بازسازی ساختمان

رنگ سفید در خانه

قانونی برای استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون وجود ندارد و در هر جایی می توان آن را بکار برد. رنگ سفید کاملا یک رنگ دلنیشین است پتینه اما چون اتاق خواب های سفید ممکن است بی روح به نظر برسد می توان طیف گرم تری از رنگ سفید مانند شیری را بکار برد. رنگ شیری به دیوارها روشنی و گرما می بخشد. در اتاق هایی که سفید رنگ هستند می توان با بکار بردن ظروف شیشه ای و نقره کنتراست و جذابیت ایجاد کرد. دکوراسیون رنگ سفید به عنوان عاملی برای بزرگ کردن و روشن کردن فضا شناخته شده است. با به بکار بردن رنگ سفید در اتاق های کوچک یا کم نور، ستون ها و سقف می توان فضا را بسیار بزرگ تر و روشن تر نشان داد.

رنگ سفید بازسازی ساختمان

همان طور که از نامش پیداست این رنگ همانند مرمر می درخشد و رگه های خاصی از خاکستری را در خود جای داده است. از این رنگ بیشتر برای لوازم دکوراتیو و یا جزییات فضای داخلی مثل کانتر آشپزخانه ها پتینه روی چوب استفاده می شود.پس انتخاب آن برای دیوارهای دکوراسیون منزل شما توصیه نمی شود.

رنگ فیلی ملایم در بازه ی تنالیته ی رنگی میان سفید تا سیاه قرار دارد. منظور از  پتینه رنگ فیلی جایگزین رنگ سفید در واقع همان خاکستری بسیار روشن است که می تواند چهره ی دکوراسیون شما را متمایز کندف اما توجه داشته باشید این تمایز در جهت گرما بخشیدن به محیط نیست و فضای شما را سرد تر نشان می دهد پس انتاب آن برای فضاهایی مانند اتاق خواب چندان مناسب نیست.

آبی در طیفهای وسیعی وجود دارد و این بدان معنی است که می تواند هر سبک و سیاق و سلیقه ای را پوشش دهد. جستجوی خود رابرای یک رنگ آبی با لیست محبوب ترین انتخابهای ما آغاز کنید.

اتاق های ناهارخوری کوچک یکی از معضلات و مشکلات خانه های نقلی امروزی است. امروزه سبک زندگی ما نوعی شده است که متراژ خانه ها همگی کوچک هستند. نکته مهم در چیدمان خانه های کوچک و نقلی امروزی استفاده از مبلمان هایی مناسب فضاهای کوچک امروزی است. به همین بهانه در این مقاله چند مدل میز و صندلی ناهارخوری که مناسب برای فضاهای کوچک است را گردآوری کرده ایم.

بعد از رنگ، جنس پرده انتخابی اهمیت زیادی پیدا می کند. جنس پرده ها باید کیفیت بالایی داشته باشد تا  پتینه کاری با شست و شوی چند باره کیفیت و شفافیت خود را از دست ندهد. به علاوه خود آشپزخانه به نور فراوانی احتیاج دارد تا روشنایی اش تامین شود چه نور طبیعی در طول روز و چه نور چراغ ها در شب، باید در حد مناسبی باشد تا فضا را روشن جلوه دهد؛ بنابراین می توانید از پرده های نیمه یا تور های حاشیه ای مخصوص آشپزخانه به اندازه های سی تا نود سانتی متر استفاده کنید به شرطی که از بیرون دید نداشته باشد.

برخی از افراد رنگ های تیره را برای دیوار های اتاق نشیمن ترجیح می دهند؛ اما این ایده کاملا نادرست است و باعث کوچک نمایی بیش از حد فضای اتاق خواهد شد. بهتر است تا حد امکان در و دیوار های اتاق تان را با رنگ های روشن و ملایم پتینه کاری بپوشانید. رنگ های بژ، لیمویی، آبی روشن با رگه های سفید و نیز یاسی کم رنگ پیشنهاد می شود.

برای این ترکیب رنگی باید رنگ غالب اتاق نشیمن تان طوسی خیلی روشن یا سفید باشد. برای قسمتی از دیوار، از رنگ صورتی روشن استفاده کنید. برای مبلمان های تان از صورتی متوسط انتخاب کنید. برای ایجاد هماهنگی بیشتر برای مبل تکی تان آموزش پتینه رنگ زرد روشن انتخاب کنید. این ترکیب رنگی برای یک اتاق نشیمن بهاری بسیار مناسب است.

در این چیدمان باید رنگ غالب اتاق تان سفید باشد. برای مبلمان ها هم بهتر است از سفید چرک استفاده کنید. برای اضافه کردن رنگ آموزش و روح به این اتاق نشیمن سفید می توانید از یک کوسن با ترکیب رنگی سفید آموزش پتینه دیوار و صورتی و پرده هایی با همین ترکیب رنگی استفاده کنید. یک صندلی حصیری می تواند کامل کننده دکوراسیون تان باشد.

دیوارهای خاکستری ملایم باعث گرما بخشیدن به محیط دارای مبلمان سفید به همراه لوازم سفید در این فضای خانگی شیک می‎شوند. به این فضا بالشت‎های دارای رنگ متالیک آبی روشن و لوازمی به رنگ فیروزه‎ای نیز اضافه شده است تا نمایی زیبا به خانه داده شود. آموزش پتینه کاری قالیچه‎ای به رنگ خاکستری تیره تر با یک الگوی گل آبی یخی باعث ادامه پتینه یافتن طرح رنگی اتاق در کف اتاق می‎شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com