بازسازی ساختمان

تزئین شومینه ساختمان

برای تزیین کردن این طاقچه‎ شومینه چیزی ساخته‎ دست خودتان آموزش پتینه را به آن اضافه کنید. حلقه‌ گل تزیینی صورتی رنگی را با طرح حلقه‎ گل، 90 سانتیمتر نمد و سوزن ته گرد درست کنید. صدها دایره از نمد درآورید، سپس آنها را چهار بار تا کرده و روی طرح حلقه‎ گل با سوزن بزنید و در آخر هم با یک روبان صورتی رنگ از آینه آویزان کنید. سبزه‎ گندم در گلدان، تخم مرغ‎های رنگی در جاشمعی های کوچک شیشه‌ای در کنار یک عکس خانوادگی، تزیین این طاقچه را تکمیل می‎کنند.

شومینه

این قفسه ها معمولاً برای نمایش اشیای گردآوری شده استفاده می شدند، ولی حالا خودشان جزو اشیای گردآوری شده محسوب می شوند. قفسه های ادویۀ کوچک را در فروشگاه های دست دوم فروشی و حراجی ها جست و جو کنید. آنها را با انواع رنگ های لطیف روستائی نقاشی و روی دیوار آویزان کنید.

مطابق شکل برگه های کاغذ را با پانچ های تزیینی درست نمایید و آنها را به صورت مدور در آورید به طوری که مرکز هر دایره، مرکز دایره بزرگتر شود.این حلقه را میتوان داخل خانه یا در فضای باز منزل آویزان نمود.لازم به ذکر است که این حلقه به اندازه کافی ظریف و عالی می باشد و برای سالهای بعد هم قابل استفاده است. این ایده یکی از بهترین ایده ها برای یک دکوراسیون بهاری زیباست.

ترکیب رنگی و گل های سبز و صورتی سرتاسر اتاق نشیمن فضایی برای جشن بهار ایجاد می کند. در حالت قبل، قسمتی از مبل ها مقابل شومینه قرار گرفته بودند اما تقسیم آنها به مبل های دو نفره و قرار دادن آنها مقابل هم یک نمای تازه ایجاد کرده آموزش پتینه و گپ زدن نوروزی را ساده تر می کند. رنگ بخشیدن با طرح های مختلف در روی مبلها و بالای شومینه و دیوارها، طرح دل باز و نشاط آوری که برای اتاق لازم بود، فراهم می آورد.

نیازی نیست برای کارهای هنری هزینه زیادی پرداخته شود. به نظر میرسد که بابت این مجموعه گالری هزینه زیادی پرداخت شده، اما در واقع تنها 5000 تومان هزینه داشته است. با استفاده از اسپری چسب  کاغذهای دلخواه را به کاشی های سرامیک بچسبانید. قطعات چوبی چسب زده شده با ضخامت های متفاوت را برای عمق دادن به کار، به پشت کاشی ها بچسبانید و هر کاشی را به دیوار با پیچ وصل کنید. از همان کاغذی که برای روی میز استفاده کردید، برای این کاشی ها استفاده کنید تا در فضای اتاق هماهنگی و ارتباط ایجاد شود.

 از یک سبد تخم مرغ استفاده کنید و آن را برعکس بگذارید و سپس یک تکه پارچه سفید رنگ را به اندازه طول و عرض داخل سبد برش بزنید و ادامه پارچه را بگذارید آویزان بماند و از سوراخ پائین سبد برای سیم کشی برق استفاده کنید و به این ترتیب یک چراغ زیبا درست کنید و از نور آن لذت ببرید.

دقت کنید دیوار خانه و پرده هایتان چه رنگی هستند. از زمینه همان رنگ به عنوان زمینه اصلی کوسن ها برای کاناپه سفیدتان استفاده کنید. در تصویر زیر رنگ دکوراسیون آبی تیره است و به همین دلیل از کوسن هایی با طرح راه راه سفید و آبی  آموزش پتینه استفاده کرده ایم. برای بیشتر نشان دادن کاناپه سفید از یک مبل تکی با پارچه راه راه و یک میز تمام پارچه رنگی ساده استفاده کرده ایم.

دیوار نزدیک به میز ناهار خوری را در نظر گرفته و روی آن قاب هایی زیبا نصب می کنیم. برای درست کردن این قاب ها بهتر است از بوم و پارچه استفاده کنید ، به این ترتیب که روی بوم پارچه های ساده ای را چسبانده و بعد طرح هایی مشکی رنگ روی آن استنسیل می کنیم و یکی یکی آنها را به دیوار نصب می کنیم. یک رومیزی بسیار زیبا که روش درست کردن آن را در تصویر بعدی گفته ایم را هم روی این میز قرار می دهیم.

پاتختی  فقط برای کشوهایش اهمیت ندارد. می توانید از سطح رویی آن برای زیباسازی اطراف تخت نیز بهره بگیرید. چراغ خواب کوچک اما شیک، یک گلدان گل کوچک، یک لیوان آب و چند کتاب در کنار هم روی پاتختی یک فضای دکوری ساده، کوچک و زیبا می سازند. البته این آیتم ها را می توانید بر اساس علاقه مندی های خود تغییر دهید.

این یکی ازآسان ترین روش های درست کردن یک

دکوراسیونبسیار زیبا می باشد. کدو تنبل بدون نیاز به کنده کاری می تواند به راحتی یک وسیله تزئینی بسیار زیبا باشد. کل کدو را سبز رنگ کرده و سپس با قلم مو و استفاده از رنگ های دیگر باید برای آنها چشم و ابرو دربیاورید و روی آن دایره هایی زیبا را با رنگ کرم و نارنجی و زرد طراحی کنید.

گل داوودی، نقطه عطف رنگ در پاییز، به هر میزی جلوه‎ای زیبا از پاییز می‎دهد. برای ساخت هر کدام از گل‎ها با منگنه کردن لایه‎های کاغذ رنگی به یکدیگر شروع کنید. کاغذها را بصورت دایره‎ای و حلزونی به یکدیگر منگنه کنید. از کاغذهایی با رنگ‎های گوناگون و متفاوت استفاده کنید. به حدود 12 تا 16 دایره‎ حلزونی شکل یکرنگ برای هر کدام از گل‎ها نیاز دارید. لایه‎ها را روی هم قرار داده و از میانه به هم متصل کنید. آموزش پتینه هر کدام از لایه‎ها را جداگانه و با شروع از لایه بالایی مچاله کنید و سپس به آنها حجم دهید. این کار را تکرار کنید تا از هر رنگ حداقل 3 تا 4 گل داشته باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com