بازسازی ساختمان

توصیه و مراحل بازسازی ساختمان

چند سال پیش یک آپارتمان دو خوابه خریدم. ارزان و کثیف بود اما از لحاظ توصیه  جغرافیایی ایده آل بود، و می دانستم که با کمی نوسازی پتانسیل خود را نشان می دهد. در آن زمان مستاجری در آن زندگی می کرد، پس تا یک سال بعد هم دست مستاجر ماند تا کمی پول برای بازسازی تعمیرات منزل پس انداز کنم. چند ماه را به تحقیق و برنامه ریزی و پس انداز مشغول بودیم. اگر قصد بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه را دارید و افزایش قیمتی که در پایان کار از ملک انتظار دارید، باید روی دو کفه ترازو قرار گرفته و باهم برابر باشند.
در عرض دو ماه اقدام به هزینه بازسازی آپارتمان خود کردیم در ابتدا آشپزخانه سپس رختشوی خانه اروپایی در حمام نصب کردیم، کف آپارتمان را لمینت کردیم، چراغ های LED نصب کردیم، پرده زدیم، کمد لباس را نصب کردیم و سیستم تهویه مطبوع مناسب برای منزل خود تعبیه کردیم. همچنین کل واحد را رنگ زدیم و قرنیزهای جدید نصب کردیم.
اما همه این کارها مثل آب خوردن نبود. در طول پروژه با افرادی سر و کار داشتیم که یا دیر سر کار حاضر می شدند یا اصلا نمی آمدند. افرادی بودند که وسط کار همه چیز را رها کردند و کار را رها کردند، حتی زمانی که یک حفره بزرگ وسط حمام و سقف آپارتمان پایینی ایجاد کرده بودند. دیگر چالش های پروژه فرو ریختن دیوار آشپزخانه قدیمی و کاشی های حمام، و دستمزدهای نجومی و غیرمنتظره بود. ما براساس برنامه پیش رفتیم و اتاق ها را به نوبت بازسازی کردیم، به این ترتیب توانستیم کمی از بودجه خود را نگه داریم و شش هفته قبل از به دنیا آمدن بچه به آنجا نقل مکان کنیم.

منظم باشید. خانه خود را وجب به وجب بگردید و از تمام تغییراتی که می خواهید انجام بدهید لیست تهیه کنید. همه شماره تماس ها، ایده ها، زمان دقیق جلسات، کپی طراحی دکوراسیون داخلی و فایل قیمت ها را در یک مکان نگه دارید. از هر چیزی کپی بگیرید، حتی برنامه های کاری، همه آن ها را بایگانی کنید. حتی اگر نگاهی به آن ها نکنید، باعث می شود افرادی که با شما کار می کنند دقت بیشتری به خرج بدهند.
– با مداد از ایده های خود طرح بکشید. نیازی نیست کیفیت طراحی دکوراسیون داخلی مقیاس داشته باشد. می توانید فایل های گرفته شده از اینترنت یا مجلات باشد. اگر معمار یا پیمانکار دارید، این طراحی ها پایه مباحثه شما با آن ها خواهد بود.
۳- کارهایی که خودتان انجام می دهید و کارهایی که به دست پیمانکار می سپارید را تعیین کنید. احتمالا بخشی از هر کاری را خودتان انجام می دهید. عموما کسی برای نصب جا حوله ای پیمانکار استخدام نمی کند، اما شاید نتوانید ورقه های سنگی بام طبقه دوم را به تنهایی نصب کنید.
۴- برای بودجه خود برنامه ریزی داشته باشید. تا مدتی بعد از خرید خانه و لوازم ضروری ای که داخل آن قرار می دهید، جیبتان خالی خواهد ماند.
۵- در مورد محل اقامتتان در طول دوره بازسازی ساختمان تصمیم گیری کنید. بررسی کنید که آیا در طول دوره پروژه می توانید در خانه یا بخشی از خانه بمانید یا نه. تا وقتی که اتاق خواب بوی رنگ خیس و فرش می دهد می توانید در اتاق نشیمن بمانید یا نه؟

با این توصیه ها می توانید بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه  کنید :
۱-با افراد درستکار و معتمد کار کنید.
ما از اطرافیان پرس و جو کردیم و دنبال کسی بودیم که این افراد را به ما معرفی کند. اما اگر این کار نتیجه ندهد می توانید از سایت های دایرکتوری مربوطه کمک بگیرید. وقتی فرد مورد نظر را انتخاب کردید، نقشه را با جزئیات به او ارائه کنید. در صورت امکان، سه فرد با دستمزدهای مختلف پیدا و مقایسه کنید.
۲- افرادی که استخدام می کنید را به درستی مدیریت کنید.
هریک از این افراد باید وارد ساختمان شده، کاری که لازم است را انجام بدهند، از آنجا بروند و محل را برای نفر بعدی آماده کنند. مدیریت و هماهنگی صحیح این افراد، در راندمان کار و صرفه جویی در هزینه تاثیر به سزایی دارد. ما مدیریت پروژه را خودمان به عهده گرفتیم و برای هر کاری افراد مختلفی را استخدام کردیم، به این ترتیب موفق شدیم کمی از بودجه را در جیبمان بگذاریم.

