بازسازی ساختمان

طرح بازسازی خانه شما

اگر می خواهید در بازسازی خانه تان از طرح هایی غیر از طرح های قبلی استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم برای پتینه سرامیک های کف از مدل هایی مانند پولک ماهی، شش ضلعی های کوچک و … استفاده کنید. اگر دوست دارید طراحی خانه شما کاملا بی نظیر و بی همتا باشد، یکی از این ایده های خلاقانه را در طراحی استفاده کنید تا چهره واقعی زیبایی را در خانه خود ببینید.

بازسازی خانه

در کل، افزودن چند زاویه به یک الگو یا نقش ، آن را واقعی تر نشان می دهد که احساس انرژی و سرزندگی را موجب می شود. این الگو به نظر پیچیده می رسد، اما در واقع از یک شش ضلعی ایجاد شده است که دارای یک گوشه رنگی است تا به طور متفاوتی یک مثلث سفید رنگ و پنج ضلعی آبی رنگ را شکل دهد و سپس برای ایجاد اشکال پیچشی همین الگو تکرار شده است. اگر می خواهید این انرژی هم در خانه شما باشد، به دنبال پتینه یک الگوی خاص با اشکال سه و پنج ضلعی باشید.

آیا فضایی دارید که نباید نه طولانی باشد و نه پهن؟ تبریک می گوییم ! چرا آن را با این الگوی شاد مزین نمی کنید تا شاهد خطوط راه راه باشید که بین یک سرامیک ساده قرار گرقته است؟ یکی از بهترین جنبه های این طرح این است که می توانید یک سرامیک مورد نظر را به همراه یک متریال لوکس استفاده کنید.

با استفاده از این پروژه‎ می‎توانید نگاه جدیدی به گیاهان داشته باشید. برای مثال می‎توانید زمینه را به رنگ‎های مختلف رنگ آمیزی کنید و شکل آن گیاه را خالی رها کنید. برای این کار کاغذهای کوچک سفید رنگی انتخاب کرده و برگ های مختلف گیاهان را روی آن بچسبانید. با قلمو و رنگ آبرنگ روی صفحه های کاغذ را رنگ کنید به طوری که وقتی گیاه را از روی کاغذ برمی دارید جای گیاه سفید مانده و بقیه کاغذ رنگی شده باشد.

طراحان در صدد هستند تا نیاز روز افزون به ابزار و وسایل آشپزخانه را به گونه ای تعدیل کنند که فضای آشپزخانه کارایی و زنده بودن خود را از دست ندهد. به همین دلیل استفاده مناسب از فضا باعث شده است که تولیدکننده های تجاری وسایل آشپزی پتینه به دنبال روش های خلاقانه ای برای نگهداری وسایل در آشپزخانه های مسکونی باشند.

ترکیب رنگ لیمویی و طیف های مختلف آبی یکی از بهترین ترکیب رنگی ها برای یک اتاق خواب تابستانی است. برای این کار دیوارها، پرده و میز کنار تخت تان بهتر است به رنگ سفید باشد و برای اجزای اتاق خواب تان از رنگ های آبی و لیمویی استفاده کنید. سعید کنید رنگ غالب در اتاق خواب تان آبی باشد.

این ترکیب رنگی یکی از بهترین ترکیب رنگی ها برای یک اتاق خواب بهاری و زیباست. بهتر است برای دیوار و تزیینات روی تخت مانند روتختی و روبالشی ها از رنگ آبی و برای چوب تخت خواب و پرده ها از رنگ طوسی روشن استقاده کنید.

یک حلقه اسفنجی بزرگ را خریداری کنید. دورتادور این حلقه اسفنجی را با کامواهای رنگی پتینه بپوشانید . برای تزین بیشتر یک گل بزرگ بنفش رنگ انتخاب کرده و روی این  حلقه بچسبانید. برای آویز این حلقه از یک روبان پهن رنگی استفاده کنید.

یک شمع استوانه ای قرمز خریداری کنید. یک کاغذ روغنی سفید را برداشته و از رئی آن قلب های مختلفی درآورید. تمامی این قلب ها را به یک نخ کاموا سفید وصل کنید. بعد از خشک شدن قلب های سفید این ریسمان را به دور شمع بپیچید. از این شمع زیبا برای تزیین میز غذاخوری تان می توانید استفاده کنید.

کارهای هنری را برای زیبا کردن هر طاقچه‎ای با هم همپوشانی کنید. نکته‎ کلیدی این است که مطمئن شوید که قطعات هنری از نظر پهنا و ارتفاع با هم متفاوت باشند.در این تصویر یک پالت چوبی تبدیل به پس زمینه می‎شود و یک قاب عکس و یک نقاشی بر هم همپوشانی دارند.در دو طرف هم شمعدان‎ های بزرگ و کوچکی را برای کامل کردن دکوراسیون تان قرار دهید.

با قرار دادن کابینت در دو طرف این شومینه، طول طاقچه به سرتاسر دیوار گسترش یافته است. یک دیوار و دو شمعدان دیوارکوب به منظور اهمیت دادن به قسمت مرکزی دیوار و شومینه استفاده شده‎اند. استفاده از قاب عکس‎ها و صدف‎های دریایی پتینه به طاقچه یک نوع شخصیت داده است در حالی که پالت رنگی سبز، سفید و قهوه‎ای رنگ باعث متناسب سازی این گروه با هم شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com