بازسازی ساختمان

نارنجی و حس شادی در خانه

بازسازی ساختمان داتیک

اگر دنبال جاری شدن حس شادی در فضای خانه‌تان هستید نارنجی از رنگ‌هایی است که از همین حالا آموزش پتینه کاری باید برای حضور آن در خانه برنامه ریزی کنید. آن هم با این استدلال که این رنگ سمبل نشاط و شادمانی است! در کنار رنگ نارنجی جایی هم برای رنگ زرد باز کنید. این رنگ تمام فعالیت‌های ذهنی را به حرکت درمی آورد و دقیقا به همین دلیل است که برای از بین بردن ناملایمات و پتینه کاری حس یأس و ناامیدی توصیه می‌شود. از خصوصیات دیگر این رنگ ایجاد حس خوش بینی در فضاست.

در دکوراسیون داخلی، عناصری چون رنگ و بافت به طراحی و سبک فضا روح بخشیده و متریال های به کار برده شده در فضا علاوه بر تکمیل المان های اصلی طراحی به اثر بخشی موثرتر رنگ ها و بافت های موجود کمک بسیار زیادی خواهد کرد. در این میان دکوراسیون داخلی اتاق خواب به عنوان عرصه خصوصی در خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علاوه بر مبلمان به کار رفته در اتاق، رنگ و بافت دیوارها به ویژه  پتینه دیوار بالای تخت به دلیل تمرکز دید بر آن نقش موثری بر فضا داشته و در ترکیب با رنگ ها یا متریال هایی چون چوب با بافت های متفاوت و زیبا به جذابیت و گرمی اتاق خواب کمک قابل توجهی خواهد کرد .

نارنجی بازسازی ساختمان

اگر در اتاق های سقف کوتاه مبلمان تیره بچینید سقف کوتاه تر نشان داده می شود. پس بهتر است از مبل های جمع و جور و رنگ خنثی برای این اتاق ها استفاده کنید.

متخصصین نقاشی قبل از رنگ زدن دیوار، سوراخ و ترک های دیوار را بتونه کاری می کنند. ولی اگر بعد از ماله کشی مستقیما رنگ را به دیوار بزنید، بتونه روی دیوار رطوبت موجود در رنگ را جذب می کند و ظاهر نامناسبی به دیوار می دهد. نقاطی که در اثر این اتفاق بوجود می آید بطور قابل توجهی از باقی قسمت ها متفاوت است. برای جلوگیری از این مشکل نقاشان حرفه ای از پرایمر رنگی قبل از رنگ اصلی دیوار استفاده می کنند. به جای استفاده از پرایمر سفید حرفه ای ها اغلب از پرایمر خاکستری و یا رنگ دیگری که به پوشش نهایی نزدیک است استفاده می کنند. پتینه کاری پرایمر رنگی برای پوشاندن پوشش موجود روی دیوار بهتر از پرایمر ساده و سفید رنگ عمل می کند و در نهایت پوشش دیوار ظاهر بهتری خواهد داشت و تعداد دفعاتی که رنگ بر روی دیوار پتینه زده می شود، کاهش می یابد. این مرحله برای رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی کاربرد خوبی دارد که بدون استفاده از پرایمر نیازمند سه سری یا بیشتر رنگ بر روی دیوار هستند.

افراد حرفه ای قلمو را کاملا آغشته به رنگ می کنند و حتی زمانی که رنگ در حال چکیدن از قلمو است آن را به روی دیوار می زنند. آنها حدود ۴ سانتیمتر انتهایی قلمو را داخل سطل رنگ فرو می برند آن را به دیواره ظرف رنگ کوبیده و دوباره آن را به درون رنگ می برند و در حالی که قطرات رنگ در حال ریختن از قلمو است، رنگ زدن دیوار را آغاز می کنند. ولی بسیاری از افراد غیر حرفه ای اضافی رنگ قلمو را گرفته و بعد اقدام به رنگ آمیزی دیوار می کنند.

اگر همچنان از دکور بهاری خود لذت می برید، همین دکور می تواند برای تابستانتان هم جواب بدهد. اگر می خواهید مواردی اضافه کنید جای نگرانی نیست، گزینه های فراوانی وجود دارد. با روشنتر شدن نور خورشید، رنگ ها را نیز درخشان تر کنید. فیروزه ای، بنفش و نارنجی درخشان برای این موقع از سال انتخاب هایی عالی هستند، حتی اگر فقط کمی از آنها استفاده کنید. درخشش به تنهایی برای تغییر ظاهر آموزش پتینه کاری و حس دکور کافی است.

اگر فیروزه ای زیاد مورد علاقه تان نیست اما به دنبال رنگی نزدیک به آن می گردید سبز نعناعی هم فوق العاده چشم نواز و روشن است. این رنگ معمولا در آشپزخانه هایی با دکوراسیون مدرن به خوبی جواب می دهد.

این رنگ آرامش بخش را وقتی با وسائل مشکی و سفید ترکیب می کنید فضایی رویایی را پدید می آورند. در تصویر بالا می بینید که چگونه از این رنگ ها برای ایجاد جوی آرام در حمام و روشویی استفاده شده.

نکته ی دیگر که در انتخاب گهواره و یا تخت خواب نوزاد باید به آن توجه کرد قابلیت تغییر ارتفاع تخت خواب است که بتوانید در شرایط مختلف آن را برای کودکتان تغییر دهید و به سادگی از آن لذت ببرد این قابلیت در اکثر تخت خواب ها وجود دارد پس به اجرای پتینه سادگی می توانید تختی با این قابلیت برای نوزاد دلبندتان انتخاب نمایید حضور اکسسوری های متحرک بالای تخت دلبندانتان پتینه روی چوب می تواند آرامش بیشتری را در زمان حضور در تختشان برای آن ها فراهم کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com