بازسازی ساختمان

آیتم های دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی شما باید آیتم‎های خاصی را در خود داشته باشد پتینه کاری و باید فضای جذابی باشد که که هر روز بخواهید زمانی را در آن سپری کنید. اگر همه چیز سر جای خود باشد تمرکز داشتن بر کاری که می‎کنید ساده تر است. چیزهایی که در کار استفاده می‎شوند هم زمان می‎توانند دم دست و هم مرتب باشند. از یک لیوان بزرگ برای قراردادن مداد‎ها و یک کاسه‎ی دکوری برای قرار دادن گیره‎های کاغذ استفاده کنید. بهترین رنگ برای دیوارهای اتاق کار رنگ های تیره و مات است. برای تزیین دیوار هم فقط از یک قفسه کتاب استفاده کنید.

دفتر کار

با وجود اینکه پوشش براق و صیقلی فلز کروم طرفداران زیادی دارد، خوب است که در مد جدید دکوراسیون آشپزخانه رنگ طلایی نیز دیده شود و در این بین رنگ طلایی صورتی نیز وجود دارد. بسیاری از کارخانجات و تولیدکننده ها شیرآلات طلایی و صورتی طلایی یا رزگلد مات و براق تولید می کنند. رنگ طلایی در محیط طراحی شده به خوبی هماهنگ است و اغلب سطحی ایجاد می کند که از نظر دیداری ملایمتر پتینه و چشم نواز تر از فلز کروم است. بنا براین نتیجه ای متفاوت و پایدارتر در دکوراسیون آشپزخانه خلق می کند.

یکی دیگر از مدهای جدید دکوراسیون آشپزخانه به نوعی بر علاقه جهانی به آشپزی و برنامه های آشپزی تاثیر گذار است و آن هم معرفی نحوه خلق طراحی آشپزخانه حرفه ای در آشپزخانه مسکونی است. مانند آنچه در تصویر مشاهده می کنید استفاده از استیل ضد زنگ در دیوارپوش، فضای نشستن یا لوازم خانگی آشپزخانه مانند اجاق گاز، صفحه کابینت یا نظم دهنده ها در دکوراسیون جدید آشپرخانه دیده می شود.

آپارتمان 70 متری و تک خوابه ممکن است در نگاه اول چندان جادار و بزرگ بنظر نیاید اما وقتی که از فضا درست استفاده کنید، همه چیز برای زندگی یک خانواده جوان فراهم می شود. آپارتمانی که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد در شهر سائوپائولو، یکی از شلوغ ترین شهرهای کشور بزرگ برزیل قرار گرفته است. اما فضای داخل این خانه برخلاف خیابان های پر سر و صدا و شلوغ شهر، بسیار دعوت کننده، پتینه کاری آرامش دهنده و کاربردی بنظر می رسد. سبک مورد استفاده در دکوراسیون داخلی آپارتمان، مدرن – صنعتی محسوب می شود که کفپوش سیمانی و دیوارهای سیمانی کاملا بر این موضوع صحه می گذارند. استفاده از این عناصر باعث شده تم رنگی خانه اندکی حالت تیره بخود بگیرد که البته با نورپردازی باندازه، روشنایی فضا نیز در حد مناسبی قرار گرفته است.

یک اتاق غذاخوری با یک میز بیضی شکل و صندلی های ساده با ظاهر ساده ای که دارد حال و هوای دهه 1930 را به شما می دهد. از دیگر ویژگی های این اتاق، کف پوشهای شش ضلعی و پرده ها و دیوارها با طرح درخت و یک لوستر ایتالیایی قدیمی است.

 همه افرادی که در واحدهای کوچک زندگی می کنند با مشکل جا دادن وسایل در کمد و کابینت مواجه می‌شوند. انباری این آپارتمان ها کوچک هستند و برای چیدن وسایل، جا ندارند.  ما در این مطلب ایده هایی داریم که شاید برایتان مناسب باشد.

اگر کابینت های آشپزخانه شما قهوه ای تیره  با راه های مشکی ( ونگه ) هستند بهترین پیشنهاد استفاده از رنگ سفید و قرمز است. دیوارها و اوپن آشپزخانه را سفید رنگ و چراغ آشپزخانه را قرمز پر رنگ انتخاب کنید. پتینه اضافه کردن رنگ قرمز فضای آشپزخانه تان را شاد می کند.

چند ظرف و گلدان شیشه ای در شکل های مختلف را خریداری کنید. درون هر کدام از آنها متناسب با جحم ظرف تان، گل های بزرگ و کوچک را قرار دهید. برای زیبایی بیشتر چون ظرف تان شیشه ای است می توانید آب درون ظرف را با رنگ گل ها ست کنید. برای این کار از چند قطره رنگ خوراکی استفاده کنید.همانطور که در پالت بالا مشخص شده است، تکمیل کننده رنگ قرمز می تواند رنگ هایی مانند سبز، خردلی، آبی روشن، صورتی و طوسی است. مانند این دکوراسیون فرش تان را ترکیب سفید و قرمز و یکی از مبلها را طوسی تک رنگ انتخاب کنید. برای لوازم جانبی هایی مانند کوسن، قاب عکس و چرا مطالعه از رنگ های مکمل استفاده کنید.

یک ظرف تن ماهی خالی را کاملا بشویید و بگذارید تا کاملا خشک شود. یک جاشمعی بلوری ساده را درون ظرف تن ماهی بگذارید. تمامی گیره های چوبی را به لبه قوطی کنسرو در کنار هم بزنید. با پارچه نمدی قلب هایی در سایزهای مختلف ببرید پتینه کاری و روی این گیره های چوبی بچسبانید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com