بازسازی ساختمان

ترکیب بندی درست فضای امروزی

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

ترکیب بندی رنگی درست می تواند یک مد سنتی در فضای امروزی ایجاد کند. اجرای پتینه اگر عناصر سنتی را در دکوراسیون دخالت دهیم، گچ کاری های سفید قدیمی، مبلمان کلاسیک و اشیای آنتیک و عتیقه با رنگ های خود به اتاق نشیمن فضای متشخصی می دهند. رنگ زرد هلویی مات روی رنگ قهوه ای مایل به خاکستری یا بژ، یک رنگ بندی بدون نقض محسوب می شود. رنگ کاهی نیز برای فرش ها، میزناهارخوری می تواند دکوراسیون بی نظیری برای اتاق نشیمن باشد.

ترکیب بندی

زمانی که جسیکا کنتور (Jessica Kantor) به عنوان سردبیر مجله Galamour انتخاب شد، اولین چالشی که در پیش رو داشت دفتر کارش بود. مقام جدید او به معنای ساعات کاری بیشتر و جدی تر و میزبانی یک سری افراد برجسته – از بازیگران تا طراحان دکوراسیون داخلی – به میزبانی مجله بود، بنابراین او می خواست فضای کاری ای داشته باشد که علاوه بر اینکه محلی شیک و با کلاس باشد، قابلیت کاربردی بودن بالایی هم داشته باشد. اینجا بود که شرکت One Kings Lane وارد شد. با کمک سوزان فلدمان (Susan Feldman) و طراح همه کاره ما Alex Reid، دفتر جدید جسیکا به خوبی مطابق با شرایط کاری او است، و تمام چیزهایی که برای میزبانی باشکوه از هر فردی که از در وارد می شود، نیاز است در آنجا به چشم می خورد. کارهایی که ما کردیم به صورت زیر است.

برای خانواده‎ ای که دارای 4 کودک هم هستند و فضای مربعی شکل وسیعی در اختیار ندارند، پایه ریزی یک طرح جدید برای فضای خانه اولین اولویت ما بود. همچنین ما نیاز داشتیم که یک دفتر کار، پیانو و اتاقکی کوچک که در مجاورت در ورودی قرار دارد اجرای پتینه و کفش‌‌‌های خیس و گل‌آلود ، یا بالاپوش‌‌‌های خیس را موقتا در آنجا می‌‌‌گذارند، را به همین فضای اندک اضافه کنیم.

با داشتن گزینه‎های رنگی زیاد در پیش رو، اولین گام در ایجاد فضایی با یک طرح رنگی زیبا، داشتن یک رویای کلی می‎باشد. از یک یا دو تصویر الهام بخش مورد علاقه‎ی خود برای تصمیم گیری در رابطه با انتخاب رنگ مورد نظر استفاده کنید. تصاویر را با دقت نگاه کنید تا ببینید چه رنگ‎هایی و چطور استفاده شده‎اند. این تصاویر الهام بخش به شما تمرکز می‎بخشند و باعث شروع کار شما می‎شوند، ولی اجازه ندهید که تصاویر شما را محدود کنند.

استفاده از رنگ‎های کنتراستی یک ابزار طراحی قدرتمند به شمار می‎رود. حتی اگر شما خواهان یک طیف رنگی همگون باشید، هر فضایی می تواند از یکسری از عناصر دارای کنتراست بهره ببرد. اگر پالت نهایی شما حاوی رنگ‎های بی حال است، از یک یا دو قطعه‎ای که از نظر رنگی اشباع هستند برای ایجاد توجه استفاده کنید. کنتراست باعث حیات بخشیدن به فضا می‎شود و باعث می‎شود چشم شما چرخان در اطراف اتاق باشد.

درب ورودی خانه تان را با یک رنگ برجسته، همانطور که در شکل دیده می‎شود رنگ کنید. اگر به استفاده از رنگ‎ها علاقه زیادی ندارید می توانید با اضافه کردن نوارهای رنگی، به درب ورودی خانه تان روح ببخشید. این نوع طرح‎ها برای اتاق بچه‎ها عالی است!

پنجره های بزرگ و نور طبیعی که وجود داشت نمی توانست فضای صرف صبحانه را که به شدت دلگیر شده بود روشن کند. دیوار های آجری و کاشی های سنگین و ضخیم و رنگ های زرد رنگی که برای زینت دادن مورد استفاده قرار گرفته بود و هم چنین اجرای پتینه پرده هایی که آویزان شده بودند، نه به اتاق جلوه ی زیبایی می دادند و نه نور کافی را از خود رد می کردند.

اجازه ندهید این یخچال شما باشد که تمام خوشی‎ها را داشته باشد! میوه ها‎ی رنگی را در ظروف شیشه‎ای یا کاسه‎های پایه‎دار شیشه ای  برای نمایش قرار دهید. از میوه‎های با دوام مربوط به فصل مرتبط سال انتخاب کنید که ظاهری رنگی، دلپذیر و خوشمزه داشته باشند. پرتغال‎ها، لیمو‎ شیرین و ترش‎ها ظاهری دلپذیر به دکوراسیون تابستانی یا بهاری خانه شما می‎بخشند. سیب‎ها برای پاییز یا زمستان گزینه‎ی عالی به شمار می‎روند.

اتاق‎ها ممکن است زمانی که مبلمان به دیوار چسبیده می شوند، بزرگتر دیده شوند، ولی اگر متوجه شدید برای صحبت کردن با آن طرف اتاق باید فریاد بزنید شاید وقت آن رسیده است که این چیدمان مبلمان را عوض کنید. در این اتاق پذیرایی که در عکس مشاهده می‎کنید، مبل‎ها در وسط اتاق شناور هستند ولی به صندلی‎ها و شومینه نزدیک تر است که در نتیجه یک محیط گفتگوی‎ دنج‎تر ایجاد می‎کند.

از اونجایی که تعداد رنگ های موجود در اتاق خواب بچه ها زیاد است بهتر است رنگ جدیدی را اضافه نکنید و یکی از رنگ های استفاده شده در اتاق خواب که کمترین حجم را دارد ( تعداد وسایل کمتری از آن رنگ داریم) را با پتینه قدرت کمتر ( قرمز کم رنگ، بفش کم رنگ، صورتی کم رنگ) برای دیوارها استفاده کنید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com