بازسازی ساختمان

مالکان خانه ها قدیمی و بازسازی

این روزها بسیاری از مالکان خانه‌های قدیمی در حال بازسازی ملک خود و تغییر پتینه کاری دکوراسیون آن هستند تا آن را بهتر و  آموزش پتینه سریعتر اجاره دهند؛ افرادی هم هستند که قرار است بزودی به واحد مسکونی نوساز خود نقل مکان کنند، بنابراین سعی می‌کنند بهترین دکوراسیون را برای خانه خود در نظر بگیرند. انتخاب مصالح و چیدمان وسایل، یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌ها برای داشتن خانه ای زیبا به شمار می‌رود. در این نوشتار، نکاتی درباره کفپوش منزل مطرح شده است.

استراحت شما به مدت چندین ساعت در این فضا و تنفس هوایی که عطر گل در آن پراکنده است، احتمال بروز حساسیت را افزایش می دهد، به خصوص برای افرادی که دارای زمینه مساعدی برای بروز حساسیت هستند. در این شرایط به جای گل های پتینه طبیعی از انواع گل های مصنوعی استفاده کنید.

مالکان خانه بازسازی

از مسایل مهم دیگر در اتاق کودک تعیین میزان سرما و گرمای این اتاق است. گاهی دیده شده است که وقتی پدرو مادر شخصاً احساس سرما و یا گرما می کنند تصور می کنند که کودک هم همین احساس را دارد.در صورتی که شاید این موضوع در آموزش پتینه دیوار موردکودک صدق نکند.میزان گرما و سرمای اتاق بچه باید متناسب با وضعیت جسمی خود کودک تنظیم شود.

برای اینکه خانه شما شادترین نقطه دنیا باشد فقط کافی است به جادوی رنگها اعتماد کنید. رنگها را درست کنار هم بچینید و مهمتر از آن به قواعد چیدمان احترام بگذارید. این قواعد به شما می‌گویند که چطور حتی در شلوغترین روزهای کاری با ورود به خانه تمام خستگی‌های‌تان را فراموش کنید و فقط به شادی‌های ماندگار فکر کنید.

قاعده انتخاب رنگ‌های گرم و فرم‌های منحنی در مورد کاغذ دیواری هم جواب می‌دهد. برای رسیدن به حس شادی دست کم برای یکی از دیوار‌هایتان به فکر انتخاب کاغذ دیواری با رنگ گرم و فرم‌های منحنی باشید. نکته مهم هم این است که  اجرای پتینه شما فقط مجازید این ایده را در دیواری خرج کنید که به قدر کفایت ساده و خلوت است. یادتان باشد دیواری که قرار است پشت تلویزیون قرار بگیرد اصلا انتخاب خوبی برای این هدف نیست!

فرش های کوچک باعث ایجاد عدم تعادل در سالن می شوند. بنابراین باید فرش مناسبی برای سالن پذیرایی انتخاب کنید. فرش های بزرگ فضای سالن را بزرگ تر نشان می دهند.

افراد حرفه ای از پارچه یا ملحفه در سطح زمین استفاده نمی کنند. پارچه های نازک نمی توانند مانع عبور رنگ به کفپوش خانه شوند. آنها پلاستیک را هم به کار نمی برند به دلیل اینکه با ریختن رنگ، پلاستیک آن را جذب نمی کند و سطح همیشه خیس باقی می ماند. حرفه ای های رنگ از پارچه برزنت برای کف زمین استفاده می کنند. البته اگر سقف خانه خود را رنگ نمی زنید، نیازی نیست تمام سطح کف را بپوشانید. تنها کافی است پارچه برزنت را به موازات دیوار و در تمام طول اتاق بر روی زمین قرار دهید تا به خوبی از کفپوش خانه شما محافظت کند. همچنین به پتینه کاری سادگی جمع آوری می شود.

اگر می خواهید چارچوب پنجره را رنگ کنید خود را با چسب زدن به شیشه پنجره آزار ندهید. در هر صورت شیشه رنگی می شود! اجازه دهید رنگ به شیشه پنجره برخورد کند و سطح آن را نیز رنگی کند. بعد از خشک شدن رنگ، می توانید با یک کاتر یا تیغ ساده رنگ های اضافی را از سطح روی شیشه بتراشید.

بر اساس تصمیم گیرهایی که کمپانی های رنگ مانند behr انجام داده اند در سال ۲۰۱۷ رنگ های عجیب در مرکز توجه ها هستند. این کمپانی تقسیم بندی رنگ های خود را بر سه اصل تنظیم کرده: دلگرم کننده، آرامش بخش، راحت.  این رنگ ها در واقع همان رنگ های آبی، سبز، خاکستری، زرد و صورتی خودمان هستند اما در طیف هایی خاص. اگر می خواهید زودتر از هر کسی بفهمید در سال ۲۰۱۷ چه پتینه روی چوب رنگ هایی بیشتر در مرکز توجه هستند و مد به حساب می آیند با بدونیم همراه شوید.

از نظر روانشناسی رنگ آبی آرام بخش است و اضطراب و استرس را کاهش می دهد. از آن جایی که اغلب کودکان پسر پر هیجان هستند, رنگ آبی گزینه مناسبی برای اتاق آن ها می باشد. رنگ آبی اضطراب و پرخاشگری و فشار خون کودکان اجرای پتینه را کاهش می دهد. از این رو برای اتاق کودکانی که کج خلق هستند و یا از دیگر مشکلات رفتاری رنج می برند مناسب است.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com