دوم یا پشتیبان یا همان نقشه ای برای روز مبادا می گویند. در این پروژه ها، بالا رفتن هزینه از سقف تعیین شده اتفاقی عادی است. متخصصین این رشته توصیه می کنند ده درصد از هزینه های پروژه را به عنوان بودجه پشتیبان به بودجه نهایی اضافه کنید. هیچ چیز به اندازه رویای نیمه کاره، تاسف برانگیز نیست، مثل یک بازسازی نیمه کاره رها شده به علت تمام شدن بودجه.
و در آخر، هرچقدر تحقیق کنید باز هم کم است. سایت های دولتی درباره ساخت و ساز، خرید و فروش خانه را پیدا کنید. بعضی اوقات توصیه های مفیدی در خصوص حمایت از مصرف کننده در ساخت و ساز و بازسازی خانه پیدا می کنید که تاثیر به سزایی خواهد داشت.

بازسازی خانه پروژه ای زمان بر و پرهزینه است اما اگر مصمم به این کار باشید، ممکن می شود. با کمی کمک از این مقاله و منابع آن می توانید تصمیم بگیرید که آیا این کار مناسب شما هست یا نه.
۱-رویاپردازی. ساده بنگرید. نیازهای خود را بشناسید و ساده ترین راه حل را انتخاب کنید. اگر اجازه بدهید این پروژه به سرعت رشد می کند. به سرمایه موجود در حساب بانکی خود توجه کنید و وارد مزایده شوید. اگر متاهل هستید، مطمئن شوید که خواسته های مشترک دارید. اگر هردو برای هدفی یکسان فداکاری کنید، کار راحت تر خواهد بود تا اینکه یکی از طرفین برای خوشحالی طرف دیگر فداکاری کند. و مطمئن باشید که از خود گذشتگی ضروری خواهد بود./ بازسازی ساختمان

۴- درباره هزینه ساخت و ساز با برقکار و پیمانکار صحبت کنید. در هر زمینه، رقمی تخمینی بگیرید. اگر از پس نصب تیغه دیوار برمی آیید می توانید خودتان انجام بدهید و دستمزدی ندهید. اگر ابزار و مهارت لازم برای نصب سقف را ندارید سراغ آن نروید. اگر برقکاری نمی دانید از آن دوری کنید. مطالب کتاب درسی دبیرستان برای این کار کافی نیست. به مبلغ تخمینی فکر کنید و کمی فکر کنید.

۵- از یک معمار مشورت بگیرید. شاید برای یک اتاق ارزش نداشته باشد. اما خیلی هم گران نخواهد بود. سازمان شهرداری ترجیح می دهد طراحی های معمار را ببیند. یکی از مزایای استفاده از معمار این است که بی درنگ فکر شما را خوانده و ایده هایی درباره پروژه ارائه می کند که شاید به فکر شما نرسیده باشد. یک معمار خوب دیدگاهی منحصر به فرد، حیاتی و مرتبط از پروژه شما ارائه می کند. درباره افکار و درخواست های او با همسر خود صحبت کنید. نظر معمار را درباره پیمانکارها بپرسید اما فراموش نکنید که مسئولیت قرارداد با سازنده، به عهده صاحبخانه یعنی شماست. درباره مجوزاتی که باید اخذ کنید از معمار اطلاعات بگیرید و بپرسید که در این زمینه می تواند کمکی به شما بکند.

هزینه های بازسازی آپارتمان

۱۰- پیمانکارها معمولا حاضر به چانه زدن بر سر قیمت هستند. اگر بخشی از کار آسان به نظر می رسد یا مهارت آن را دارید، دوست دارید خودتان آن را تمام کنید. اگر پایان رضایت بخشی داشته باشد، حسی عالی از اتمام بخشی از کار بازسازی منزل به شما دست می دهد. اکثر افرادی که دستی در کار دارند می توانند ورقه های سنگی یا تیغه دیوار را به تنهایی نصب کنند.

اغلب افرادی که کارهای دستی را انجام می دهند، دستمزد منصفانه ای می گیرند و کار را به خوبی انجام می دهند. برای زمان و کار بدنی خود ارزشی منصفانه در نظر بگیرید. اگر ساعتی ۲۵ دلار درآمد دارید، فکر می کنید باید خودتان را درگیر کاری بکنید که فرد دیگری به خوبی بلد است و به ازای ساعتی ۱۰ دلار آن را به خوبی انجام می دهد؟
– اگر عصبی و سختگیر نباشید، طراحی پلان در طول مراحل کار تغییر خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که ۱۰% سرمایه بیشتر از تخمین پیمانکار دارید. با این حال هم ممکن است شرایط را دست کم گرفته باشد و رقمی بیش از تخمین درخواست کند.
– در کلاس های بازسازی ساختمان، نقاشی، نصب سقف و غیره شرکت کنید تا ارزش کار کارگران را بدانید و به راحتی دستمزد آن ها را پرداخت کنید.
– طوری برنامه ریزی کنید که ساخت و ساز پروژه در فصول مناسب شروع شود./ بازسازی ساختمان های قدیمی
هشدار :
– اگر از پس هزینه اقامت در هتل برمی آیید این کار را بکنید تا کارگران وارد حریم خصوصی شما نشوند اما وقت مناسبی برای مسافرت نیست!
– این کار باعث افزایش تنش و اضطراب در روابط شما می شود.

م: rebuilds.ir

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com