بازسازی ساختمان

مکمل های رنگی نارنجی و آبی در خانه

رنگ های مکملی مانند نارنجی و آبی نور قوی را ایجاد می کنند، با این حال اجرای پتینه اگر فقط از این رنگ ها در دکوراسیون استفاده شود می تواند برای چشم زننده باشد. اگر این رنگ ها را به صورت سایه روشن با رنگ سفید ملایم ترکیب کنید می تواند جلوه‎ی رنگی چشم نوازی را ایجاد کند. برای این کار رنگ غالب دکوراسیون تان باید سفید باشد و از ترکیب نارنجی و آبی در آن استفاده کنید.

نارنجی

هر چند سبز و آبی به عنوان رنگ های استاندارد در دکوراسیون خانه می باشد اما قرمز هم جایگاه خاص خود را دارد. استفاده از رگه های قرمز می تواند نمایه هیجان انگیز و غیرمنتظره ای به اتاق نشیمن بدهد . سای آبی فیروزه ای نمای ساحلی دلنشینی دارد و این دکور همانطور که از نام آن یعنی Beachside Variation مشخص است حالت ساحلی به فضای اتاق نشیمن می دهد.

اگر تخت شما فلزی است یکی دیگر از ایده ها برای تزیین آن استفاده از نخ های کنفی است. مانند شکل بالا نخ های کنفی را در دسته های سه تایی تقسیم کنید و به صورت حصیری از زیر و روی همدیگر عبور دهید. در انتها سرهای این نخ های کنفی را به قسمت بالا و بغل سرتخت فلزی تخت نصب کنید.

برای روح دادن به این آشپزخانه برای تمام کابینت ها از رنگ سفید و دیوارها و سقف هم از رنگ سفید چرک استفاده شده است. برای کفپوش هم از پارکت هایی با رنگ روشن تر استفاده شده تا همخوانی بیشتری با محیط داخلی آشپزخانه داشته باشد. مشتری ما ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن و ظاهری سفید و روشن در فضای خانه ی خود می خواست.

وقت این رسیده که در رنگ‎ها غوطه ور شوید! اولین گام، انتخاب رنگ پایه و مرکزی شما است. با توجه به حس و حالی که برای اتاق تان در ذهن تان دارید، دو رنگی که می‎توانند به عنوان رنگ‎های انعطاف پذیر پس زمینه عمل کنند را انتخاب کنید. این رنگ‎ها در فضای شما غالب خواهند بود و فضای زیادی از خانه‎ی شما را اشغال می‎کنند. نظیر رنگ دیوار، کف اتاق‎ها یا رومبلی‎ها. به این رنگ‎های پایه به چشم یک “بوم نقاشی بزرگ” نگاه کنید که آن را با رنگ‎های مورد نظر خود رنگ آمیزی می‎کنید.

می توانید آینه های قدی را به دیوارتان بگوبید ولی اگر مایل به سوراخ کردن دیوارها نیستید، از آینه‎های قاب دار استفاده کرده و آنها را به یک دیوار تکیه دهید. یک آینه‎ی قدی بزرگ در یک اتاق کاربرد‎های فراوانی دارد. با یک قاب زیبا یک اثر هنری با معنا می‎شود. پتینه زمانی که با زاویه به دیوار تکیه داده شود، این تصور در ذهن ایجاد می‎شود که خطوط سقف بلندتر از چیزی که هستند، می‎باشند. زمانی که نور را منعکس می‎کند، فضا را روشن می‎کند و توهم وجود یک پنجره‎ی اضافی را بوجود می‎آورد.

علاوه بر اینکه باید در رابطه با نحوه‎ اینکه چطور مبلمان با همدیگر و اتاق در ارتباط باشد، شما در رابطه با رفت و آمد هم باید فکر کنید. یعنی چه تعداد نفراتی به اتاق وارد و خارج می‎شوند و در آن به گردش می‎پردازند. برای اتاق‎های نشیمن، مطمئن شوید که افراد به راحتی وارد و خارج می‎شوند بدون اینکه به عنوان مثال حول یک میز کنار مبل به شکل زشتی دایم عقب و جلو بروند. اگر اتاق دارای چند بخش ورودی و خروجی است، مسیر این خروجی‎ها را اشغال نکنید.

 از آنجایی که امروزه آشپزخانه اکثر خانه ها باز (open) است، در واقع آشپزخانه شما فقط آشپزخانه نیست بلکه بخشی از دکوراسیون خانه شما هم محسوب می شود پس پیشنهاد می کنم یک رنگ گرم را جایگزین رنگ سفید برای کابینت ها کنید اما اگر اسرار به رنگ سفید دارید و از رنگ های تیره خسته شدید، درب و بدنه کابینت ها می توانند سفید باشند ولی متریال استفاده شده برای روی کانترها اجرای پتینه باید از جنسی شبیه چوب و رنگ گرم باشد. کاشی های دیواری آشپزخانه هم باید رنگی نسبتا تیره داشته باشند تا آشپزخانه شما مانند جزیره ای جدا افتاده از بقیه قسمت های خانه تان نباشد.

در ایوان هایی که نور خورشید به آنجا می تابد بهتر است از وسایلی استفاده کنید که غالبا به رنگ خاکستری می باشند و صندلی هایی که در این ایوان می گذارید بهتر است با رنگ مبلمان مربوط به اتاق این ایوان یکرنگ باشند تا در نهایت گویی فضای بیرونی جزئی از فضای داخلی آن اتاق شده است و یک منطقه ای واحد را به وجود آورده اند. در نهایت با این کار جایی بسیار راحت رابرای استراحت و پتینه چرت زدن فراهم کرده اید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com