بازسازی ساختمان

کاشی سرویس بهداشتی سفید

اگر کاشی های حمام و سرویس بهداشتی شما سفید است و دوست دارید آنها را رنگی کنید، نیازی به پتینه تعویض کردن ندارید. چون محیط سرویس بهداشتی و حمام مرطوب است باید از رنگ های روغنی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای رنگ آمیزی کاشی ها از رنگ یک تکه استفاده نکنید. با قلموی آغشته به رنگ روی سطح کاشی بکشید و سپس تا رنگ ها خشک نشده اند با قلمو روی رنگ ها بکوبید تا حالت ابر و بادی به خود بگیرد. اگر می خواهید فقط یک سری از کاشی ها را رنگ آمیزی کنید می توانید برای سری بالا و پایین از نوار چسب های پهن استفاده کنید.

سفید

تزیین دیوار یکی از مهم ترین قسمت های تزیین دکوراسیون داخلی است. اما بهتر است بدانید که برای تزیین دیوار قسمتهای مختلف خانه تان نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید و با لوازمی که در خانه تان دارید می توانید دیوار خانه تان را تزیین کنید.

این فضا یکی از اولین و آخرین فضاهایی است که هر روز به آن نگاه می‎کنید، بنابراین اجازه دهید طبق سلیقه و میل شما جذاب باشد. پیشنهاد می کنیم دیوار اتاق خواب تان را ساده حفظ کنید. یک میز کنار تخت شلوغ به معنای یک خواب شبانه‎ی آرامش بخش پتینه نمی‎تواند باشد. تنها چیزهایی را آنجا قرار دهید که در طول شب ممکن است به آن نیاز پیدا کنید.

در سال های اخیر همکاری طراحان به نام دکوراسیون را با شرکت هایی دیده ایم که محصولات ویژه و جدیدی را تولید می کنند که برجسته و جذاب هستند. این نکته طراحان آشپزخانه را قادر می سازد تا دیوارپوش را به شکل کاشی به کار ببرند که دارای طراحی هایی خاص و ویژگی های متنوعی در خصوص بافت، شکل و ظاهر هستند. اگر کاشی کاری دیوار آشپزخانه مانند تصویر بالا در تمام قسمت ها استفاده شود و یا در قسمت خاصی نصب شده باشد، طراحان می توانند مد جدید را در قالب حس جدید و متفاوت به فضای آشپزخانه وارد کنند.

یکی از مشکلات بزرگ ما در خانه های کوچک سعی در پیاده کردن همه ایده های طراحی در یک فضای تنگ است. درست است که هر فردی ممکن است ایده های زیادی برای چیدمان خانه خود داشته باشد، اما نباید از مسئله محدود بودن فضا غافل شد. اگر فضای کوچکی دارید نباید از تنوع رنگ و نقش های زیاد در زمینه پارچه مبل، پرده و حتی کوسن ها استفاده کنید. بهترین کار این است که ابتدا رنگ های دلخواه تان اجرای پتینه را مثلا برای مبلمان راحتی انتخاب کنید و سپس باقی لوازم را در دو رنگ شبیه به هم و بدون هیچگونه نقش و طرح بچینید.

کابینت های سفید رنگ یکی از بهترین پیشنهادها برای آشپزخانه دلباز است و بهترین رنگ ها برای ترکیب رنگی ای شاد و دلباز برای یک تابستان گرم، رنگ های سبز و آبی است. بهتر است یکی از دیوارهای آشپزخانه را به رنگ سبز و برای فرش اتاق ناهارخوری تان که نزدیک به اوپن آشپزخانه است از ترکیب رنگی سبز و آبی استفاده کنید.

آویزان کردن این ظروف در بالای جزیره یا کانتر آشپزخانه راه حلی آسان برای استفاده از فضاهای هدر رفته است، اما زمانی که مانند این تصویر در کنار گلدان هایی زیبا از یک نردبان چوبی کهنه آویزان شوند، به عنصری شاخص در دکوراسیون منزل شما تبدیل می شوند.چند عدد بلوک سیمانی تمیز را که قبلا شسته اید کنار هم قرار دهید و از آن به عنوان پایه تختخواب استفاده کنید. می توانید درون محفظه بلوک های سیمانی را با پتینه لوازم ریز دکوری تزیین کنید.

بلوک های سیمانی را به صورت عمودی روی هم قرار دهید و با آن یک میز کنار تختی زیبا درست کنید. می توانید درون محفطه های این بلوک های سیمانی را با کتاب، مجلات، گلدان های مصنوعی و … پر کنید.

این شمعدان‎های دیوار کوب فلزی باعث می‎شود که فضای بالای شومینه یه یک منبع باشکوه نور تبدیل شود. وجود یک آینه‎ گرد باعث می شود دیوار بالای شومینه از حالت سادگی دربیاید. این طاقچه‎ دلنواز چوبی یک مکان مناسب برای قرار دادن لوازم تزیینی کوچک و بزرگ است.جعبه‎ها همیشه به منظور اهداف مختلف به کار گرفته می‎شوند، از ذخیره کردن و انتقال دادن چیزهای مختلف نظیر شیر گرفته تا پرتقال و حتی حیوانات. شما می‎توانید این روزها همه جا آن‎ها را پیدا کنید و آن هم با خرج کردن تنها مقدار اندکی پول. بافت فرسوده و چوبی به فضا یک گرمای خاص می‎دهد و عملا برای هر نیاز ذخیره سازی در خانه مکانی فراهم می‎کند. در زیر راه هایی به منظور استفاده‎ جعبه‎ها به صورت هوشمندانه اجرای پتینه در خانه دیده می‎شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com