بازسازی ساختمان

فضای کوچک اتاق کودک

اگر این فضای کوچک در گوشه اتاق کودک تان است، به دیواره اش آموزش پتینه یک قفسه کوچک نصب کنید و داخل آن کتاب های کودک تان را بگذارید. زیر آن یک میله فلزی نصب کنید و قلاب های اس شکل را آویزان کنید. به قلاب های اس شکل سطل های فلزی سفید آویزان کنید و داخل آن را با گل های رنگی و عروسک پارچه ای بگذارید.

در این طاقچه شومینه یک حلقه گل شمشادی و یک تخم مرغ پلاستیکی آبی رنگ از آینه‎ای بزرگ آویزان شده‎اند. این آینه از دو طرف با شمع‎های کرم رنگ که روی شمعدانی‎های شیشه‎ای قرار دارند، تزیین شده است. خرگوش‎های قدیمی به رنگ‌های آبیِ کمرنگ و کرمی به طرح رنگ اضافه می‎شوند و علف‎های در گلدان هم این دکور ساده‎ی بهاری را کامل‎تر می‎کنند.

فضای کوچک

اگر اتاق نهارخوری تان کوچک است از یک میز مستطیل کوچک برای گوشنه اتاق تان استفاده کنید. دو طرفی که سمت دیوار است را نیمکت های یکسره کار بگذارید و زیر این نیمکت ها را کشوای بزرگی بگذارید و از فضای داخلی آن برای قرار دادن لوازم مورد نیازتان استفاده کنید.. برای سمت مقابل آن هم از دو صندلی کوچک حصیری استفاده کنید.

این حلقه زیبا از گل و برگ های خشک ساخته شده و مناسب برای درب ورودی یا درب چوبی باغ برای دکور بهاری است. پایه و اساس این حلقه گلهای خشک، خارهای زیبای طبیعی و برگهای خشک شده می باشد. همه آنها را از بالا در آموزش پتینه جهت گردش عقربه ساعت بچسبانید.

اصلاً نیازی نیست که لوازم جدید بخرید تا نمای تازه ای به فضای تان بدهید. طرح های گل دار با پس زمینه روشن را دور چرم چهارپایه بپیچید. این طرح به اتاق رنگ بیشتری می دهد و چهارپایه را از حالت رسمی به نمایی صمیمانه تغییر می دهد. لبه های پارچه با نواری از لایه چسب ( که به وسیله اتوی داغ بر روی پارچه می چسبانند)، حاشیه دار و محکم شده و انتهای آن به زیر چرم چهارپایه وصل شده است.

اگر کاناپه ای که شما تهیه کرده اید از مدلهای کاناپه ال هستند که برای کنج های اتاق نشیمن استفاده می شوند، می توانید از یک میز چرمی مشکی رنگ برای جلو مبلی استفاده کنید. در این صورت از کوسن هایی با ترکیب های رنگی مشکی استفاده کنید تا دکورتان را جذاب تر کنند. دقت داشته باشید به دلیل استفاده از میز به رنگ مشکی در ترکیب رنگی کوسن های تان از رنگ های شاد هم حتما استفاده کنید تا دکورتان دلگیر و یکنواخت نشود.

با وجودی که به نظر کار کمی می‌آید ولی رنگ می‌تواند ظاهر اتاق را کاملا تغییر دهد. برای خانه‌های معمولی رنگ‌های خنثی مناسب است ولی الگوهای رنگی جالب می‌توانند زندگی روزمره را برایتان جالب‎تر سازد.

برای مثال یکی از بهترین کار‌هایی که میتوانید انجام دهید این است که نوارهای عمودی روی دیوارها نقاشی کنید.

رنگ فقط برای دیوارها نیست. شما می‌توانید برای جاهای دیگر نیز از آن استفاده کنید. آموزش پتینه برای مثال رنگ زدن کابینت‌ها و در‌ها می‌تواند موجب زیبایی بیشتر و باز شدن فضاها شود.

لوازم اتاق تان را چند وقت یکبار جا به جا کنید. در این صورت فضای اتاق تان بازتر به نظر می رسد و بیشتر دوست دارید در آن اتاق باشید.

همه اتاق خواب ها به کمی جاذبه و گیرایی نیاز دارند. حتی روشن ترین اتاق نیز برای اینکه جذاب تر دیده شود، به کمی هیجان نیاز دارد. برای این منظور، می توانید از رنگ های تیره یا لوسترهای بزرگ و نمایش‌گونه یا حتی تاج تختی که بزرگ تر از اندازه معمولی است، استفاده کنید. البته درمیان همه این عناصر باید تعادل را برقرار کنید.

تغییرات آب و هوایی را با بالشی که جلوه‎گر پاییز است به نمایش بگذارید. یک روبالشی را روی سطحی مسطح پهن کرده و حروف بزرگ چوبی روی آن قرار دهید. از اسپری چسبنده قابل شستشو  استفاده کنید. روبالشی را با رنگ پاییزه دلخواه خود اسپری کنید (رنگ مخصوص پارچه). اجازه دهید خشک شود. سپس حروف را برداشته و یک بالش در آن قرار دهید. برای زیبایی بیشتر ریسمان‎های کنفی به دو طرف بالش گره بزنید.

این حلقه‌ نعلی شکل ساخته شده از گندم، حسی روستایی را به بیننده القا می‌کند. یک حلقه U شکل خریداری کنید و یا اینکه بخش بالایی یک فوم دایره‌ای را ببرید تا شکلی نعلی بدست آید. سپس یک دست گندم تهیه کنید و با مفتول آن‌ها را ببندید. از بالای حلقه شروع کنید و به سمت پایین بیایید، برای محکم کردن گل‎ها از سوزن گلسازی استفاده کنید. گندم‌ها باید حلقه و مفتول‎ها را به خوبی بپوشانند. در بخش پایینی آموزش پتینه ساقه‌های بلند را بچینید. در پایین چند دانه‌ یا تخم یا میوه‌ی درخت بلوط را با چسب در وسط حلقه بچسبانید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com