بازسازی ساختمان

نمای کلاسیک آشپزخانه

برای افزودن یک نمای کلاسیک به آشپزخانه می‎توانید تابلوهای مربوط به ظرف اجرای پتینه و ظروف را روی دیوار نصب کنید. اگر این ظرف و ظروف قدیمی باشند سبک سنتی به آشپزخانه می‎دهند. این می‎تواند جالب‎تر باشد اگر قاب آن قهوه‎ای تیره‎ باشد و تصاویر نیز در همان رنگ و کمی روشن‎تر باشند و به شکل سایه کشیده شوند.

دو عدد بوم نقاشی سفید را خریداری کرده و کل سطح آن را با رنگ متناسب با دکور خانه تان رنگ آمیزی کنید. با قلموی نازک طرح های هندسی مختلفی روی سطح تابلو بکشید و صبر کنید تا تابلو کاملا خشک شود. برای تزیین دیوار نشیمن تان از این تابلوها استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم یکی از تابلوها را عمودی و دیگری را افقی نصب کنید.

نمای کلاسیک

انتخاب هوشمندانه‎ اثاثیه، انبار کردن زیرکانه‎ چیزهای مختلف، و نظم دادن عاقلانه به چیزهای مختلف کمک به این می‎کنند که یک اتاق نشیمن کوچک زندگی بزرگی داشته باشد. زمان مجهز کردن و ترتیب دادن دکوراسیون یک اتاق نشیمن کوچک، توجهی به نوع و اندازه‎ی اثاثیه و مبلمان داشته باشید، شیوه‎ای که رنگ می‎تواند بر بزرگ یا کوچک به نظر آمدن یک اتاق تاثیر بگذارد را مد نظر داشته باشید، و جاهای کافی را برای انبار کردن چیزهای مختلف در نظر بگیرید. با ما برای جزییات بیشتر همراه باشید!/ پتینه

زمانی که صحبت از اشکال گرافیکی می شود، اگر فضای مناسب در دیوار ندارید می توانید کف فضای آشپزخانه را با کاشی های طرح دار گرافیکی بپوشانید. الگوی اطراف کاشی ها را به رنگ روشن یا خنثی انتخاب کنید تا کاشی های کف آشپزخانه در مرکز فضا قرار بگیرد. همچنین می توانید از رنگ هایی در کاشی کفپوش استفاده کنید که با رنگ کابینت آشپزخانه هم خوانی داشته باشد.

برای اینگونه اتاق های غذاخوری باید سبک مدرن و سنتی را با هم ترکیب کنید. برای مثال از یک میز غذاخوری شیشه ای با پایه های کروم و صندلی هایی با سبک سنتی استفاده کنید.  پرده های و لوستر را هم می توانید ترکیب سنتی و مدرن استفاده کنید./ اجرای پتینه

قرار دادن تخت خواب در محل مناسب در اتاق خواب یکی از نکات اصلی چیدن یک اتاق خواب مناسب است. اگر اتاق خواب شما پنجره دارد یکی از بزرگترین اشتباهات در قرار تخت خواب، قرار دادن آن در پشت پنجره است، زیرا هم جلوی وارد شدن نور به اتاق تان را می گیرد هم برای شلامتی شما مناسب نیست

برای روتختی، رو بالشی و پرده اتاق تان از یک پارچه زمینه سفید با گل های ترکیبی مشکی و زرد استفاده کنید. برای هارمونی بیشتر چوب تخت خواب تان را مشکی و میز کنار تخت خواب تان را زرد انتخاب کنید. لوستر اتاق خواب تان را هم یک لوستر چوبی زرد با گل های مشکی خریداری کنید.

اگر شما تمایل به استفاده از رنگ آبی کبود در دکوراسیون داخلی خانه تان دارید به شما پیشنهاد می کنیم این آبی را با رنگ قهوه ای رنگ چوب ترکیب کنید. بهتر است اگر برای دیوارهای خانه تان از رنگ آبی کبود استفاده می کنید، برای قاب پنجره ها و دراورتان از چوب های خودرنگ استفاده کنید. ترکیب درست لوازم تزیینی می‎تواند باعث زیباتر شدن یک طاقچه‎ ساده‎ بالای شومینه شود. از این فرمول ساده استفاده کنید : یک آینه در وسط و در دو طرف شمعدان‎های دیوارکوبی را آویزان کنید.با قرار دادن یک گلدان بزرگ در جلوی آینه و پر کردن فضای جلوی آینه با لوازم جانبی کوچکتر نظیر ظروف، شمعدان های پایه دار و لوازم تزئینی باعث زیباتر شدن دیواری بالای این شومینه شوید. رنگها و موادی را انتخاب کنید که در جای دیگر اتاق پیدا می‎شوند.اینجا ترکیبی اجرای پتینه از رنگهای طلایی، آبی و سفید منعکس کننده‎ پالت رنگی اتاق است. از چیزهایی که از نظر بصری وزن و ارتفاع متفاوتی دارند برای تزیین دیوار بالای شومینه استفاده کنید.

اکثر ما در خانه‎ خود یک راه ورودی یا اتاق خانوادگی با یک میز کنسول داریم، چرا یک جعبه زیر آن برای پر کردن فضای خالی قرار ندهیم. شما از آن می‎توانید به عنوان جایگاهی برای کلا‎ه‎ها، پتو‎ها یا کفش‎ها استفاده کنید. اگر شما به زیر جعبه‎ خود چرخ‎های کوچکی قرار داده‎اید می‎توانید بعد از استفاده از آن بدون نگرانی آسیب به کف اتاق، آن را به سر جای اول خود سر دهید.با کوتاه تر شدن روزها، زمان آن است که از نور طبیعی بیرون حداکثر استفاده را ببرید. آویزان کردن یک آینه‎ی بزرگ روی یک دیوار خالی یا بالای یک طاقچه، نور را در تمامی فضای خانه‎ شما منعکس خواهد کرد. پتینه آینه را به یک صفحه‎ نمایش دکوری با رنگ کردن قاب آن با یک رنگ برجسته و چشم نواز، تبدیل کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com