بازسازی ساختمان

تغییر اوضاع داخلی خانه

دست به کار شوید و اوضاع درهم و برهم خانه را سر و سامان بدهید. اگر شما از فضای کوچک خانه خود آموزش پتینه کاری رنج می برید گام اول این است که به فکر طبقه بندی و نظم دهی به آن باشید و همه جا را تمیز نگه دارید. هنگامی که مبلمان و وسایل خانه شما ظاهری تمیز و مرتب داشته باشند فضای منزل تان بازتر و بزرگتر جلوه خواهد کرد. سعی کنید از قفسه های دیواری (شلف ها) به عنوان فضای نگهداری از وسایل کوچک استفاده کنید. وسایل بلااستفاده را به کسانی که نیازمند هستند ببخشید و آنهایی را که در مقطع زمانی خاص مورد استفاده قرار می دهید، به انبار منتقل کنید.

در یک فضای کوچک، این دو میز استوانه‎ای با فضای تو خالی که دارند بهترین گزینه هستند. در پتینه درجه اول به خاطر کوچک بودن حمل و نقل آنها آسان است و مزیت دوم آن مخفی کردن وسایل اضافی در داخل این میزهای گرد است.

اوضاع داخلی خانه

بیشتر ما کودکی‌مان را در خانه‌های بزرگ گذرانده‌ایم. برای همین در نگاه اول آپارتمان‌های کوچک تنگ و دلگیر به نظرمان می‌رسند. یک پذیرایی که به زور مبلمان را می‌توانیم حاشیه دیوارهای کم‌عرضش بچینیم، یک اتاق خواب که اگر شانس داشته باشیم تختخواب‌مان در آن جا می‌شود، یک آشپزخانه که وقتی آشپز دو تا می‌شود، دیگر برای نفر سوم جا ندارد و در آخر هم یک دستشویی و حمام که گاهی با هم شریک می‌شوند.

هنگامی که به یک فضا وارد می شوید اولین چیزی که می بینید رنگ های موجود در آن محیط است. این رنگ ها می توانند بر روی زیبا یا زشت جلوه دادن عناصر دیگر نیز تأثیر بگذارند. بنابراین انتخاب رنگ مناسب و رنگ آمیزی درست در طراحی دکوراسیون منزل شما بسیار مهم است. در این مطلب چیدانه به شما ۱۰ قانون ساده را پیشنهاد می دهد که می توانید با یک رنگ آمیزی مناسب و مقرون به صرفه به منزل خود جلوه ای زیباتر بخشید. با ما همراه باشید…

برای تکرار این طرح نواری زیگزاگ میتوانید طرح مورد نظر را با مداد روی دیوار بکشید، سپس از نوار چسب برای پوشاندن نوارهایی که نمیخواهید رنگ شود، استفاده کنید. سپس همین که نوارها آماده شد، با استفاده از غلتک دیوار را رنگ کنید. بعدا که نوارچسب ها پتینه را باز میکنید طرح راه راه بر دیوار ایجاد میشود.

انتخاب رنگ اتاق همیشه یک دغدغه اساسی است به خصوص که این روزها برخی افراد تصمیم دارند برای سال آینده رنگ دیوار اتاق های منزل خود را تغییر دهند. در هر صورت پاسخ به این سؤال که رنگ اتاقم باید چه رنگی باشد سوالی است که ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است. قطعاً هر رنگی تأثیر متفاوتی بر فضای خانه و روحیه شما می گذارد. در نتیجه قبل از انتخاب آن، باید تأثیر کلی هر رنگ در منزل و البته رابطه آن با روحیه خودتان را بشناسید. هر رنگ با توجه به ویژگی هایی که دارد حس خاصی به خانه می دهد و برای فضای خاصی مناسب است.

هرگز اجازه ندهید که تعداد، متر مربع خانه‌ی شما را تعریف کند. از آنجایی که  پتینه کاری در چنین فضاهایی همه چیز نمایان است، از لوازمی استفاده نکنید که با فضای خانه‌تان همخوانی نداشته باشد. از مبل‌های بدون دسته یا صندلی استفاده کنید.

برای نمونه آنها مشکل نشان دادن گرد و غبار و ذراتی را که روی آن نشسته‌اند ندارند. پس اگر شما از جمله افرادی هستید که فرصت کافی برای نظافت خانه و گردگیری ندارید کمی به این نوع از کفپوش ها فکر کنید، شاید نظرتان به آنها جلب شود. البته اگر دوست دارید کف پوش خانه‌تان چوبی باشد و تنها مشکل شما نظافت مداوم آنهاست سری به بازار بزنید و از کف‌پوش‌های چوبی روشن دیدن آموزش پتینه دیوار کنید. هرچند که پتینه آنها از نظر جلوه ای که به محیظ خانه می‌دهند تفاوت‌های زیادی با انواع تیره خود دارند اما می‌توانند انتخاب خوبی برایتان باشند.

معمولاً چگونگی تزیین اتاق کودک و چیدمان وسایل در آن، به عنوان یکی از دل مشغولیها و سرگرمیهای خانم خانه قرار می گیرد و عرصه بسیار جالبی برای خواست های عاطفی خانواده می باشد. مهمترین نکته ای که باید برای ایجاد آرامش در اتاق کودک در نظر گرفته شود این است که همان طور که کودک به تدریج رشد می کند، باید وسایل اتاقش نیز انعطاف لازم پتینه با این رشد را داشته باشند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com