بازسازی ساختمان

اتاق ها و سالن های بزرگ

این قانون برای اتاق ها و سالن های بزرگ کارایی دارد. اگر می توانید مبل ها را آموزش پتینه دیوار با فاصله از دیوار بچینید حتما این کار را انجام دهید. زیرا فضای سالن بزرگ تر و آرام بخش تر می شود. وقتی سالن بزرگ باشد و مبل ها را پشت به دیوار قرار دهید بیشتر شبیه سالن رقص می شود تا سالن پذیرایی.

برای اینکه نقاشی دیوار یا وسیله مورد نظر به خوبی رنگ شود، باید سطح صافی داشته باشد. برای این منظور باید سطح کار سنباده شود و این کار با چرخ سنباده یا ورق سنباده انجام شود. در این حالت است که هر خراش، خش، پتینه روی چوب ترک و یا ضایعه اضافه ای از بین می رود. برای نقاشی دیوار سمباده کشی را از سطح زمین تا سقف در جهت عمودی و افقی انجام دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که فشار زیاد پتینه بر روی کاغذ سنباده یا دیوار باعث آسیب دیدن آن می شود. برای وسایل چوبی از اسفنج های مخصوص یا سطح سنباده ای استفاده کنید.

اتاق ها سالن بزرگ

چه کاور غلطک رنگ شما ارزان باشد و یا گران قیمت، قبل از اینکه آن را برای اولین بار استفاده کنید بشویید تا از شر کرک و پرزهای مزاحم که ناچار به سطح غلطک چسبیده اند خلاص شوید. کاور غلطک را با آب و مقدار کمی صابون مایع شستشو دهید و با دست نیز آن را بمالید تا نخ و پرزهای اضافی آن خارج شود. بعد از شستشو نیازی نیست برای استفاده آنها منتظر شوید تا خشک شود.

شاید طرح قالب بهار را گل ها به خود اختصاص دهند اما وقتی نوبت به رنگ ها می رسد رنگ های خمیری حرف اول را می زنند. آبی، سبز، صورتی و زرد همه اینها نوع خمیری نیز دارند که بسیار مناسب بهار است. وقتی نور خورشید به این رنگ ها پتینه می تابد، درخشش و برجستگی شان در خانه را بیشتر حس خواهید کرد.

اگر سبز جنگلی که از آن صحبت شد را کمی روشن تر کنیم سبز کم رنگ را بدست می آوریم که در کنار رنگ های گرم مانند قهوه ای می تواند فوق العاده زیبا جلوه کند. البته رنگ سفید نیز در کنار سبز کم رنگ ترکیب خوبی را ایجاد می کند، در تصویر بالا هم رنگ سفید هم رنگ های گرم را در کنار سبز روشن میبینیم.

پس از انتخاب رنگ نوبت به انتخاب گهواره مناسب برای اتاق نوزاد می رسد. توجه داشته باشید که رنگ گهواره ی شما تا حد زیادی بستگی به رنگ غالب فضای اتاق کودک شما دارد اما چون رنگ های انتخابی این فضاها معمولا ملایم است انتخاب انواع رنگ سفید و شیری برای گهواره ها بسیار مناسب است توجه داشته باشید که ایده ی مقرون به صرفه برای انتخاب گهواره ها در طراحی اتاق نوزاد می تواند پتینه روی چوب گهواره هایی باشد که با باز کردن بخشی از آن ها تبدیل به تخت خواب می شود بنابراین مدت زمان بیشتری را می توانید از این گهواره ها استفاده نمایید پس در انتخاب گهواره ها به این موارد هم توجه کنید.

وقتی نوزادی به دنیا می آید به حضور نسبتا مداوم مادر در سال های اولیه زندگی خود نیاز دارد بنابراین بهتر است فضایی را برای حضور بی دغدغه ی مادر در نظر بگیریدو این فضا شامل یک صندلی ننویی و پوف مقابل آن می شود که با کمک آن ها می توانید ساده تر مراتب آسایش دلبندتان را فراهم کنید می توانید برای دیزاین اتاق نوزاد خود به صورت کاربردی تر در کنار صندلی ننویی شلف هایی را برای جای دادن کتاب هایش پتینه کاری در نظر بگیرد و فضای منحصر به فردی را در اتاق کودک خود در نظر بگیرید.

یک یا دو کشو برای چنین وسائلی لازم است ( حتی اگر لازم بود بیشتر ). داشتن یک خانه بی عیب و نقص بدان معنا نیست که همه چیز سرجای خودش باشد. اما برای جلوگیری از پخش و پلا شدن باید کشویی مخصوص در خانه داشته باشید که وسائل بی خانمان را به آن منتقل کنید. حتی می توانید چند کشو در نظر بگیرید و در هر کدام گروه خاصی از وسائل را قرار دهید که خیلی هم همه چیز با آموزش پتینه کاری هم قاطی اجرای پتینه نشود. همچنین این کشو ها باید ماهی یکبار چک شوند که اگر لازم بود بعضی از وسائل درونش دور ریخته شود.

اگر مهمانان تازه وارد شما دو قلو هستند پس فضا را باید برای هر دو آن ها آماده کنید همان طور که در تصویر می بینید به خوبی فضا را برای هر دو کودک تدارک دیده اند انتخاب یک رنگ ملایم مناسب برای دکوراسیون اتاق نوزاد پسر و دختر آموزش پتینه اگر جنسیت فرزندان متفاوت است باید مانند تصویر هوشمندانه باشد و دیزاین اتاق نوزاد باید به صورت قرینه صورت گیرد تا شرایط آسایش برای هر دو کودک فرآهم شود.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com