بازسازی ساختمان

رنگ های شاداب در اتاق نشیمن

با اضافه کردن  پتینه رنگ‎های شاداب و دلگشا به فضای اتاق نشیمن تان، از دل گرفتگی‎های زمستانی دوری کنید. یک رو انداز شاد یا یک بالشت برجسته‎ الگو دار در این زمینه، به دکوراسیون شما کمک خواهد کرد و مطمئن خواهید شد که فضای داخلی خانه شما سرد و خشن، نظیر فضای بیرون از پنجره‎ها به نظر نمی‎آیند. در ضمن این عناصر رنگی روشن نیز می‎توانند تا تابستان و بهار زینت دهنده دکوراسیون داخلی خانه تان باشند.

شاداب

ظروف چینی سفید را در کنار هم قرار دهید تا نشانی از زیبایی زمستان را داخل خانه‎ خود بیاورید. ظروف سفید روشن در این کمد مشکی رنگ که در پشت آن کاغذ دیواری‎های طرح دار زیبا به چشم می‎خورد، بسیار متمایز هستند. در بین این ظروف سفید سعی کنید از ظروف نقره ای هم استفاده کنید تا درخشش برف را برای تان تداعی کند.

سمت راست قفسه کتاب، عکسی از Givenchy، چاپ شده از آرشیو Condé Nast، و بالای آن، نقاشی که توسط مادر مادربزرگ جسیکا کشیده شده است. ردیفی از مجله ها و کتاب های مد و هنری که در این قفسه ی کتاب باز چیده شده اند چیزی بیشتر از دکوری بودن می باشند، از این قفسهها قبلا برای نگاهی سریع برای چک کردن شماره قبلی مجلات استفاده می شد. برای اینکه دفتر جنبه شخصی تری داشته باشد، الکس از جسیکا خواست که یادگار ها و آثار هنری از خانه با خود بیاورد. مشخص شد که او آثار هنری زیادی را به ارث بوده است که همه را نگه داشته است. او می گوید “من نمی خواستم آن ها دور انداخته شوند، ولی نمی دانستم که کجا قرارشان دهم.” یک سری طراحی کشیده شده توسط پدر بزرگ و مادربزرگ او در بالای اجرای پتینه قفسه کتاب یک نوع پلت رنگی بی نظیر به وجود آورند و نقاشی که توسط مادربزرگ او کشیده شده بود به دیوار یک جاذبه گرافیکی اضافه کرد.

برای دیوارها مانند مراحل قبل از رنگ سفید چرک استفاده می کنیم. برای کفپوش به جای موکت قهوه ای تیره از پارکت هایی با رنگ متوسط استفاده می کنیم. اگر شما می خواهید در گوشه اتاق خواب تان یک دفتر کار کوچک داشته باشید بهتر است با یک نجار صحبت کرده و یک کمد دیواری بزرگ سفارش دهید. دقت کنید وسط این کمد را برای قرار دادن کامپیوتر و لوازم کارتان خالی بگذارید.

یک گلدان باریک انتخاب کرده و شاخه خشکی از درختان را بردارید. شاخه خشک را درون گلدان قرار دهید. با کاغذهای کرم رنگ شکل های مختلفی از برگ های پاییزی را بریده و به دیوار شومینه تان بچسبانید. چسباندن برگ های کاغذی را تا جایی ادامه دهید که برگ ها روی شاخه های گلدان هم چسبانده شوند.

زمانی که رنگ پایه را انتخاب کردید، زمان تفریح رنگی فرا رسیده است! رنگ‎های تاکیدی چیزی هستند که به فضای خانه‎ی شما زندگی می‎بخشند. این رنگ‎ها حضور قوی دارند و خود را از روی رنگ پس زمینه به صورت برجسته نشان می‎دهند. 2 تا 3 رنگی انتخاب کنید که به اتاق شما کانون توجه می‎بخشد. داشتن این کانون توجه جالب است، مخصوصا زمانی که به دنبال خرید رنگ مورد نظر خود می‎روید. رنگ‎های تاکیدی برای پتینه لوازم جانبی، کار‎های دستی و هنری، پارچه‎ها، بالشت‎ها عالی هستند.

با کمی هزینه و برنامه ریزی مناسب ، این آشپزخانه را نو کنید . به روز کردن طراحی کابینت ها با زدن رنگ سفید به آن ها در همان لحظه های نخست ، آشپزخانه را روشن کرد. همچنین کمی گچ کاری در بالای کابینت ها به دیواره ها بهبود بخشید .
برای تغییر بیشتر قسمت میانی بعضی از درب های کابینت ها  اجرای پتینه بریده شده و به جای آن ها شیشه قرار داده شده است تا پشت درب نیز از نمای بیرونی مشخص باشد . برای فاصه بین کابینت های بالا و پایین از سنگ هایی با طرح عمودی استفاده شده تا آشپزخانه را بزرگتر نشان دهد.

تغییر ظاهر پنجره و استراتژی‎های درست می تواند این تصور را ایجاد کنید که سقف‎های بلندی دارید. با نصب یک چوب پرده در بالای قاب پنجره باعث شوید که ظاهر اتاق بلندتر به نظر آید. تزئینات روی پرده پرده باید طوری باشد که انتهای آستانه‎ پنجره یا کف اتاق را به آرامی لمس کنند.

درست است، پیروی از سنت‎ها و آرایش‎های قراردادی در اکثر موارد خوب است ولی گاهی اوقات نیاز به کمی تحول می‎باشد. در عکسی که می‎بینید یک میز ناهارخوری مستطیلی شکل در وسط اتاق قرار داده شده است و جا را برای بقیه چیز‎ها باز گذاشته است. قرار دادن میزنهارخوری در کناره های دیوار ( مانند آرایش های قدیمی ) ظاهر خوبی به اتاق نمی‎بخشد و دیگر جایی برای اجرای پتینه قرار دادن بوفه باقی نمی‎ماند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com