بازسازی ساختمان

اتاق نشیمن مورد علاقه

در اتاق نشیمن خود، مسائل مورد علاقه‎ قابل جمع آوری خود پتینه کاری را برای نمایش روی یک میز قهوه خوری، میز کنار مبل یا طاقچه‎ی بالای شومینه گرد هم آورید. این وسایل می توانند شامل ظروف رنگی کریستالی، چند نقاشی زیبا،چند ظرف دکوری ویک جفت شمعدان ساده باشید. از تمام این موارد برای تزیین دیوار اتاق نشیمن تان استفاده کنید.

اتاق نشیمن

در سبک جدید نیمکت هرچه باریک تر باشد بهتر است! خصوصا زمانی که بتوان نیمکت هایی با نشیمن نرم و راحت را در فضای بخصوصی قرار داد، تاثیر مثبتی بر فضای آشپزخانه می گذارد. در این تصویر مشاهده می کنید نیمکت راحتی برای نشستن کاربرد خوبی دارد و همچنین فضای بدون استفاده زیرین کابینت جزیره نیز مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ سیاه و سفید دکوراسیون آشپزخانه در ترکیب با رنگ گرم چوب فضایی مدرن پتینه کاری را به وجود آورده است.

توسعه تکنولوژی در نوارهای لامپ ال ای دی فرصت هایی را به وجود آورده است تا نورپردازی با کابینت های موجود در آشپزخانه ترکیب شود، در گوشه ها خم شده و درون کابینت مخفی شود و یا حتی از دیوار بالا رود. انعطاف پذیری بوجود آمده اجازه می دهد طراحان نورپردازی را در آشپزخانه دخیل کنند، چیزی که قبل از آن هرگز اتفاق نیفتاده بود. برخلاف گذشته نورپردازی در آشپزخانه هم اکنون هنصر مهمی است که هم تاثیر زیبایی شناسی بر دکوراسیون می گذارد و هم کارکرد آن را عملی تر می کند. در این آشپزخانه نورپردازی باعث برجسته شدن عناصر اصلی فضا شده و همچنین چراغ های کلی و کاربردی را شامل می شود که مستقیما بر فضای کار در محلی که مورد نیاز است، اثر می گذارد. سنگ کابینت که در مرکز فضای آشپرخانه می بینید، پتینه شکرگذار استفاده هوشمندانه نورپردازی در زیر قسمت جلو آمده است./ پتینه

در این سبک نشانی از اجبار وجود ندارد. به طور کلی دکوراسیون آشپزخانه تمایل دارد به شکل فضای جعبه مانند دیده شود. به همین دلیل مهم است که طراحی فضا به گونه ای باشد که از نظر بصری حجم کابینت ها با هم در تعادل قرار گیرند. یکی از موثرترین روش ها برای این قضیه عدم تقارن در طراحی است. با خلق قطعات متقاطع و با ارتفاع های مختلف، طراحی آشپزخانه از نظر بصری فضای غیر متقارن بوجود می آورد که نتیجه نهایی فضایی منسجم است.

در طراحی داخلی، بجای اینکه کاملا از تم و رنگ های خنثی استفاده شود، آپارتمان در سه رنگ غالب مشکی، خاکستری و سفید پوشیده شده که فضایی بسیار خاص و ویژه ایجاد کرده است. چراغ ها و لامپ های قرار گرفته در خانه نیز طوری نور را در فضا پخش می کنند که دکوراسیون مدرن خانه را بیشتر از پیش نشان می دهند. با این نورپردازی حتی اپن سیاه رنگ و دیوار کاشی شده آشپزخانه نیز تضاد پتینه کاری بسیار زیبایی را بنمایش می گذارد که نگاه ها را به سوی خود می کشد.

2 – اگر کتاب، مجله و وسایل ریز و یادگاری دارید که کاربردی هم ندارند، اما نمی خواهید آن ها را  دور بیندازید، آن ها را در کتابخانه بچینید. برای طبقه های کتابخانه خود باکس های زیبایی تهیه کنید. البته ابتدا به درستی و با دقت بالا، فضایی را که می خواهید برای آن باکس خریداری کنید اندازه بگیرید. سعی کنید همه فضای کتابخانه پوشیده نشود تا ماهیت اصلی خود را از دست ندهد.

در آشپزخانه ی خود هیچ فضایی برای آویز کردن این ظروف ندارید؟ میله ای که در بالای پنجره نصب می شود، می تواند پاسخ مشکل شما باشد. در این نمونه دو ردیف میله ی نصب شده، هم مکان مناسبی برای قابلمه ها فراهم آورده اند و هم پتینه جلوی ورود نور را مسدود نکرده اند. اگر نصب میله در بالای پنجره دسترسی به قابلمه ها را برای شما سخت می کند، با نصب یک شلف در ارتفاع مناسب جلوی پنجره می توانید این مشکل را حل کنید.

شیشه های خالی نوشیدنی های مختلف را دور نریزید. به سادگی می توانید چند قطره رنگ درون آنها ریخته و شیشه را بچرخانید  تا همه قسمت های شیشه آغشته به رنگ شود. سپس شیشه را سر و ته بگذارید تا رنگ های اضافی بیرون بریزد. بعد از خشک شدن درون هر کدام از این شیشه های رنگی را گل هایی زیبایی بگذارید.

شاخه های خشک درختان را جمع آوری کرده و همه را به یک اندازه کنید. با این شاخه های خشک 8 دسته چوب درست کرده و دوسر آن را با نخ گونی ببندید. تمام این 8 دسته را با چسب قطره ای به صورت 8 ضلعی به هم بچسبانید. پتینه کاری چند پرنده مصنوعی انتخاب کرده و روی این شاخه بچسبانید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com