بازسازی ساختمان

رنگهای پاییزی در ساختمان

محدوده رنگهای پاییزی از قرمز لاکی تا رنگ شتری می باشد و در طبیعت رنگمایه ها پتینه روی چوب اغلب در کنار هم ظاهر می گردند . به هنگام طراحی دکوراسیون خانه ، برای ایجاد فضایی که الهام گرفته از فصلهای سال است ، از این قانون حاکم در طبیعت استفاده نمایید برای

مبلماناز درجه کره ای رنگ کارامل استفاده شده است و رنگهای قرمز آجری و نارنجی تند هم با آهنگ کوسن های رو مبلی نمایان می گردند . مشخصه های برگرفته از طبیعت مثل قالیچه پوستی و کف پوش چوبی (پارکت) ادامه دهنده تم پاییزی می باشند .

پاییزی

عناصر موجود در فضا ، تعیین کننده رنگ پاییزی مورد استفاده در آن فضا می باشند . رنگ قرمز آجرهای مورد استفاده در دیوار دور بخاری شبیه رنگ تزیینات و لوازم جانبی موجود در اتاق می باشد . تکرار رنگمایه قرمز موجب یکپارچه شدن محیط اطراف با فضای اتاق می گردد گویی که در دریایی از رنگ سفید فقط آهنگ قرمز جلب توجه کند .

برای این دکور سعی کنید رنگ سبز کاناپه ای که در چیدمان تان از آن استفاده می کنید پتینه روی چوب با رنگ دیوار یکی باشد. برای کامل تر شدن

دکوراسیونتان باید از آینه های کوچک و بزرگ محدب و یک میز جلومبلی به رنگ سفید استفاده کنید.
اگر در اتاق نشیمن تان از کتابخانه هم استفاده می کنید باید رنگ آن از رنگ دیوارها یک درجه روشن تر باشد.

رنگ سبز یکی از رنگ هایی است که باعث ایجاد آرامش در هر شخصی می شود. به هین دلیل استفاده از رنگ سبز برای اتاق مطالعه یک پیشنهاد بسیار عالی است.

اگر فضای کمی برای نصب آینه دارید، این آینه با حاشیه جزو بهترین انتخاب‌هاست.

می‌توانید سر تا پایتان را در آن ببینید و کاربردی است.

برخی از این آینه‌ها را می‌توان پشت در نصب کرد.

مناسب برای همه‌جا و حتی محیط‌های رسمی مثل اتاق کار.

نصب این آینه‌ها آسان است و کاملا امن هستند چرا که بسیاری از این مدل آینه‌ها، نشکن هستند.

خانم براکت از ایده‎ی اولیه‌اش که یک سقف مسطح که روی آن یک گلخانه قرار دارد گذشت و از یک سقف مرتفع که تا حداکثر حد مجاز طبق قوانین خانه‌سازی شهر، پیش رفته است استفاده کرد که باعث شده این اتاق سقفی با ارتفاع 3.65 متر داشته باشد. او در این رابطه می‌گوید: “یک سقف کوتاه باعث ایجاد احساس خفقان می‌شد.”

پومپئو در طراحی این اتاق از طرح های پاریسی، مصری و مراکشی بسیار بهره گرفته است پتینه روی چوب و علاقه خود به سفر و این کشورها را در اتاق خواب اصلی خود به خوبی به نمایش گذاشته است.  پارچه ای که بالای تخت نصب شده است، هندی و کوسن ها آفریقایی هستند.

اگر خانه‌تان قدیمی است یا اصلا خانه خودتان نیست و مستاجرید، ناراحت نباشید چون این آشپزخانه‌ها را هم می‌توانید زنده‌تر از قبل تزئین کنید. برای این کار استفاده از رومیزی‌های رنگی اولین و ساده‌ترین قدمی است که می‌توانید بردارید. یک رومیزی نو با رنگی شاد و متفاوت انتخاب کنید و آن را روی میز آشپزخانه‌تان بیندازید تا محیط آشپزخانه به کلی عوض شود. اگر بتوانید پرده را هم تغییر دهید خوب است، ولی اگر چنین امکانی ندارید، همان تغییر رومیزی کافی است.

6 – از کاغذدیواری می توان برای تزئین در کمدهای دیواری استفاده کرد. این فضاها به آثار هنری ماندگار و قدی تبدیل می شوند. برای آنها می توانید از مناظر زیبای نقاط مختلف دنیا بهره بگیرید. یا طرح مینیمال و ساده انتخاب کنید. همه چیز به سلیقه و نوع دکور خانه تان بستگی دارد.

همانطور که قبلا هم در پاسخ به دیگر کاربران هم گفتیم رنگ قهوه ای رنگی است که تقریبا تمام رنگ ها در کنارش هماهنگ هستند. چون نفرمودید که رنگ قهوه ای وسایل منزل تان تیره است یا روشن؟ و هیچ عکسی هم برای ما ارسال نکردید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پالت رنگ هاست. چیزی که مشخص است شما برای رسیدن به فضای شادتر و دلبازتر باید به سراغ رنگ های روشن مانند موارد ذیل بروید. ست کردن رنگ ها را از طبیعت بیاموزید.

حتی به مقدار اندک، رنگ‎های آبی و نارنجی اثری گیرا روی چشم دارند. در این اتاق خواب، دیوارها و کف اتاق‎ سفید و دیگر اجزای اتاق خواب به رنگ نارنجی کدو حلوایی و آبی نیلگون هستند. این اتاق با این که تاثیر رنگی برجسته‎ای دارد ولی پتینه روی چوب به علت اضافه کردن رنگ سفید احساس آرامش بخشی نیز در فضا به وجود می آورد.

پارچه های طرح دار مختلفی را ببینید و از بین آنها طرح هاصی را انتخاب کنید. برای مثال در این اتاق خواب با این که روتختی پارچه طرح دار سفید و مشکی است ولی طوری طراحی شده که با بالش های رنگی هماهنگیبسیاری دارد. همچنین طرح و الگوی این پارچه طوری است که روتختی را برجسته نشان می دهد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com