بازسازی ساختمان

ترکیب رنگ نقره ای در دکوراسیون

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

رنگ‎های مشکی، سفید و نقره ای با هم ترکیب شده‎اند تا یک اتاق ناهارخوری فوق مدرن پتینه ایجاد شود. دیوارهای آلومینیومی خاکستری و پنجره‎های نقره‎ای از نظر بصری باعث توسعه یافتن فضا شده‎اند و مبلمان سفید به دنبال ترکیب با لوازم جانبی سیاه، یک فضای رنگی روشن غیر منتظره به وجود آورده‎اند.

این اتاق نشیمن شیک با فضای رنگی خنثی، به زمستان  خوش آمد گویی می‎کند. رنگ طلایی متالیک و روشن موجود در فضا یک نوع حس رسمی بودن به آن داده است. همچنین لوازم جانبی کوچک ولی برجسته، نقشی محوری در متمایز بودن اتاق دارند.  پتینه کاری عناصر خنثی نظیر شاخه‎های درخت و لانه‎ی پرندگان با پودری طلایی آغشته شده‎اند تا یک فضای مناسب حال و هوای زمستانی را به وجود آید.

رنگ نقره ای

پارچه های سفیدی انتخاب کنید. داخل این پارچه ها را با شن های نرم پر کنید. آموزش پتینه دیوار سعی کنید از پارچه ای انتخاب کنید که حالت کشی داشته باشد. روی این پارچه ها را عنکبوت های پلاستیکی بچسبانید. این پارچه ها را از سقف اتاق تان آویزان کنید. میهمانان تان با دیدن این صحنه حتما شوکه خواهد شد.

چند کدو تنبل بزرگ انتخاب کنید. روی کدو تنبل ها با چاقو عکس شعله های آتش را بکشید. این کدو تنبل ها را جلو شومینه تان قرار دهید. با اسکلت های کاغذی کوچک را به بالای شومینه تان آویزان کنید. در قسمت بالای شومینه تان چند ماکت خانه به رنگ مشکی قرار دهید. دو طرف شومینه دیوارکوب های مشکی رنگ نصب کنید.

صندلی‌های آویزان و تابی‌شکل چند سالی است که در بازار مبلمان و دکوراسیون طرفداران زیادی پیدا کرده است. می‌گویند این صندلی‌های تازه که کار همان ننوهای دوران کودکی را می‌کنند، برای آرام کردن اعصاب و روان وسیله خیلی خوبی است فقط مشکل اینجاست که آموزش پتینه کاری بعد از نشستن روی آنها بی‌حرکت نگه‌داشتن‌شان کار هر کسی نیست.
البته طراحان داخلی بیشتر به ظاهر این صندلی‌ها توجه دارند تا به کارکردشان. جنس‌های زیادی هم دارند؛ از مدل‌های چوبی و فلزی گرفته تا حصیری، پارچه‌ای و شیشه‌ای. این صندلی‌ها با یک طناب مقاوم و محکم به حلقه‌ای که از قبل در سقف پیچ شده است، وصل می‌شود. بهترین استفاده‌شان هم برای کنج‌های خانه است. حالا یا کسی دل و جراتش را دارد و از آن واقعا استفاده می‌کند یا نه فقط لذت بردن از همان ظاهر زیبایش کافی است.

زمانی چای فقط چای سیاه بود و در نهایت فقط با ریختن هل یا دارچین طعم و بویی می‌گرفت. دم کردن آن هم بساطی داشت؛ سماور، قوری و کتری‌های مختلف. اما حالا به مدد چای‌سازهای مدرنی که به بازار آمده‌اند کار دم کردن آموزش پتینه دیوار دمنوش‌ها راحت شده است.

کیسه‌ای شدن چای‌ها و طعم‌دار کردن‌شان هم جمعیت چای‌خورها را زیادتر از قبل کرده است؛ آن‌قدر که دیگر در مهمانی‌ها میزبان‌ها انواع چای‌ها را به خواست مهمانان‌شان دم می‌کنند. اگر  آموزش پتینه شما هم از آن‌دست افرادی هستید که نفس‌تان به چای بسته است و البته مشکل گوشه خالی خانه را هم دارید، بهتر است به جای فکر کردن به یک دکور خاص به فکر یک چای‌ساز خوب و طاقچه‌ای کوتاه برای چایخانه کنار هال و پذیرایی باشید؛ پتینه یک ایده ناب که این روزها در طراحی خانه‌های مدرن هم به آن گوشه چشمی دارند!

خیلی‌ها اهل دکور دادن به گوشه‌های خانه نیستند؛ نه از طاقچه‌ها خوششان می‌آید و نه دوست دارند کنار خانه مجللی که با زحمت درست کرده‌اند یک طاقچه لوازم تحریر یا سیم و دفترچه داشته باشند. اینجاست که باید به فکر گلدان‌ها بود. در خانه‌های مجلل و لوکس بیشتر اوقات برای پر کردن فضای کنج‌های خانه از گلدان‌های بزرگ استفاده می‌شود؛ گلدان‌هایی خاص با گونه‌‌هایی از برگ‌های خاص. درست مانند گلدان‌های پتینه کاری بنجامین ابلق مادرها در چند سال گذشته که با وسواس خاصی گوشه خانه‌ها را پر می‌کرد. حالا به جای بنجامین‌ها گلدان‌های عجیب دیگری آمده‌اند. فقط کافی است به اولین گل‌فروشی محل سر زد.

با استفاده از وسایل خاص می‌شود به خانه شخصیت داد به‌ خصوص این روزها که استفاده از وسایل خاک‌ خورده قدیمی باب شده است. این روزها هر کسی یادگاری از مادر بزرگ را از داخل انباری بیرون می‌کشد و کنار خانه‌اش می‌گذارد. این یادگاری‌ها بهترین وسایلی است که می‌شود آنها را در گوشه دنج خانه جای داد. مانند این میز چرخ خیاطی قدیمی که صاحبش آن را با وسواس تمام در پخی بی‌استفاده خانه قرار داده و با سلیقه روی آن وسایلی گذاشته که نشان‌دهنده حال و هوای همان فصل است. وسایل چیده شده روی دکوری خانه به تناسب فصل تغییر می‌کند اما پتینه اصل ماجرا همان میز یادگاری مادربزرگ است که در کنج خانه خودنمایی می‌کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com