بازسازی ساختمان

عنصر رنگ در دکور شومینه

رنگ‎های ساده مهم‎ترین عنصر در دکور طبقه‎ی بالای این شومینه هستند. آموزش پتینه دیوار برای کامل کردن رنگ‎های موجود در قاب عکس‎ها، از بطری‎های شیشه‎ای به رنگ‎های آبی، سبز و صورتی کمرنگ استفاده کنید. همچنین شاخه‌های دست ساز شکوفه‎های گیلاس هم به این دکور اضافه کنید. یک پلاک از جنس تخته سیاه گچی نیز با یک پیام بهارانه آراسته شده است. شیشه‎های عطاری هم با تکه‎های چوب، سبزه و تخم مرغ‎های خشک شده‎ی بهاری تزیین شده‎اند. سبدی کوچک با دو ظرف شیشه‎ای آراسته به گل صورتی رنگ، این دکور دلنشین را کامل‎تر می کنند.

شومینه

در این طاقچه شومینه از نوار حلقه‎ گل پارچه‎ای که در روز ولنتاین، طاقچه‎ شومینه‎ را زینت بخشیده بود، دوباره استفاده شده و این بار برای دادن روحیه‌ بهاری به آن، از تخم‎مرغ برای تزیین کردنش استفاده کرده است. خرگوش‎های خزه‎ای را روی تخم‎مرغ‎های پلاستیکی گذاشته و توسط اسفنج‎های گل فروشی، آنها را در سطل‎هایی رنگارنگ محکم نگه داشته است. سبدی پر شده از علف مصنوعی و تخم مرغ‎های پلاستیکی نیز یک طرف از طاقچه را به خود اختصاص داده‌اند. خرگوش‎های چوبی که ساخته‌ دست هستند هم احساسات را به سمت دیگر این دکور اضافه کرده‎اند.

این نمونه برای دار بست باغ یا درب ورودی خیلی عالی است. داخل بطری های شیشه ای( بطری هایی که قابل باز یافت هستند ) را از گل های مورد علاقه تان پر کنید. سپس به گردنه شیشه سیم بپیچانید و آن را به میخ در بزنید و یک نوار  آموزش پتینه دیوار چسبنده قابل باز و بسته شدن را به بطری و در یچسبانید تا هر موقع در باز می شود، شیشه به در کوبیده نشود.

کوسن های تزئینی رنگی، بوی بهار را به اتاق هدیه می کنند. بالش های طرح دار را با کوسن های با رنگ یک دست جفت کنید. برای پارچه روی بالش از پارچه ای با همان طرحی که در چهارپایه استفاده کردید، استفاده کنید تا لوازم اتاق ست شود. برای این بالش، ملحفه مربع ساده ای بدوزید و با پنبه حلاجی شده داخل آن را پر کنید. از ضایعات طرح دار آن برای تزئین کوسن های خریداری شده می توانید استفاده کنید. در اینجا کمربندی از ضایعات این پارچه درست کرده و به دور کوسن صورتی پوشانیده شده است.

برای طراحی اتاق نشیمن که معمولا پر رفت و آمد ترین اتاق خانه می باشد از رنگ های شاد استفاده کنید . در این مدل

دکوراسیونمی توانید بدون آنکه هزینه زیادی را صرف کنید به بازار مخصوص فروش اشیاء ارزان قیمت یا دست دوم بروید و مثلا با خرید یک گلدان گل نارنجی رنگ فضای خانه را کاملا زنده و بهاری کنید.

هیچ چیز بدتر از این نیست که صبح که از خواب بیدار می شوید و می خواهید از تخت پایین بیایید، پاها را روی زمین سرد و سفت بگذارید. به خودتان لطفی کنید و یک قالیچه یا فرش نرم و خوب برای پایین تخت بخرید. اگر نمی توانید فرش پهن کنید. آموزش پتینه دیوار قالیچه کوچکی در فضای باز اتاق و یک قالیچه کوچک تر برای پایین تخت پهن کنید. برای اینکه زیبایی اتاق خدشه‌دار نشود، حتما آنها را از یک خانواده یا یک رنگ انتخاب کنید.

با یک کاغذ به رنگ نارنجی تیره باید یک دکور پلیسه ای به مانند اشکال آکوردئونی درست کرده و سپس با کاغذی به رنگ دیگر روی آن کلماتی مانند FUN  به معنای سرگرمی یا BOO  به معنای طلسم را درست کرده و بچسبانید. در نهایت این شبیه به یک حلقه گل بسیار زیبایی خواهد شد که می توانید آن را به یک ریسمان وصل کرده و جلوی یکی از دیوار ها آن را آویزان کنید.

پاییز امسال را با روکش‎های مبل که از ژاکت‎های پشمی دور ریختنی درست کرده‎اید دلپذیر کنید. سایز دلخواه روکش را تعیین کنید و تصمیم بگیرید که به چه تعداد پارچه 25 سانتی‎متر مربعی از پارچه‎های پشمی نمدی احتیاج دارید. ما برخی از مربع‎های بزرگمان را با استفاده از پارچه‎های 16 متر مربعی که به یکدیگر با 1.5 سانت فاصله دوخت دوخته شده‎اند درست کرده‎ایم. وقتی همه‎ی این پارچه‎ها آماده شد آنها آموزش پتینه دیوار را با یک الگوی جذاب کنار یکدیگر گذاشته و ردیف‎ها را با فاصله دوخت 1.5 سانت به یکدیگر وصل کنید. پشت این روکش را با یک ملحفه پشمی بپوشانید. در تقاطع پارچه‎ها دانه‎های کتانی بدوزید و اطراف روکش را با فاصله 3 سانتی‎متر سردوزی کنید.

با قرار دادن این حلقه‌ ساخته شده بر دیوار یا درب ورودی منزلتان به آن زندگی ببخشید. در اینجا برگ‌های نازک و شکننده با رنگ‌های روشن احاطه شده‌اند و چینشی اغوا برانگیز را ایجاد می‌کنند. یک شیم مفتولی کرد را برداشته و روی ان را با برگهای پاییزی پر کنید. برای داشتن یک دکوراسیونی که پاییزی باشد می توانید از کدوهای کوچک استفاده کرده و ان ها را روی آموزش پتینه دیوار  قسمت پایینی حلقه بچسبانید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com