بازسازی ساختمان

وسایل متنوع در اتاق بزرگ

گاهی اوقات شاید مجبور باشید برخی از وسایل را حذف کنید تا اتاق پتینه بزرگ تر به نظر برسد. زیاد بودن وسایل و مبلمان، حتی می تواند بزرگ ترین اتاق ها را نیز کوچک نشان دهد. زمانی که می خواهید اتاق نشینمن تان را بچینید، دکوری ساده در نظر بگیرید. به این منظور، اطمینان خاطر حاصل کنید که فضای کافی برای نشستن وجود دارد، فضایی را نیز باید برای راه رفتن بین میز و مبل در نظر بگیرید؛ خرده ریزها و اشیا اضافی را نیز به قفسه کتاب ها منتقل کنید.

باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید رنگ مناسبی را انتخاب کنید و این احتمال  آموزش پتینه کاری را بدهید که تاثیر یک رنگ در فضاهای گوناگون متفاوت است و ممکن است بازخورد ترکیب یک رنگ در دو فضای مختلف کاملا متفاوت باشد.

وسایل اتاق بزرگ

شما عاشق رنگ قهوه ای تیره برای

دکوراسیونخود هستید اما برای زیبا جلوه دادن این رنگ باید از ترکیب این رنگ تنها برای

مبلمانخود و یا در نهایت فقط برای یک قاب روی دیوار استفاده کنید و برای رنگ دیوار ها یا فرش یا وسایل دیگر اصلا از این رنگ استفاده نکنید تا این رنگ در تک بودن خود نمای بیشتری داشته باشد و در نهایت برای وسایل دیگر مثلا از رنگ  صورتی یا قرمز یا … استفاده کنید.

از خودتان این سوالات را بپرسید: رنگ مورد علاقه شما چیست ؟ چه رنگی را دوست ندارید؟ هنگامی که شما به فلان رنگ فکر می کنید ، چه خاطرات یا احساساتی به ذهنتان می آیند ؟ از چه رنگهایی  بارها و بارها استفاده کرده اید ؟ و در نهایت متوجه پتینه خواهید شد که چه رنگ هایی به شما حس بدی را انتقال می دهند پس از ترکیب آنها استفاده نکنید.

اگر به دنبال یک فرش ارزان قیمت و مقرون به صرفه می باشد بسیار اشتباه می کنید .دنیل اوکی می گوید : بهتر است به جای یک فرش به درد نخورد و تعویض مرتب آن ،از همان ابتدا یک فرش از جنس خوب بخرید .مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد .فرش  پتینه روی چوب اگر جنس خوبی نداشته باشد و ارزان باشد بعد از مدتی مثل یک گلیم به نظر می رسد .

اگر کفپوش تیره را بیشتر می‌پسندید کمی تامل کنید، واقعیت این است که اگر چه کفپوش تیره کثیفی را کمتر نشان می دهد اما انواع تیره کفپوش تا حدی فضای خانه شما را هم تیره می‌کند بنابراین استفاده از آنها در فضاهای کوچک یا اتاق‌هایی که تاریک و کم نور هستند توصیه نمی‌شود. البته درصورتی که تمایل زیادی به کاربرد آنها در خانه‌تان دارید پیشنهادی برای شما دارم که تا حدی می‌تواند آثار استفاده از کفپوش های تیره را در محیط زندگی‌تان کم کند. اینکه برای سایر عناصر

دکوراسیونمانند دیوارها و وسایل خانه از رنگ‌های روشن و ملایم کمک بگیرید.

به یاد داشته باشید رنگ‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند و تیره هستند خیلی زود گرد و غبار و ذراتی را که روی آنها جا خوش کرده اند نشان می‌دهند. بنابراین باید به دفعات متعدد و در فاصله زمانی کوتاهی آنها را تمیز کنید. کفپوش‌های بسیار تیره که به رنگ مشکی نزدیک هستند، در کنار دیوار روشن و خنثی به راحتی همنشین شده و ترکیب رنگ بندی زیبایی را به نمایش می‌گذارند.

دیگر اینکه نظافت و نگهداری از آنها نیز به مراتب ساده تر از کفپوش های چوبی است. پس اگر دوست دارید کفپوش های خانه شما تیره رنگ باشند اما خریداری نوع چوبی و تیره هزینه بسیاری را به بودجه خانواده‌تان تحمیل خواهد کرد بهتر است سری به اجرای پتینه بازار بزنید و این نوع کفپوش ها را هم از نزدیک ببینید.
اولویت با سلیقه شماست

در مقایسه با کفپوش‌های تیره انواع روشن نیز محاسن و معایب خود را دارند، البته اولویت تهیه هریک از آنها را سلیقه شما مشخص خواهد کرد. توجه داشته باشید که اگر چه کفپوش های روشن به اندازه انواع تیره شیک و رویایی نیستند پتینه روی چوب اما ویژگی‌هایی دارند که خریداری و استفاده از آنها می‌تواند آنها به یکی از اولویت‌های شما در انتخاب یک کفپوش زیبا و دلنشین برای فضای خانه‌تان تبدیل کند.

ببینید کودکتان به چه رنگی علاقه دارد. اگر هنوز سنشان به حدی نرسیده که بتوانند به خوبی صحبت کنند، یک جعبه مداد رنگی در جلویش بگذارید تا خود یکی از رنگ ها را که دوست دارد انتخاب کند. کودکان بزرگتر خود می توانند آموزش پتینه کاری به شما بگویند که دوست دارند رنگ اتاقشان چه رنگی باشد. یادتان باشد که اولویت با علاقه ی خود بچه هاست.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com