بازسازی ساختمان

رنگ های پر رنگ در خانه

از رنگ های پر رنگ با دقت استفاده کنید و بهره ببرید آموزش پتینه دیوار چرا که این گونه رنگ ها در کنار اجرای پتینه یک رنگ دیگر می تواند جلوه ای دیگر را به خود بگیرد . مثلا شما از رنگ شرابی استفاده می کنید و ناگهان می بینید که این رنگ روی دیوار اتاق شما و در کنار تابلو هایی که به دیوار زده اید به صورت قهوه ای تیره دیده می شود . پس در نهایت باید در هنگام استفاده از یک رنگ اصطلاحا لعاب دار توجه به رنگ وسایل دیگری که قرار است در کنار آن استفاده شود را فراموش نکنید.

پر رنگ خانه

در ابتدا باید به رنگ آمیزی دیوار اتاق ها توجه داشته باشید و برای مثال از یک رنگ بر روی دیوار اتاق نشیمن و یا اتاق ناهار خوری و…استفاده کنید که این خود تاثیر مستقیمی در هماهنگی رنگ های کل اتاق ها خواهد گذاشت. در مرحله بعد برای کل

دکوراسیونو وسایل و دیوارها و … چند رنگ را انتخاب کنید و در نهایت نسبت به پتینه کاری فضایی که هر اتاق دارد از ترکیب یک یا دو یا چند رنگ فقط از میان این رنگ ها استفاده کنید.

استفاده از رنگ سفید بسیار فوق العاده است و بهتر است برای وسایل دیگر هم از ترکیب رنگ های خاکستری یا کرم استفاده کنید. اما برای رنگ دیوارها یا پرده ها باید حتما از رنگ سفید یخی استفاده کنید تا تاثیر شگفت انگیزتری را بر روی شما بگذارد.

اگر فرشی که برای یک اتاق در نظر می گیرید بیش از اندازه کوچک باشد باعث می شود که فضای اتاق بسیار کوچک تر از آنچه که است ،به نظر برسد .دانیل اوکی طراح

دکوراسیون داخلیمی گوید : فرش را باید به اندازه ای در نظر گرفت که

مبلمانو دیگر وسایل دور تا دور آن جا بگیرد و تا آنجایی بزرگ باشد که زمانیکه روی مبل می نشینیم ،پاهایمان روی زمین قرار نگیرند .مخصوصا اینکه این نکته در اتاق نشیمن باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

برای همه ما پیش آمده است که در انتخاب کالای مورد نیاز خود به جهت رنگ پتینه همچنین محاسن و معایب دیگر آن دو دل بوده‌ایم و انتخاب قطعی برای ما سخت بوده است.
توصیه ما به شما این است که اگر در مقوله خرید و کاربرد کف‌پوش بین رنگ‌های روشن و تیره دو دل هستید و این امر قدرت تصمیم گیری از شما را سلب کرده است، به سراغ رنگ‌هایی بروید که در حد وسط این دو طیف قرار می‌گیرد. کفپوش های چوبی با طیف رنگی متوسط که در گروه تیره و روشن قرار نمی‌گیرند. با این انتخاب می‌توانید نفس راحتی بکشید و خود را از دودلی نجات دهید زیرا به صورت نسبی از محاسن هر دو رنگ بهره‌مند می‌شوید بدون اینکه درگیر مشکلاتشان شوید.

با وجود طراحی های جالب و خاص برای مبلمان اتاق کودک موجود در بازار، کار شما کمی ساده تر شده است. می توانید اتاق دخترتان را مثل اتاق پرنسس ها صورتی و رمانتیک تزئین کنید. می توانید اتاق پسرتان را شکل قهرمانان یا اتوموبیل سواران طراحی کنید که مثلاً تختخوابش به شکل

ماشینمسابقه باشد. و یا بسیاری طرح های دیگر که مطابق با علاقه و روحیه آموزش پتینه کاری کودکتان نیز باشد. دقت کنید که بسیاری از اثاثیه اتاق را خودتان نیز می توانید بسازید. پس زیاد تو خرج نمی افتید.

مراقب ترکیب رنگ‌ها باشید، مثلا وقتی از ترکیب رنگ زرد و نارنجی در

دکوراسیوناستفاده می‌کنید باید سراغ تناژ گرمی از رنگ بروید، در غیر این صورت نتیجه چیدمان، به شما حس سردی را القا می‌کند! در عوض وقتی یک کوسن نارنجی را کنار یک کوسن سبز یا قرمز می‌گذارید اولین حسی که در شما ایجاد می‌شود  پتینه روی چوب حس دلنشین شادی است!

چراغ ها جو اتاق را می سازند و در روحیه ما نیز تاثیر زیادی دارند. بنابراین تنها یک عدد لوستر سقفی نمی تواند برای سالن پذیرایی کافی و مناسب باشد. نور اتاق را با استفاده از چراغ های دیواری، سقفی، مطالعه و… فراهم کنید.

در انتخاب و نصب پرده ها نیز باید خیلی مراقب باشید. تا جایی که امکانش هست ارتفاع پرده ها را بلند و پهنای آن را زیاد در نظر بگیرید تا سقف بلندتر و فضای اتاق بزرگ تر نشان داده شود. پرده باید از لوازم دیگر سالن آموزش پتینه ساده تر و روشن تر باشد.

ممکن است رنگ آمیزی گوشه های دیوار به نظر ساده برسد و ترجیح بدهید اول گوشه ها را نقاشی کرده و بعد به سراغ قسمت اصلی دیوار بروید. ولی اینطور نیست! نقاشان حرفه ای هر کدام از اضلاع اتاق را به یک سطح مجزا نگاه می کنند. در این صورت بعد از رنگ آمیزی هر دیوار از رول بر روی آن استفاده می کنند و سپس به سراغ دیوار بعدی می روند. در این صورت است که رد قلمو می تواند با حرکات  پتینه رول بهتر آمیخته شود. بعد از استفاده از قلمو و رنگ روی آن را با یک سینی یا حوله مرطوب بپوشانید تا هوا باعث خشک شدن قلمو و سطل رنگ نشود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com