بازسازی ساختمان

تغییر فضای آشپزخانه

بازسازی ساختمان داتیک

اکثر آشپزخانه ها به شکل پتینه فضایی مملو از شکل های مربعی طراحی می شوند. یک آشپزخانه معمولی با داشتن کابینت ها و انواع لوازم آشپزخانه به شکل مستطیل ممکن است دارای خطوط انحنا دار یا زاویه دار نباشد. استفاده از سرامیک های شش ضلعی برای کف آشپزخانه به تفکیک این زوایا کمک کرده و باعث به وجود آمدن یک شکل مارپیچی می شود که اتاق یا آشپزخانه را بسیار زیبا نشان می دهد.

این نوع نوارهای نازک می توانند برای خلق خط های طولانی مورد استفاده قرار گیرند که باعث ایجاد خطای دید می شوند. یک کف راه راه فضایی را ایجاد می کند که به نظر بسیار بزرگ است، مخصوصا اگر این خطوط تا اتاق ها هم کشیده شوند.

آشپزخانه

رنگ های ملایم بهاری بهترین رنگ ها برای چیدن یک دکوراسیون رنگارنگ است. اگر شما هم به دنبال چیدن دکوراسیون رنگی ای برای بهار هستید به شما پیشنهاد می کنیم از پالت های رنگی زیر الگوبرداری کنید./ پتینه

تکست گرافی یا عکس نوشته ای که در آن قطعه‎ای از آثار هنری نوشته شده است یکی از بهترین ایده ها برای تزیین دیوار اتاق نشیمن است. این تصاویر تکست‎گرافی می‎تواند مدرن باشد و توجه افراد را برای چند لحظه فقط به خود جلب کند. می‎توان به صورت عمدی یک طاقچه‎ی کوچک جلوی این تصاویر قرار داد و با قرار دادن مجسمه‎هایی متناسب با متن به جذابیت‏‎های دکور افزود.

کابینت های بالایی آشپزخانه را فراموش کنید! در طراحی آشپزخانه به جای آنها می توانید از قفسه های روباز با دسترسی آسان و شلف استفاده کنید. یکی از مزیت هایی که با حذف کابینت بالایی به دست می آورید، این است که حجم های بزرگ در معرض دید شما قرار نمی گیرد. از این طریق می توان آشپزخانه های کوچک را بزرگتر نشان داد. با وجود اینکه مقداری از فضای نگهداری را از دست داده اید، باید از روش های هوشمندانه دیگری برای نگهداری وسایل بر روی دیوار استفاده کنید.

در گذشته طراحان تمام توان خود را به کار می بردند تا لوازم برقی خانگی را از دید پنهان کنند. ولی اکنون قدمی فراتر گذاشته شده است و در آن لوازم برقی خانگی عنصر مهمی در دکوراسیون آشپزخانه هستند. به عنوان مثال هودی که در بالای کابینت جزیره وجود دارد هماهنگ با متریالی است که در صفحه کابینت جزیره به کار برده شده است. رگه هایی که در سنگ استفاده شده وجود دارد، به سرعت توجه را به خود جلب می کند ولی حضور آن باعث شده زیبایی هود آشپزخانه را ببینید و عملکردش مخفی بماند./ اجرای پتینه

دکوراسیون داخلی اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های مهم در دکوراسیون داخلی خانه است. اگر می خواهید اتاق خواب تان را با ایده هایی منحصر به فرد و زیبا و به رنگ تابستان بچینید با ما همراه شوید و از ایده های ما الگو بگیرید.

اگر شما می خواهید برای تغییر در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان هزینه کمی صرف کنید به شما پیشنهاد می کنیم فقط رنگ دیوار اتاق خواب تان را تغییر دهید. برای این کار از یک کاغذ دیواری با ترکیب رنگی لیمویی و سفید استفاده کنید. می توانید یک کوسن لیمویی هم به تخت خواب تان اضافه کنید.

یک حلقه آماده فلزی سبک خریداری کنید و دورتادور آن را با خزه های سبز رنگ بپوشانید.  شاخه های نرم بید را دورتادور حلقه روی خزه ها بپیچانید. گل های طبیعی بهاری را روی قسمت های پایین این درکوب نصب کنید. یک جاشمعی بلوری ساده را انتخاب کنید. با کاغذ رنگی صورتی و قرمز، قلب هایی در سایزهای مختلف ببرید و با چسب مایع روی سطح بیرونی جاشمعی بچسبانید. یک شمع قرمز رنگ را رنده و آن را  اجرای پتینه درون جاشمعی بریزید. یک شمع استوانه ای قرمز رنگ را روی خرده شمع ها بگذارید.

یکی از جالب ترین ایده ها برای تزیین دیوار بالای شومینه استفاده از انواع آینه است. یکی از بهترین آینه ها برای تزیین دیوار بالای شومینه آینه محدب است. ویژگی  جالبی که این آینه دارد بزرگتر کردن فضای اتاق نشیمن است. برای اسن کار فضای دیوار را با یک آینه‎ ساده و یک جفت شمعدان دیوارکوب و یکسری اندک از اشیائی که به خوبی در جای خود قرار گرفته باشند، پر کنید. برای داشتن یک ظاهر کلاسیک یک جفت گلدان در وسط طاقچه بگذارید.

تمامی ما جایی برای نگهداری وسایل روی پیشخوان آشپزخانه داریم، زمانی که چیزهای مختلف به شکل جذب کننده‎ای روی یک سینی یا یک ظرف کم عمق قرار داده شوند، همه چیز بهتر دیده می‎شود و حس مرتب تری در آن‎ها دیده می‎شود. اجرای پتینه شما می‎توانید از یک جعبه روی پیشخوان آشپزخانه برای قرار دادن ضروریات خود استفاده کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com