توصیه بازسازی آپارتمان

رویکرد خود را برنامه ریزی کنید. برخی قسمت های بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون داخلی خانه می تواند در هر زمانی رخ بدهد اما بعضی از کارها به وقوع دیگر اتفاقات بستگی دارند.
– تمام موارد ضروری را تعیین و شناسایی کنید. مشکلات امنیتی که باید در اسرع وقت حل شوند را شناسایی کنید مثل پنجره شکسته. همچنین مشکلاتی که در صورت حل نشدن باعث ایجاد دردسر در آینده می شوند مثل چکه کردن سقف.
– از مواردی که به دیگر پروژه ها وابسته هستند آگاه باشید.
– ابتدا به مشکلات اساسی رسیدگی کنید. رنگ زدن دیواری که باید خراب شود کار عاقلانه ای نیست.
– یا اینکه با پروژه های کوچک شروع کنید. اگر بسیاری از کارها را خودتان به دست می گیرید و تازه کار هستید، پروژه های کوچک باعث کسب تجربه و اعتماد به نفس شما می شود. همچنین کمک می کنند به پروژه های بزرگ تر دست پیدا کنید یا تا زمانی که کار مهم تری به دست بگیرید، یک فضای قابل استفاده ایجاد کنید. شاید حتی تعمیرات کوچک و جزئی تنها مواردی باشند که در ابتدای کار از پس هزینه آن ها برمی آیید.
– سعی کنید پروژه های مرتبط را همزمان انجام دهید. به طور مثال اگر فرش یا هر کفپوش دیگری که دارید را برداشته اید، از این فرصت استفاده کنید و صدای جیر جیر کف، خرابی رطوبت یا هر ایراد دیگری که به کف زمین وارد شده را رفع کنید.
۷- با یک دست چند هندوانه برندارید. در پروژه های طولانی مدت که کل خانه را اشغال می کنند مثل نقاشی یا تعویض همه درب ها، باید تامل کنید که آیا عاقلانه است که اتاق به اتاق پیش بروید. این راهکار همچنین کمک می کند هزینه هایتان را در مدت زمان بیشتری انجام بدهید.
۸- یک پروژه بزرگ را به یکباره انجام بدهید. اگر در طول بازسازی ساختمان ، قادر نیستید از تنها توالت خانه استفاده کنید یا فقط می خواهید چیزی را از سر راه بردارید، باید پروژه های بزرگ را به یکباره تمام کنید.


توصیه ها :
– در مراحل خاص، کل پروژه یا بخشی از آن به خود فرصت بدهید. بازسازی ساختمان کاری زمان بر است.
– تمیز کردن و نقاشی جزء سریع ترین و کم هزینه ترین راه های رسیدگی و بهتر کردن خانه است. حتی اگر راهکاری داخلی و جزئی است که قبل از دستیابی به بازسازی کامل پیش می آید، سعی کنید چیزی که وجود دارد را تمیز کنید.

بعضی از کارها را خودتان انجام دهید.
ما با این روش شاید چند میلیون تومان در هزینه صرفه جویی کردیم. نقاشی ساختمان کاری است که هر فرد تازه کاری از پس آن برمی آید. ابتدا دیوارها را با کف صابون حسابی تمیز کنید، روی لبه ها و قرنیزها را چسب بزنید، یک صفحه برای جلوگیری از کثیف شدن زمین پهن کنید و خلاقیت خود را روی دیوار به نمایش بگذارید.
۴- اتصالات و قطعات را با دقت و ذکاوت انتخاب کنید.
ما از پیمانکاران خود پرسیدیم از چه جاهایی خرید می کنند، از انبارهای لوازم حمام و آشپزخانه بازدید کردیم، درباره کالاهای برگشتی کارخانه ها و موجودی اضافی انبارها پرس و جو کردیم. سایت ها هم منابع خوبی هستند، بعضی اوقات می توانید محصول برند را با قیمت ناچیزی از سایت بخرید.
۵- سفید، روشن و سبک.
برای ما، استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه و حمام راهی ساده برای بزرگ نشان دادن محیط بود. کاشی، دیوار شیشه ای پشت اجاق گاز و رویه کابینت سفید و ساده، ارزان تر است. با وسایل رنگی تزئینی مثل کاسه، حوله و لوازم آشپزخانه می توان به محیط کمی رنگ و لعاب داد.
۶- هرچیزی که می توانید را تعمیر و استفاده کنید.
یک کارهایی که برای صرفه جویی در هزینه می توان انجام داد ترمیم پارکت یا سرامیک اتاق نشیمن و پذیرایی است.
۷- از خدمات گروه بازسازی  استفاده کنید.
م: rebuilds.ir

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com