بازسازی ساختمان

رنگ سفید محبوب دکوراسیون

محبوب ترین رنگ بعد از رنگ سفید ساده برای دیوار ها می باشد که پتینه کاری ماهیتی نزدیک به رنگ سفید و تناژی از رنگ زرد بسیار کم رنگ را با خود دارد، این رنگ مناسب برای دیوارها بوده و به خوبی می تواند با رنگ های محبوب و پرطرفدار فضای نشیمن هماهنگ شود. این رنگ را با رنگ سفید استخوانی اشتباه نگیرید! رنگ سفید عاجی تقریبا ترکیب رنگ سفید استخوانی با صورتی بسیار ملایم است. به لحاظ زیبایی، این رنگ را می توان بالاتر از رنگ سفید استخوانی دانست و برای ترکیب با رنگ های سال ۲۰۱۶، مبلمان گل گلی و یا دکوراسیون پاستلی گزینه ی منحصر  پتینه به فردی محسوب می شود.

رنگ سفید

رنگ سفید صدفی یکی از آن رنگ های است که در دکوراسیون پاستلی شما می درخشد! کافی است کمی صورتی را با سفید ترکیب کنید و چهره ای خاص به فضای دکوراسیون خود ببخشید. توجه داشته باشید که در تمام این ترکیب ها رنگ ترکیب شده آموزش پتینه با سفید بسیار کم است.

رنگ سفید _ سبز در واقع مانند همتای خودش یعنی سفید_ یاسی در فضا قرار می گیرد و برای فضاهایی مانند اتاق خواب ها بهترین گزینه است. ترکیب سفید خالص با مقدار بسیار اندکی از سبز می تواند رنگ خاصی را در فضای داخلی شما  به وجود آورد که جایگزین مناسبی برای رنگ سفید ساده است.

این رنگ نیز از آن دسته رنگ های پر طرفدار محسوب می شود که اگر به ترکیب رنگ سفید و آبی مقدار بسیار کمی خاکستری نیز اضافه کنید ترکیب رنگ بی نظیری برای دیوارهای نشیمن شما می شود که به خوبی می توان آن را با اکثر سبک های آموزش پتینه کاری دکوراسیونی که از مد نمی افتند، ست کرد.

اگر قصد دارید که حال و هوای اتاقتان را سلطنتی کنید یا یک هاله شیرین و مدرن به آن بدهید ارغوانی برای شما معجزه می کند. رنگ ارغوانی خود را از میان مجموعه ارغوانی های ما پیدا کنید.

آشپزخانه محلی برای پخت و پز است در نتیجه باید به سراغ رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی ملایم بروید چرا که رنگ های گرم به صورت ملایم اشتها آور است. استفاده از رنگ هایی که با غذا هماهنگ هستند به آشپزخانه فضایی دلنشین می دهد و باعث می شود غذا ها سالم و طبیعی به نظر برسند. از استفاده از رنگ های کمرنگ برای آشپزخانه بپرهیزید زیرا باعث ایجاد احساس ناخوشی می شوند.امروزه اتاق نشیمن ها، نقطه آموزش پتینه دیوار مرکزی و چند کاربردی خانه تلقی می شوند. از تماشای تلویزیون گرفته تا استراحت، صرف غذا، نشستن با اعضای خانواده و حتی بازی های رایانه ای در این فضا انجام می شود؛ البته باید قیمت بالا و سرسام آور مسکن را نیز در نظر گرفت تا داشتن اتاق های نشیمن کوچک چندان عجیب به نظر نرسد. درست است که ابعاد اتاق های نشیمن معاصر بسیار کوچک به نظر می رسد؛ اما با اندکی خلاقیت، می توان نمایی بزرگ در فضای اتاق ایجاد کرد. فقط کافی است به چند رهنمود در این باره توجه کنید.

برای این ترکیب رنگی، برای روتختی تان از صورتی پر رنگ و برای پرده های اتاق تان از ترکیب صورتی و زرشکی استفاده کنید. برای ترکیب بندی زیباتر باید دیوارهای اتاق و چوب تخت خواب تان طوسی روشن باشد. برای تزیینات اتاق مانند قاب عکس و لوستر از رنگ کرم طلایی استفاده کنید.

صورتی یکی از رنگ هایی است که مختص به فصل بهار است. برای چیدن یک اتاق نشیمن بهاری، برای یک دیوار از کاغذ دیواری طرح دار صورتی و برای بقیه دیوارها از رنگ صورتی ساده استفاده کنید. سعی کنید مبلمانی هم با رویه صورتی روشن ساده و پتینه کوسن های طرح دار صورتی تیره تر انتخاب کنید.

یک اتاق نشیمن با رنگ خنثی با در اختیار داشتن ته رنگ‎های دلفریبانه‎ طلایی و قهوه‎ای باعث می‎شود ظاهری جذاب در اتاق داشته باشید. سقف‎های گنبدی با در اختیار داشتن دیواری با رنگ قهوه‎ای اجرای پتینه مایل به زرد، جذاب ترین قسمت های این اتاق می‎باشند. دیوارهای سفید ساده‎ باعث ایجاد هماهنگی زیبایی بین رنگ‎های قهوه‎ای و طلایی این اتاق نشیمن شده اند.

این مبلمان قرمز خوشرنگ در ترکیب با دیوارهای سفید باعث ایجاد پلت رنگی این فضای ساده و مدرن شده‎اند. با داشتن لوازم جانبی حداقل و رنگ‎های اندک، طراح این فضا اجازه داده است این مبل باشد که نقشی برجسته در این فضا داشته باشد و یک پتینه روی چوب اثر هنری نقاشی به رنگ قرمز سیر باعث شده است این برجستگی در فضا ادامه پیدا کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com