بازسازی ساختمان

رنگ بنفش در دکوراسیون زمستانی

با اضافه کردن رنگ‎های یکپارچه‎ بنفش – ارغوانی و لوازم خانگی نقره‎ای، شاهد ایجاد فضایی زنانه هستیم. آموزش پتینه کاری مبلمان سفید که در مقابل دیوارهای بنفش تیره قرار گرفته است، باعث گرم شدن فضای خانه شده‎اند. فرشی به رنگ آبی ارغوانی باعث پایین آوردن سرزندگی بیش از حد رنگ اتاق شده است ولی با این حال آن ته رنگ دوست داشتنی بنفش – ارغوانی موجود در فضا را حفظ کرده است.

عکس های خانوادگی تان را پرینت گرفته و به جای سر اعضای خانواده تان عکس های کوچکی از کدو تنبل بگذارید. این عکس ها را با قاب مشکی قاب کرده و به دیوار اتاق تان بچسبانید. یک میز کهنه کاری شده به رنگ مشکی زیر قاب عکس ها قرار دهید پتینه و روی آن را تزیین کنید. یک شیشه کوچک روی میز بگذارید و روی شیشه را با عنکبوت های سیاه تزیین کنید. برای ترسناک تر کردن دکوراسیون تان یک اسکلت جمجمه کوچک روی میز قرار دهید.

رنگ بنفش

کدو تنبل های مینیاتوری را تهیه کنید. پتینه کاری با ماژیک نوک باریک مشکی روی آن ها طرح های مختلفی بکشید. این کدو تنبل ها را روی یک تخته چوبی کهنه بچسبانید و از آن برای تزیین دیوار قدیمی خانه تان استفاده کنید. برای ترسناک تر کردن فضا می توانید از یک مجسمه جغد مشکی هم استفاده کنید.یک گلدان بزرگ مشکی تهیه کنید. یک دسته گل رز مصنوعی مشکی تهیه کنید و درون این گلدان قرار دهید. روی این دسته گل حیوانات موذی پلاستیکی قرار دهید. این گلدان ترسناک را روی میز جلو مبلی تان بگذارید.

چه یک پنت‌هاوس 700 متری بالای یک برج 20 طبقه و چه آپارتمانی 60 متری در مجتمعی پتینه کاری 30 واحدی. فرقی ندارد. همه خانه‌ها مانند هم هستند. همه‌شان هرقدر هم که مهندس و معمار خوبی داشته باشند باز هم ممکن است دارای فضایی بدون استفاده باشند؛ یک فرورفتگی توی دیوار یا کنجی که بین پنجره و کمدها گیر کرده است. این‌جور وقت‌ها باید مانند یک طراح دکوراسیون دنبال ایده‌های ناب بود تا جاهای خالی را به بهترین شکل ممکن پر کرد.

اصلا لازم نیست برای دکور کردن گوشه‌های خانه از گلدان‌های بزرگ استفاده کنید. در خانه‌ای که روی هم رفته 70 مترمربع مساحت دارد، نمی‌شود روی گلدان‌های مجلل تزئینی حساب کرد. در این‌جور مواقع اگر خیلی دوستدار گل‌های آپارتمانی هستید و از طرفی با پخی از کار افتاده خانه‌تان هم مشکل دارید، بهتر است سراغ گلدان‌های کوچک بروید با این تفاوت که این بار به جای استفاده از یک گلدان تک می‌توانید دو یا سه گلدان کوچک در کنجی اتاق به کار ببرید. استفاده از گلدان‌های کوچک این امکان را به شما می‌دهد که برای آنها کلی ایده به خرج دهید؛ مثل ردیف چیدن اجرای پتینه کاکتوس‌ها در گلدان‌های رنگی متفاوت یا قرار دادن یک نیمکت چوبی و جادادن گل‌ها روی آن.

معمولا بزرگ‌ترین مشکل افراد برای کار کردن در خانه نداشتن محل مناسبی برای قرار دادن لوازم کار است. این روزها که دورکاری اهمیت خودش را پیدا کرده خیلی‌ها هنوز به کار کردن در خانه عادت نکرده‌اند برای اینکه نمی‌دانند لوازم مورد نیاز برای کارهای روزمره‌شان را در کجای خانه کوچک‌شان جای دهند. بهترین شرایط در این مواقع زمانی است که یکی از اتاق‌های خانه فضای کنج دست‌نخورده‌ای داشته باشد. آن‌وقت می‌شود به‌راحتی و البته با کمی نظم و ترتیب هم پرونده‌های کاری را سر و سامان داد و هم بقیه لوازم را مرتب کرد. یادتان باشد مشغول بودن به معنی بی‌نظمی نیست؛ حتی اگر محل کار گوشه اتاق خانه آدم باشد.

استفاده از کاغذ دیواری می تواند به ما کمک کند تا خانه ای زیبا تر و دلپذیرتر داشته باشیم. تنها کافی است که بدانیم آن را در کجا و به چه نحوی به کار بگیریم و چگونه مبلمان فضای داخلی را متناسب با آن بچینیم. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از کاربرد کاغذ دیواری در فضاهای داخلی مختلف را به شما معرفی کنیم و همراه با شما ببینیم که روش های استفاده از آن چگونه است. دانستنی های لازم آموزش پتینه کاری برای انتخاب کاغذ دیواری را با شما مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

به دلیل وسیع بودن سطح دیوارها انتخاب رنگ کاغذ دیواری تاثیر بسیار زیادی در روشن و پرنور جلوه کردن فضا دارد. اگر دوست دارید خانه ای پر نور و روشن داشته باشید بهتر است به سراغ کاغذ دیواری هایی با زمینه رنگ سفید و یا طیف رنگ های خنثی بروید پتینه و در انتخاب مبلمان نیز همین نکته را مد نظر قرار دهید. با این روش به راحتی می تواند فضایی پر نور را در دکوراسیون منزل خود به وجود بیاورید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com