بازسازی ساختمان

ترکیب رنگی اتاق نشیمن

این ترکیب رنگی اتاق نشیمن تان را به یک فضای دوستانه و کلاسیک تبدیل می کند. اجرای پتینه می توانید چند بالش کوچک از این ترکیب رنگی را روی طاقچه‎ پنجره، به همراه مبل های سبز زیتونی در نزدیکی پنجره قرار دهید . این رنگ های عجیب غریب و ترکیب رنگی زیبا در کنار هم، در کنار سقف طرح دار سنتی و شومینه‎ روستایی پر از تکه های چوب زیبا می توانند با هم تطبیق داشته باشند.

ترکیب رنگی

صحبت کردن از ترکیب این رنگ ها می تواند یک ریسک بزرگ باشد اما نتیجه‎ آن شگفت انگیز است. راز موفقیت این دکوراسیون در نظر گرفتن رنگ های جسورانه به صورت متعادل با هم و خنثی کردن حالت تکرار آن ها می باشد. در این اتاق نشیمن دیوار ها همگی به رنگ آبی نیلگون می باشند، و مشابه رنگی است که در آثار هنری دیده می شود، به نظر می رسد رگه هایی از این آبی در اثاث خانه از قبیل مبلمان و فرش نیز دیده می شود. استفاده از رنگ خردلی در یک یا دو جای این دکور موجب می شود که چشم گیر تر شوند، یکی از جذابیت های آن استفاده از یک رنگ متعادل در دیوار است، اجرای پیتنه همچنین اگر این رنگ با دسته های صندلی یکی باشد فوق العاده است. می تواند مبلمان دیگری را به رنگ بژ خاکی انتخاب کرد تا رنگ های فوق کمتر اشباع شده شوند.

انتخاب یک میز شیشه ای به خوبی از مزیت نور طبیعی استفاده می کند، با قرار دادن یک گیاه سبز رنگ کنار میز مقداری رنگ هم به فضا اضافه می شود.
به عنوان چیزی که در مرکز اتاق قرار دارد، میز کار بسیار مهم است چون به جسیکا اجازه می دهد که ایده های خود را روی آن بیاورد، افکار خود را جمع آوری کند و روی کار خود تمرکز کافی و بدون وقفه ای داشته باشد. تمامی چیزهای دیگر از اسنک های خوراکی گرفته تا موارد جانبی دیگر در قفسه ی سفید پشت میز ناپدید می شوند، که همچنین به عنوان سطحی برای نمایش اشیاء یا آثار هنری الهام بخش به کار گرفته می شود. میز کار و گالری کوچکی که پشت آن قرار دارد منعکس کننده‎ عشق جسیکا به کار در مجله است و آنطور که او می گوید به او اجازه می دهد که اجرای پتینه “وجهه ی بصری خلاقانه اش را با وجهه ی آکادمیک تخصصی ترش ترکیب کند.”

برای دیوار و سقف های این اتاق از رنگ سفید استفاده می کنیم. همچنین برای قسمتی از وسایل این اتاق نشیمن هم کمی از رنگهای تیره استفاده می کنیم. یکی از کارهای مورد علاقه من برای انجام در فضاهایی که رنگ سفید بسیاری در آن ها به چشم می خورد این است که با اندکی پاشیدن رنگ تیره در چند اتاق واقعا افراد را شگفت زده کنم.

یک پرده‎ رنگین با طرح‎های زیبا و بزرگ را آویزان کنید که باعث شود فضای خانه اندکی طرح برجسته بودن و متفاوت بون را به خود بگیرید، حتی می‎توانید از رو تختی‎های رنگی و بزرگی استفاده کنید که محیط را به خوبی عوض کند و بشود به آسانی آن‎ها را عوض کرد.

چیدمان کابینت ها را تغییر داده و به محلی برای صبحانه خوردن تبدیل کنید. قرار دادن مناسب کابینت هایی که در کنار یخچال قرار گرفته بودند باعث شد که کمبود فضا به راحتی جبران شود . جابه جا کردن مایکرویو از سمت چپ یخچال به سمت راست آن ، کارایی این وسایل را افزایش داد . برای روی کابینت ها از سنگ گرانیت خاکستری رنگ استفاده کنید. برای پوشش دیوارها هم از  سنگ های آهکی استفاده کنید پتینه  تا کنتراست زیبایی را به سطح آشپزخانه شما اضافه کند.

هیچکس زمانی که بحث گفتگو در اتاق نشیمن پیش می‎آید از در خفا بودن و دیده نشدن خوشش نمی‎آید. مبلمان را جابجا کنید طوری که از دیوار فاصله بگیرند و آن‎ها را به شکلی در گروه‎های مختلف قرار دهید که باعث شوند یک اتاق بزرگ‎تر به نظر آید و به ایجاد گفتگو تشویق کند.

نیازی نیست برای رسیدن به یک چیدمان زیبا، مبلمان بیش از حد بزرگ باشند. مبلمان بزرگ می‎تواند خیلی سریع فضا را اشغال کند، بنابراین مبلمان های کوچکتر، میز‎های کنسول دارای پهنای کمتر و میز‎های کنار مبل کوچک را به عنوان گزینه هایی برای چیدمان اتاق خود نادیده نگیرید. یک مبل راحتی بزرگ را می توانید تنها از یک طرف اتاق به طرف دیگر ببرید، ولی یک مبل کوچکتر آنقدر انعطاف دارد که می توانید اجرای پتینه از آن در چند جا استفاده کرده و مبلمان را به شکل های مختلفی بچینید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com