بازسازی ساختمان

تزئین فانتزی اتاق کودک

تزئین اتاق کودک باید مهیج و فانتزی باشد. اولین چیزی که باید در دکوراسیون بندی پتینه کاری اتاق کودکتان به آن توجه داشته باشید، این است که این تزئینات باید مطابق با سن و روحیه کودکانتان انجام گیرد. نباید اتاق فرزند ۳ ساله تان را مثل اتاق دختر ۱۳ ساله تان تزئین کنید. البته منظور این نیست که باید هر سال با بالا رفتن سن فرزندتان تزئین اتاق او را به هم بزنید. منظور این بود که باید اتاق کودکان را با توجه به گروه سنی آنها دکوربندی کنید.

رنگ و فرم وسایلی که بچه ها از آنها استفاده می کنند در تعیین و شکل گیری شخصیت آنها نقش مهمی دارد. با توجه به تفاوت سلیقه دختران و پسران رنگ و فرم مورد استفاده برای کودکان دختر و پسر نیز تفاوت می کند. دختران بیشتر به پتینه رنگهای صورتی و لیمویی وپسران به رنگ های آبی روشن و خاکستری علاقمند می باشند. در کنار این رنگها معمولاً کودکان از دیدن رنگهای متضاد آموزش پتینه کاری نیز خوشحال می شوند و به سمت آنها جذب می شوند.

تزئین فانتزی خانه

پرده به خانه شما هویت می‌دهد بنابراین اگر قرار است هویت خانه شما شادی و نشاط باشد حتما به پرده‌های گل دار فکر کنید. اگر فضای خانه شما کوچک است طرح‌های گل دار و خلوت را انتخاب کنید اما اگر محدودیت فضا ندارید سراغ گل درشت‌ها بروید و نگران شلوغی طرح پارچه نباشید. اگر پرده اتاق شما ساده است و خیال عوض کردن آن را هم ندارید فقط کافی است به یک نوار گل دار برای جمع کردن پرده فکر کنید.

مبل ها نیز مثل لباس ها تابع مد هستند. مبل های بزرگ و حجیم دسته دار مدت هاست که از مد افتاده است. اکنون زمان مبل های صاف و گوشه دار است. البته می توانید مبل سنتی نیز استفاده کنید اما از رنگ های مدرن برای آن به کار ببرید.

برای اینکه رد قلمو حاصل از عملیات رنگ آمیزی دیوار را از بین ببرید از پوشاننده رنگ با نرم کننده رنگ استفاده کنید و آن را (مایع فلوترول) با رنگ مخلوط کنید. با این کار اولا روند خشک شدن رنگ آهسته تر می شود و در نتیجه اگر می خواهید در برخی از قسمتها رنگ را دوباره بر روی دیوار بزنید به مشکل بر نمی خورید. ثانیا پوشاننده رنگ باعث می شو رنگ قلمو بر روی دیوار باقی نماند. افراد حرفه ای در زمینه نقاشی اجرای پتینه دیوار از نرم کننده رنگ برای سطوح چوبی، دیوار و درب ها استفاده می کنند. میزان مورد نیاز را بر اساس دستور العمل کارخانه به رنگ اضافه کنید.

درختان، برگ ها، کدو تنبل، و میوه های کاج، همه از جلوه های زیبای پاییز هستند که می توانند الهام بخشتان باشند. استفاده از چنین مواردی در دکور به فضای خانه حسی دنج انتقال می دهد. مثلا می توانید زیر میزهای شیشه ای و یا در ویترین از برگ های مصنوعی استفاده کنید.

با اینکه بیشتر مردم تا رسیدن تابستان از استفاده رنگ سفید خودداری می کنند، دکور کردن خانه با رنگ سفید در زمستان کاملا قابل قبول است، و توصیه میشود! رنگ های فلزی، متالیک، سفید و عاجی مخصوص زمستان هستند. می توانید در دکور خانه از درخت های بی برگ و سفیدی برف زمستانی الهام بگیرید.
زمستان دیدنش زیباست، اما گاهی حس سرمایش آنچنان خوشایند نیست. پتینه کاری برای همین باید در دکوراسیون خود از رنگ های گرم استفاده کنید، رنگ های دارچینی، چراغ های درخشان و خیلی چیزهای دیگر کمکتان می کنند.

رنگ سبز برای اتاق خواب یکی از طبیعی ترین رنگ ها به شمار می رود که دارای اثرات آرام بخش به خصوص روی کودکان است. تحقیقات نشان داده است رنگ سبز می تواند سرعت خواندن و درک مطلب در کودکان را افزایش دهد. از آن جایی  آموزش پتینه کاری که این رنگ اضطراب را کاهش می دهد یکی از بهترین رنگ ها برای رنگ اتاق کودک محسوب می شود.

صورتی یکی از رنگ های مورد علاقه کودکان دختر است که تصور می شود نمی توان از آن برای کودکان پسر استفاده نمود. در حالی که این طور نیست. در واقع رنگ صورتی القاء کننده حس آرام بخش است و برای همه کودکان پتینه روی چوب اعم از دختر و پسر مناسب است.

با یک جا کفشی خوب و جمع و جور برای در ورودی خانه شروع کنید، یک سبد اسباب بازی نیز در اتاق نشیمن یا اتاق بازی کودک قرار دهید، یک سبد لوازم آرایش در روشویی نیز بسیار کاربردی است. اما قبل از اینکه برای خرید سبد و صندوقچه اقدام کنید، ابتدا تمام وسائلی که می خواهید به آنها انتقال دهید را دسته بندی و سپس جدا کنید تا بدانید باید چند عدد سبد یا صندوقچه بخرید. در صندوقچه ها چیزهایی پتینه را نگهداری کنید که واقعا ضروری هستند و اجازه ندهید نظمش بهم بخورد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com