بازسازی ساختمان

رنگ سفید در سلیقه ما

ساده ترین نوع رنگ سفید که می تواند به سبب سلیقه ی شما پتینه مات یا براق و یا ترکیبی از این دو انتخاب شود. اما ترجیحا انتخاب نوع براق آن بهتر است برای لوازم و وسایل مانند کمد ها و سرویس خواب صورت کرید و انتخاب مات آن برای دیوارها و سقف دکوراسیون داخلی منزل شما.این رنگ می توان جایگزین رنگ سفید ساده در فضای دکوراسیون شما قرار گیرید و تقریبا از نوع رنگ سفید خالص می باشد و بهتر است این رنگ در ترکیب با رنگ های پتینه کاری نسبتا تیره همانند قهوه ای در فضای داخلی قرار گیرد.

رنگ سفید نقاشی منزل

رنگ سفید کاپوچینویی را با سفید شیری اشتباه نگیرید! این رنگ در واقع ترکیبی از سفید خالص با مقدار اندکی قهوه ای به دست می آید. که برای داشتن فضایی نسبتا گرم و دلنشین بهترین گزینه محسوب می شود. اگر این رنگ را برای دیوارهای پتینه  خود انتخاب می کنید توجه داشته باشید ترکیب مبلمان آبی رنگ با آن می تواند چهره ی خاصی به فضای شما ببخشد.

رنگ سفید_ یاسی در واقع همان رنگ بنفش بسیار بسیار کم رنگ است، می توانید از این رنگ جایگزین رنگ سفید برای بخش کوچکی از فضای داخلی خود و یا دیوار خاصی از دکوراسیون استفاده کنید و مبلمان خود را هماهنگ با این رنگ انتخاب کنید.

اتاق خود را با رنگ زرد خوش آب و رنگ کنید. این طیف رنگهای زرد گستره ای از روشن ترین رنگ آن یعنی شیری تا غلیظ ترین آن یعنی عسلی را در بردارد. مجموعه ای از رنگ های محبوب خود را برای شما جمع آوری کرده ایم تا در یافتن رنگ دلخواهتان به شما آموزش پتینه کمک کنیم.

گاهی اوقات اضافه کردن یک مدل پرده جدید ممکن است تنها چیزی باشد که دکوراسیون منزل تان برای نو شدن به آن نیاز دارد. پرده ها یکی از مهم ترین عناصر تزیینی در اتاق های خانه به خصوص اتاق نشیمن و اتاق خواب هستند اما در این بین شاید توجه زیاد به پرده های اتاق نشیمن و اتاق خواب باعث شود به محیط هایی مانند آشپزخانه توجه چندانی نشود. در این مقاله، در همین باره می نویسد پتینه کاری که اولین مسئله درباره پرده آشپزخانه انتخاب مدلی متناسب با مفهوم طراحی آشپزخانه است.

در ضمن پرده های بالا رونده با دوخت های مناسب دکوراسیون مدرن و کلاسیک نیز می توانند برای پنجره های آشپزخانه گزینه مناسبی باشند. این پرده ها فضای کمی اشغال می کنند و راحت تر جمع می شوند، همچنین قیمت آن ها نسبت به پرده های معمولی پایین تر است؛ بنابراین شما می توانید در آشپزخانه خود از پرده های بالا رونده استفاده کنید زیرا فضای کمی را اشغال می کند و به هنگام آشپزی خطر شعله ورشدن آموزش پتینه کاری را به حد کمی می رساند.

تنها چیزی که چشم مهمانان را در بدو ورود به اتاق نشیمن می گیرد، طراحی و سبک چیدمان اتاق است. برای بزرگ تر جلوه کردن اتاق بهتر است از تابلو های نقاشی با طرح ظریف و آینه های دیواری کوچک استفاده کنید.

 بهار  فصل رنگ هاست. یکی از بهترین رنگ ها برای پتینه روی چوب دکوراسیون داخلی در فصل بهار، رنگ صورتی است، اما باید بدانید که چه رنگ هایی بهترین مکمل های رنگ صورتی برای یک دکوراسیون بهاری زیبا هستند. با ما باشید تا این رنگ ها را بشناسید.

در این اتاق ناهار خوری هم، رنگ غالب طوسی روشن است. برای قسمتی از دیوار رنگ طوسی استیل انتخاب کنید. برای صندلی های اتاق ناهارخوری تان هم از ترکیب صورتی روشن و صورتی پررنگ استفاده کنید. پرده ای را هم انتخاب کنید که ترکیب طوسی سیر و روشن با حاشیه های صورتی باشد.

اگر شما تمایل به اضافه کردن رنگ های مختلف برای دکوراسیون اتاق نشیمن تان دارید، ترکیب صورتی پررنگ، سبز و مشکی یکی ترکیب رنگی بسیار عالی است. برای این چیدمان از رنگ صورتی پررنگ برای دیوار و از ترکیب صورتی و سفید آموزش پتینه دیوار برای پرده ها استفاده کنید. در این چیدمان بهترین رنگ برای مبلمان رنگ سبز است. برای کامل کردن می توانید برای شومینه تان از رنگ مشکی استفاده کنید.

جواب مثبتی به رنگ سفید در زمستان دهید. ترکیب رنگ‎های خنثی به خوبی با هم می توانند یک فضای مدرن و ساده ایجاد کنند. برای تکمیل این فضا از رنگ های گرم استفاده کنید. برای مثال یک دیوارکوب قهوه ای تیره می تواند زیبایی این دکور را چند برابر کند. در این دکوراسیون رنگ‎های گرم بادنجانی یک فضای دعوت کننده و صمیمی در این اتاق نشیمن سنتی به وجود آورده‎اند. دیوارهای ارغوانی با ته رنگ خاکستری به شما اجازه استفاده از سایه‎هایی از رنگ بادنجانی را می‎دهند. پتینه برای این منظور می توانید پایه‎ی لامپ، بالشت روی مبل و شمع‎هایی به رنگ بادنجانی انتخاب کنید پتینه روی چوب تا فضایی با رنگ‎های برجسته در اتاق داشته باشیم.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com