بازسازی ساختمان

دیوار های خاکستری در منزل

دیوار های خاکستری سرد به همراه رگه هایی از رنگ آبی ملایم در مبلمان و سایر لوازم اتاق نشیمن، پتینه یک حالت مدرن و رنگ بندی جذابی محسوب می شود. اگر این دو رنگ با سفید مات به رنگ برف ترکیب شوند، فضای درونی خانه را گرم تر نشان می دهد. همچنین یک میز به رنگ قهوه ای می تواند فضا را طبیعی تر کند.

خاکستری

تقریبا همیشه سبز مایل به زرد به رنگ آبی ترجیح داده می شود، این حالت شفاف تر و چشم گیر تر است. رنگ سبز بالنگ می تواند روی رنگ دیوار به کار برده شود، همچنین روی پارچه مبلمان هم می توان آن را به کار گرفت. اگر میز به حالت الوار های آب آورده چوبی باشد و فرش نیز هم رنگ آن به رنگ قهوه ای باشد و پرده ها نیز به رنگ بالنگ های سبز باشند می تواند یک حالت جادویی به پذیرایی بدهد. مبلمان هم اگر دو نوع باشد و به رنگ خاکستری شیک و یا گندمی و همان سبزی که در پرده به کار برده شده است آن وقت دکوراسیون تان یک دکوراسیون دوستانه و صمیمی می شود.

در رابطه با پلت رنگی، تیم طراحی تصمیم گرفت شدیدا از رنگ های خنثی استفاده کند. از چوب گردو، چوب خیزران طبیعی و رنگ های کلاسیک مشکی و متالیک در قالب میز کار و صندلی ها استفاده شد تا فضای کار به نحوی باشد که حس کامل کردن  پتینه وظایف روزانه القا شود. گرچه این دفتر کار بسیار بزرگ نیست، ولی به اندازه کافی نورگیر می باشد. برای اینکه حس خفگی در فضا نباشد، الکس تصمیم گرفت از چیزهایی استفاده کند که نور را از خود عبور دهند. مانند یک میز شیشه ای فلوت، یک قفسه ی کتاب باز برای کتاب ها، یک صندلی که پشت آن باز است ، تا با طرح رنگی پتینه خنثی اتاق همخوانی نیز داشته باشند.

در این خانه دیوار اوپن آشپزخانه خراب شده و به جای آن از یک میز ناهارخوری استفاده شد. نکته جالبی که این دکوراسیون دارد این است که جای آشپزخانه و پذیرایی با هم عوض شده اند. من در رابطه با قرار دادن یک پیانو در محل یک شومینه ی دیواری بزرگ اندکی مضطرب بودم، ولی نتیجه ای که به دست آمد یکی از مواردی بود که در پایان کار مورد علاقه ی من واقع شد.

حس و حال و روحیه‎ کلی خود را در نظر بگیرید. در رابطه با حس و حالی که می‎خواهید فضای خانه‎ شما منتقل کند فکر کنید، شناخت آن باعث می‎شود انتخاب رنگ به آسانی صورت گیرد و طبق حس و حال فضا باشد. زمانی که یک حس را در نظر گرفتید (شادابی، دنج بودن، پر حس و حال بودن، روشن بودن)، این حس را در ذهن خود هنگام انتخاب پالت رنگی خود، نگه دارید. به دنبال انتخاب رنگ از خودتان نیز بپرسید، آیا این رنگ باعث می‎شود به حس و حال مطلوب و مورد نظر خود برسم؟

زمانی که رنگ‎‎های تاکیدی خود را انتخاب کردید، زمان این است که به آن شاخ و برگ ببخشید. برای مثال در این اتاق نشیمن رنگ دلخواه، سفید و آبی روشن است . ولی اضافه کردن چراغ های سقفی صورتی و یک رومیزی فیروزه ای رنگ باعث می شود تمام رنگ ها بیشتر نمایان شوند. برای اضافه کردن رنگ های مختلف از لوازم جانبی استفاده کنید.

کاغذ دیواری کردن یک دیوار می‎تواند ظاهر و حس کل فضا را عوض کند. و با اختراع کاغذ دیواری‎هایی که به راحتی قابل برداشتن هستند، شما نیازی نیست نگران این باشید که تا مدت‎ها به یک کاغذ دیواری پایبند باشید یا کندن آن‎ها کثیف کاری به اجرای پتینه همراه داشته باشد!

پنجره های جدیدی که اخیرا برای صرفه جویی در انرژی ساخته شدند فضا را نیز دنج تر وراحت تر می کند . یک میز ناهارخوری گرد هم فضای کمتری اشغال می کند و هم کاربرد زیادی دارد . بالش های درخشان با ترکیبی از رنگ های نارنجی و آبی نیز انرژی بیشتری را به محیط تزریق می کند.

یک طاقچه‎ کسل کننده و خالی را سرشار از رنگ کنید. یک رنگ متداول را انتخاب کنید – نظیر رنگ زرد – تا به اشیائی که با هم ارتباط خاصی ندارند یک نوع زمینه‎ی یک دست بدهید. برای خانه‎ی خود کالاهایی در نظر بگیرید که در یک خانواده‎ی رنگی قرار داشته باشند. پارچ‎ها، بشقاب‎ها، کتاب‎ها و ظروف سفالین به همراه یکدیگر ترکیب بی نظیری را می‎توانند تشکیل دهند.

در اتاق‎های بزرگ با مبلمان تان، اتاق تان را ناحیه بندی کنید. برای مثال قسمتی را برای تماشای تلویزیون و قسمتی را برای گفتگوهای دوستانه و خانوادگی در نظر بگیرید. حتی می توانید یک ناحیه‎ کاری با یک میز برای انجام تکالیف مدرسه و اجرای پتینه پروژه‎های هنری به وجود آورید. نکته مهم این است که طبق نیاز‎‎های خود فضا را مرتب کنید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com