بازسازی ساختمان

استفاده از رنگ های اغلب گرم

استفاده از رنگ های گرم اغلب باعث می شود تا خانه ای دنج و صمیمی پتینه داشته باشید اما متاسفانه این رنگ ها باعث خواهند شد تا فضاهای داخلی منزل شما کوچکتر به نظر برسد. بنابراین بهتر است در خانه های کوچک از نورپردازی دکوراتیو و رنگ های سرد و روشن استفاده شود. هرچه خانه شما روشن تر باشد بزرگتر جلوه خواهد کرد. نورپردازی دکوراتیو و نقطه به شما کمک می کنند همه قسمت های خانه شما آموزش پتینه روشن و پر نور باشد.

برای خانه‌های کوچک مبلمان ال‌شکل مناسب‌ترین مبلمان است چون تعداد افراد بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند و کنج پرت هم قابل استفاده می‌شود. میزهای عسلی را کنار بگذارید و از مبلمانی که دسته‌هایش این کار را انجام می‌دهد پتینه کاری استفاده کنید. توجه داشته باشید که مبل‌ها را جوری نچینید که یک دایره یا چهارگوش با فضایی بسته ایجاد کند.

رنگ های اغلب گرم

این سبک نمایانگر پاکی، سادگی و بی آلایشی است. در سبک شیکر از رنگ های مانند خاکستری و بژ بسیار استفاده می شود. در کل این سبک سعی دارد از رنگ های مات بیشتر استفاده کند. چوب های استفاده شده درکف پوش های فضاهایی که به این سبک چیده شده اند، مات هستند. سبک شیکر برای مبلمان، رنگ های خنثی را زیباتر می داند. چوب انتخابی در مواد و مصالح برای این سبک، چوب درخت گیلاس است.

قبل از اینکه بخواهید دکوراسیون داخلی منزلی را تغییر دهید – حتی اگر به کوچکی یک دیوار خاص باشد – زمانی را به جستجو و دریافت چیزی که خواهانش هستید اختصاص دهید. می توانید این کار را از طریق پرسیدن سوالاتی از این قبیل انجام دهید: خدمات پتینه رنگ مورد علاقه ی شما چیست؟ آیا ویژگی خاصی وجود دارد که شما می خواهید برجسته ترش کنید؟ می خواهید چه احساسی در فضا داشته باشید؟

چه چیزهایی در فهرست شما موجود است؟ یک اتاق نشیمن به لوازم مختلفی از جمله مبل، صندلی، میز عسلی و غیره احتیاج دارد اما این مکان تنها با این لوازم کامل نمی شود. اگر می خواهید اتاق نشیمنی زیبا و جذاب داشته باشید، باید چیزهای دیگری نیز به آن بیافزایید. اگر چه سلیقه افراد از هم متفاوت است اما هر خانه ای به این 4 مورد احتیاج دارد.

در این مطلب توصیه های ارزشمندی را از زبان یک طراح داخلی برای کسانی که می خواهند کار طراحی داخلی انجام دهند می خوانیم.  او چهار دهه است که در حرفه طراحی داخلی مشغول به کاراست. سه دهه به عنوان مالک اصلی دفتر آموزش پتینه کاری طراحی خود و یک دهه به عنوان طراح داخلی در یک شرکت مبلمان معروف آمریکایی. با ما همراه باشید تا توصیه های این طراح داخلی کار کشته را در مورد یک طراحی داخلی مناسب سلیقه کارفرما به شما بگوییم.

قرمز رنگ گرم و بسیار مهمی است. استفاده از آن به فضا هیجان وانرژی می دهد. اگر احساس می کنید فضای خانه شما کسل کننده شده است می توانید این رنگ را در خانه تان به کار ببرید. این رنگ به فضای خانه شما عمق می دهد، فراموش نکنید استفاده زیاد از این رنگ، امکان دارد شما را عصبی کند. پس در کاربرد آن اعتدال را رعایت کنید.

برای کجا :
رنگ قرمز اشتها را زیاد می کند. برای همین است که در بسیاری از رستوران ها از این رنگ استفاده می شود. در نتیجه قرمز برای آشپزخانه رنگی مناسب است. گرمای این رنگ به درد اتاق نشیمن شما هم می خورد چون باعث گرمی فضا می شود. پتینه فقط فراموش نکنید قرمز به دلیل تندی و تیرگی، فضای شما را کوچک تر نشان خواهد داد. اگر می خواهید قرمز را در آشپزخانه استفاده کنید، بهترین همراه برای آن زرد است.

فرش کردن یک ناحیه وسیع، باعث می شود که افراد اتاق کوچک را بزرگتر تصور کنند. بودجه خود را پتینه کاری افزایش دهید و اتاق تان را با فرش یا هر پوشش مناسب دیگر تا بیشترین حد ممکن بپوشانید، می توانید از چندین پوشش کوچکتر نیز به این منظور استفاده کنید.
2 – برای پنجره ها از پرده های نازک و شفاف استفاده کنید تا نور بیشتری وارد اتاق شود. نور اتاق را وسیع تر می نمایاند در حالی که پرده های مات فضا را تاریک کرده و باعث می شود، کوچکتر به نظر برسند.

در یک اتاق خواب دنج و راحت، دیوار و تخت خواب را به شکل مجازی به یکدیگر پیوند دهید؛ برای این کار دیوار پشت تخت را با استفاده از طرح های عمودی رنگ کنید، همین طرح را روی محلی که برای بالش در نظر گرفته شده و تختخواب نیز، ادامه دهید.
4 – در استفاده از کوسن هایی که طرح های بسیار زیادی دارند، افراط نکنید، این نوع کوسن ها باعث احساس ازدحام و فشردگی زیاد می شوند. اگر کوسن های تزیینی در محل های نشستن برای شما نسبت به مهمان ها در الویت قرار دارند، در این موضوع تجدید نظر کنید. درباره سایز کوسن ها نیز باید این موضوع را بدانید: اگر یک کوسن پشت شما جا نشد، بسیار بزرگ در پتینه نظر گرفته شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com