بازسازی ساختمان

طاقچه بالای شومینه

سایه‎گیر پنجره‎ سبز لیمویی، طاقچه‌ ی بالای شومینه را در طول سال مزین می‎کند آموزش پتینه و با تزیینات بهاری هم بسیار هماهنگی دارد. روی طاقچه را با علف مصنوعی ( که در مغازه‎های صنایع دستی قابل تهیه است ) پُر کنید و روی آن را با هویج‎های مصنوعی، یک عروسک جوجه و شیشه‎ای پر شده از تخم‎مرغ، تزیین کنید. به حلقه‎ گل درخت انگور تغییراتی بدهید و به آن فرسیتیای مصنوعی (نوعی گل)، هویج‎های مصنوعی بیشتر و تعدادی خرگوش خزه‎ای اضافه کنید. نوار تزیینی را از چسباندن کاغذهایی با طرح گل (در رنگ‎های نارنجی، سبز و زرد ) روی مقواهای دایره‌ای شکل درست می‎شود. حروف‎های چسب برگردان که بر روی مقواها زده می‎شوند، عبارت بهار مبارک را می‎سازند. برای آویزان کردن این نوار تزییتی سوراخ‎هایی را روی دو طرف مربع‎ها ایجاد کرده، آنها را روی هم قرار داده و سپس توسط پونز به طاقچه بچسبانید.

شومینه

یک نشانۀ قدیمی بزرگ با یک رنگ برجسته راه کاملی برای اضافه کردن فردیت است. این رنگ قرمز روشن نشانۀ مدور در مقابل آشپزخانۀ سفید و خالی چشمگیر است. این نشانه جذابیت کافی برای نگه داشتن خود رد این فضای باز را دارد. اقلام کوچکتر مثل یک تراکتور قرمز کوچک و تختۀ برش، رنگ برجسته را احیاء می کنند.

تا کنون این اتاق نشیمن پر از رنگهای خنثی شده بود، اما حالا آمدن فصل جدید و سال جدید بهانه ای است برای این که اتاق چشم اندازی تازه پیدا کند. با وجود زیبایی مبلها ، همه این فضاها نیاز به رنگ جدید ، طرح هایی از خودتان و روشنایی زیادی دارند تا آن را برای خوشامد گویی به بهار آماده سازد.

گوشه اتاق را با گذاشتن لوازم مناسب و صندلی دسته داری در آن، به منطقه گرم آموزش پتینه و دلنشین برای نشستن تبدیل کنید. از بالش رو صندلی و کوسن تزئینی در رنگ های روشن برای دلپذیری بیشتر این قسمت، اضافه کنید. پرده تزئینی، لوستر یا حباب های سبک و تزئینات دیواری، همه و همه بهار را به این فضا می آوردند.

می توانید از ساده ترین ابزار برای تغییر  فضای خانه استفاده کنید به این ترتیب که با استفاده از رنگ شاد صورتی به راحتی می توانید احساس شادی را به فضای خانه انتقال دهید . برای اینکار رنگ یک دیوار یا کل اتاق را صورتی کنید و از پرده صورتی رنگ برای پنجره ها و از فرشی با ترکیب رنگ های صورتی استفاده کنید و به همین راحتی دکوراسیون این اتاق را به روزهای بهاری نزدیک کنید و از آن لذت ببرید.

اگر برای اتاق مطالعه و یا کارتان از یک کاناپه دو نفره سفید استفاده می کنید ، بهترین ایده برای زیباتر شدن دکورتان استفاده از کوسن هایی کوچک با ترکیب رنگی سفید و مشکی است.

در این صورت از یک میز کوچک چوبی به رنگ سفید و صندلی های کلاسیک با روکش چرمی مشکی استفاده کنید.

بهتر است قفسه هایی کوچک را در دو طرف شومینه قرار داده و داخل آنها را با کتاب پر کنید.مهم این است که این قفسه ها باید کوچک و در نهایت دو طبقه باشد تا جای کمی را اشغال کند و وسیله ای است که بسیار هم مورد استفاده می باشد.
نکته : قرار دادن یک آینه ی بزرگ به یک گوشه ی دیوار هم بسیار ضروری می باشد  آموزش پتینه و بهتر است این آینه در قاب قهوه ای رنگ و در یک کنج باشد .

این اتاقی که در تصویر می بینید را هنرمندی به نام «روبرت پاسال» طراحی کرده است. البته این اتاق خواب بسیار بزرگ است و به جای یک مکان، چندین جای مختلف برای نشستن دارد. این فضاها که اصولا کاناپه یا صندلی راحتی نیاز دارند، برای مطالعه بسیار خوب هستند. حتی برای حرف زدن با همسر پیش از خواب یا چک کردن ایمیل ها هم گزینه های مناسبی هستند. اگر اتاق خواب فضای لازم برای قرار دادن صندلی یا مبل دارد، حتما این آیتم را به آن اضافه کنید.

در اینجا به کمک کاغذ سفید باید تعدادی برگ های کاغذی درست کرده و روی آنها جای چشم را سیاه کنید و دقت کنید تا مدل برگ ها را در نهایت به مانند یک روح ترسناک دربیاورید .در آخر تمامی این برگ ها را به یک نخ با هم وصل کنید و بعد آن را به نرده های راه پله ی خانه اتان آویزان کنید.

یک بالش با پس زمینه پاییزی به کلیکسیون نرم و گرم خود اضافه کنید. آموزش پتینه الگوی یک برگ بلوط را روی یک پارچه نمدی نازک بکشید و آن را ببرید. برای دوختن ایم برگ نمدی اطراف و داخل برگ را با نخ‎های رنگارنگ برای زیبایی هرچه بیشتر کوک بزنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com