بازسازی ساختمان

ترکیب رنگ خاکستری در دکوراسیون

هیچ چیزی بیشتر از رنگ‎های قهوه‎ای شکلاتی در پتینه کاری ترکیب با خاکستری بادنجانی و نارنجی کدو حلوایی باعث نمی‎شوند فضایی با رنگ‎های گرم داشته باشید. استفاده از نورهای پشت دیوار برای نورانی کردن فضای خانه با یک درخشش ملایم و صمیمی باعث متمایز شدن دیوار دارای رنگ نارنجی در میان رنگ‎های سیرتر فضا شود.

به دیوار زیر پله تان بشقاب های تزیینی با رنگ های سفید و سیاه نصب کنید. قبل از این کار به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است دیوار و کابینتی که زیر زیر پله تان قرار دارند به رنگ سفید باشند. از برچسب های حیوانات کمک بگیرید و چند برچسب عنکبوت به رنگ سیاه پتینه را روی بدنه و سطح کابینت تان بچسبانید. برای ترسناک تر کردن دکوراسیون تان یک دست مصنوعی درون کشوی کابینت قرار دهید.

رنگ آمیزی منزل خاکستری

چند درخت تزیینی که با سیم درست شده اند را خریداری کنید. سعی کنید این درخت ها به رنگ مشکی باشند. برای بالای شومینه تان دو مجسمه خفاش فلزی انتخاب کنید. برای ترسناک تر کردن دکوراسیون پیشنهاد می کنیم از مجسمه های اسکلتی استفاده کنید. یک چوب بلند تهیه کنید. چند سیم ضخیم فلزی تهیه کنید و به این چوب بلند وصل کنید. نخ های کنفی را به دور این لوستر بپیچانید طوری که طرح تار عنکبوت پتینه کاری را در شما القا کند. چند فانوس کوچک فلزی به این لوستر آویزان کنید.

رادیاتورها در خانه‌ یکی از مشکلات بزرگ طراحی داخلی است. این اسباب گرمازا ناخواسته در خانه کنج‌هایی درست می‌کند که با هیچ وسیله‌ای نمی‌شود آن را سر و سامان داد. در این‌جور مواقع که رادیاتور دست و پای صاحبخانه را می‌بندد بهترین کار استفاده از تابلوهای بزرگ و کوچک است. البته اگر فضای دیوار بالای رادیاتورها زیاد باشد، می‌شود به یک کتابخانه دیواری هم فکر کرد. به‌طور کلی دیوار خالی بالای رادیاتورهای  پتینه روی چوب گوشه اتاق را فقط می‌شود به این شکل استفاده کرد وگر نه هر کار دیگری تلاشی بیهوده به نظر می‌رسد.

این روزها کمد خانه‌ها یک جور غنیمت به حساب می‌آید. هر طبقه آن یک گنج بزرگ است که باید از هر سانتی‌مترش به‌درستی استفاده شود. حالا این وسط اگر افراد خانواده‌ای لوازم خرده‌ریز و خرت و پرت‌های زیادی داشته باشند، آن وقت باید حتما یکی از این گنج‌ها را برای جا دادن وسایل‌شان اختصاص دهند. شارژر موبایل، خودکار، ماژیک‌های رنگی، سررسیدهای حساب و تقویم و دفترچه تلفن؛ اینها وسایلی است که در هر خانه‌ای حداقل دو، سه نفری با هم به آن نیاز دارند. این‌جور مواقع بهتر است کنج خالی خانه‌ها را با یک طراحی دلپذیر به محلی برای جای‌دادن این خرده‌ریزها تبدیل کرد. یک میز سه‌گوش و بوم‌های رنگی و تخته‌های جادار دیواری فضای کنج را زیباتر از زمان خالی بودنش می‌کند. این‌طوری دیگر کسی دنبال شارژر و خودکار آموزش پتینه کاری هم نمی‌گردد و لازم نیست کمدها را از این خرده‌‌ریزها پر کرد.

شاید باورش کمی سخت باشد اما این روزها یکی از ترفندهای مدرن جلوه دادن خانه‌ها از نگاه طراحان داخلی قرار دادن رخت‌آویز لباس‌ها گوشه اتاق است. چندسالی هست که در طراحی اتاق‌های خواب امروزی سر و کله میله‌های فلزی بدون داشتن هیچ‌گونه کاور و پوششی پیدا شده است. درست برخلاف کمدهای مسافرتی گذشته که کاوری پوشیده داشتند و به هر ترفندی لباس‌ها را از دید دور می‌کردند. البته استفاده از رخت‌آویزهای ساده امروزی هم قانون خودش را دارد؛ اول اینکه باید در اتاق‌های بزرگ تعبیه شود و بعد اینکه فقط لباس‌هایی را روی آن آویزان کرد که بهترین رخت پتینه روی چوب و لباس‌های طرف هستند. خرده‌ریزها باید برود داخل کمدهای اصلی!

یک راه‌حل ساده و البته بسیار مفید برای پر کردن جای خالی خانه. درست کردن یک اتاق مطالعه کوچک آن هم فقط با قرار دادن یک صندلی راحتی ساده و یک چراغ‌ پایه‌بلند، بدون نیاز به میز و لوازم اضافی دیگر. شاید پتینه در نگاه اول قرار گرفتن صندلی تک در کنار خانه با آباژور کنارش کمی عجیب به نظر برسد اما سبد کتاب‌های کوچکی که در کنار صندلی قرار می‌گیرد می‌تواند این مشکل را هم حل کند. هر چند در طراحی مدرن امروزی هر چیدمان غیرمتعارفی آموزش پتینه به نوعی خاص بودن تلقی می‌شود؛ ضمن اینکه داشتن یک جای مطالعه خوب برای ساعت‌های خلوتی خانه به همه این حرف و حدیث‌ها می‌ارزد!

اگر به ست کردن و هماهنگی رنگ در دکوراسیون منزل خود علاقه مند هستید می توانید مانند آنچه در تصویر بالا می بینید کاغذ دیواری را با روکش صندلی و مبلمان ست کنید. ترکیب رنگ آبی و سفید در این فضای کار اجرای پتینه کوچک حس شادابی را به وجود آورده و باعث شده فضا پرنورتر به نظر برسد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com