بازسازی ساختمان

تبدیل فضای کوچک یک آپارتمان

چگونه فضاهای کوچک یک آپارتمان کوچک، بزرگتر به نظر می رسد؟! آیا تا پتینه کاری به حال احساس کرده اید که آپارتمان شما بیش از حد کوچک است؟! یا شاید کوچکتر از آن چیزی است که شما می خواهید؟! نیازی نیست که نگران باشید و در شرایط سخت به فکر نقل مکان باشید. در این مطلب تکنیک هایی را معرفی خواهد کرد که شما می توانید با استفاده از آنها در یک آپارتمان کوچک احساس راحتی و آرامش داشته باشید. همراه با شما این ۵ نکته را مرور می کنیم.

استفان سوترو Stephen Sutro معمار یک شرکت کالیفرنیایی، یک مکان دور افتاده خانه را به محلی برای استراحت تابستانی تبدیل کرده است. استفاده از آیینه در بخش هایی از دیوارها نور مناسبی برای خانواده فراهم آورده است. او در این باره می گوید: «من سعی کردم روحیه و انرژی تابستان را در خانه حفظ کنم. آیینه ها بهترین وسیله برای رسیدن به این هدف بودند». وی ادامه داد: «از آن رو که تابستان وقتی برای استراحت و تفریح است، ساختار مناسب این فصل در اتاق گنجانده شده است. ساختاری که خوراکی ها و آشامیدنی ها و همچنین وسایل تفریحی پتینه را در کنار هم گرد آورده است».

فضای کوچک بازسازی آپارتمان

برجسته کردن بخشی از راهرو توسط رنگ ها راه دیگری برای بزرگتر به نظر رسیدن و در نتیجه کاربردی تر شدن راهروی خانه است. مانند این تصویر که طراح با استفاده از رنگ زرد برای در، این قسمت را بیشتر برجسته ساخته است. شارون Shearron  طراح این خانه می گوید: « استفاده از ترفندهای گرافیکی، می تواند فضای کوچک را جالب و دوست داشتنی سازد».

پایه های رنگی مختلف برای کاربری های مختلف وجود دارد و هرکدام فرمولی دارند که متناسب با آن محیط است. برای مثال برای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه پایه ی رنگی ای را انتخاب کنید که اجزای ضدمیکروب دارد که باعث می شود پتینه روی چوب در برابر کپک و قارچ مقاوم باشد. اگر می خواهید نمای خارجی را رنگ بزنید، رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد، در نتیجه رنگ ها محو نمی شوند.

مهمترین چیزی که شما باید در اتاق نشیمن خود داشته باشید، لوازمی است که برای شما یا دیگر اعضای خانواده تان اهمیت و معنایی خاص دارد. این لوازم می تواند یک اثر هنری، یک عکس یا مجسمه ای خاص باشد. این لوازم به فضای شما شخصیت پتینه کاری می دهند و باعث می شوند خانه ای متفاوت از دیگران داشته باشید.

لازم نیست برای نقاشی دیوار، تمامی دیوار را رنگ کنید. برای ایجاد یک طرح هنری آزاد بر روی دیوار تنها چیزی که نیاز دارید یک قلم موی باریک و مسطح (با عرض 2.5 سانتیمتر) و کمتر از یک سطل رنگ است. فقط به یاد داشته باشید که هر از گاهی عقب بایستید و به دیوار نگاه کنید تا مطمئن شوید طرحی که اجرا میکنید تعادل و توازن دارد.

وقتی با مشتری برای نشان دادن طرح خود قرار می‌گذارید دقیقا همان واژه‌هایی را استفاده کنید که او به شما در دیدار اول گفته است. وقتی به آن‌ها طرح کلی خود و یا مثلا پارچه‌ها را نشان می‌دهید دقیقا همان واژه‌های «دنج و گرم» و یا «ارگانیک و مدرن» را تکرار کنید.

 اعتماد کنید، آن‌ها حتی متوجه این مسئله نخواهند شد که شما دقیقا آموزش پتینه کاری واژه‌های آن‌ها را تکرار می‌کنید بلکه به شما خواهند گفت: «وای خدای من، شما ذهن من را می‌خوانید».

برای کجا : اولین جایی که با شنیدن اسم رنگ صورتی تصور می کنید اتاق دختر بچه هاست. البته معلوم است که صورتی برای اتاق دختر بچه ها بهترین رنگ است. به خصوص اگر آن را با رنگ های شاد دیگر مثل قرمز و زرد ترکیب کنید. اما این رنگ متفاوت و رویایی فقط برای اتاق دختر بچه ها مناسب نیست، شما هم می توانید از ترکیب صورتی با قهوه ای برای رنگ آمیزی اتاق خوابتان پتینه استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید صورتی برای آشپزخانه مناسب نیست زیرا اشتها را کم می کند.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای استفاده از چند تکه فرش و قالیچه ی کوچک ،از یک فرش بزرگ در اتاق استفاده کنند که این یا به دلیل قیمت آن می باشد و یا دلایلی دیگر دارد . لیوس در این باره می گوید به جای یک فرش از چند تکه قالیچه در یک اتاق استفاده کنید و با این کار نه تنها فضای اتاق را زیباتر نشان می دهید بلکه به راحتی می توانید هر کدام را جا به جا کنید و به راحتی آنها را که احیانا توسط پتینه کاری فرزندان یا حیوانات خانگی اتان کثیف شده است را بشورید .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com