بازسازی ساختمان

اضافه کردن رنگ به ساختمان

  به هنگام اضافه کردن رنگ به یک اتاق بی رنگ ،کلید موفقیت تکرار است. تاکیدهای قرمز پاییزی مانع از آموزش پتینه دیوار عادت کدن چشم در این اتاق خواب سفید روشن می شود و اجازه می دهد چشم شما در این فضا حرکت کند .در نگاه اول به نظر می آید رنگ های قرمز در فضا پراکنده شده اند اما قرار گرفتن آنها روی پس زمینه های بی رنگ (مثل تختخواب، صندلی و دیوار) جلوه ای متعادل در این فضا ایجاد می کند.

اضافه

برای فصل پاییز رنگ قهوه ای به سمت تیره و بی حالت شدن پیش می رود که می تواند برای بیشتر به چشم آمدن خودش رنگ خاکستری را تحت تاثیر قرار دهد و یا اینکه به سمت رنگ زرد متمایل گردد تا جلوه صمیمانه تری پیدا کند .رنگمایه های دارای ته رنگ زرد با رنگ گرم کاناپه همسان می گردند و در تقابل با آهنگهای کبود کنتراست ایجاد می کند .

یک شیشه سفید و یک کاسه سفالی به راحتی تبدیل به یک گلخانه پاییزی می شود که برای نورپردازی میوه ها و گیاهان طبیعی فوق العاده است. از کدو تنبل ، مخروط کاج ، خزه اسپانیایی و برگها می توان در این دکوراسیون الهام شده از فصل پاییز استفاده کرد.پ

با بریدن قسمت بالایی و تراشیدن و پوک کردن وسط کدو حلوایی ، به راحتی آن را تبدیل به یک شمعدانی کنید. میتوانید بقیه گیاهان و میوه های پاییزی را در کنار آن روی یک سینی قرار دهید و یک دکوراسیون پاییزی عالی داشته باشید.پ

می توانید دیوار اتاق نهار خوری تان را سبز زیتونی کرده و برای تزئین این دیوارها آموزش پتینه دیوار از تابلوهای ساده تک رنگ به رنگ های زرد و سبز استفاده کنید.

اگر می خواهید مسیر ورودی خانه تان همیشه پرنور بوده و فضای آن بزرگتر به نظر برسد و در عین حال هم از رنگ سبز در آن استفاده کنید، می توانید از یک کاغذ دیواری به رنگ سفید که گلهایی به رنگ سبز دارد استفاده کنید.

اگر فضای زیادی برای نصب قاب و دیوارکوب‌های دیگر ندارید و می‌خواهید با آسان‌ترین راه به بهترین وجه از فضای موجود استفاده کنید، این آینه که شبیه خورشید است، به شما کمک می‌کند.

به اندازه تزیینی بودنش کاربردی نیست اما اگر در ارتفاع مناسبی نصب شود، می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید.

حاشیه‌های آن از جنس آلومینیوم است و هم رنگ زرد و هم نقره‌ای دارد بنابراین با توجه به وسایل شما حق انتخاب می‌دهد.

دیوارهایی که خیلی‌ها به آن توجه نمی‌کنند تبدیل به چند طبقه طاقچه شده است و فضای مقابل راه‌ پله برای ساخت یک اتاق توکونامای ژاپنی کامل مناسب است. “این اتاق فضایی فرو رفته در دیوار است که مکان مناسب برای نگه داری گل و آموزش پتینه دیوار گیاه فصلی و یا سایر اشیاء است.” خانم براکت در ادامه توضیح می‌دهد: “ما خیلی دوست داشتیم تا همچین چیزی را در اتاقمان داشته باشیم اما فضای کافی در اختیار نداشتیم در نتیجه به قفسه‌ای ساخته شده از چوب گردو قناعت کردیم.”

میزهای کنار تخت بسیار ساده و زیبا انتخاب شده اند. تاج تخت به صورت شخصی و کاملا به سلیقه خود این هنرمند ساخته است. ترکیب رنگ های توسی، سفید و مشکی در اینجا بسیار جالب هستند.

خیلی‌ها می‌گویند آشپزخانه قلب خانه است یعنی اینقدر اهمیت دارد که اگر توجهی به آن نداشته باشیم، خانه و زندگی از حرکت بازمی‌ایستد. به همین دلیل نوع چیدمان و لوازمی که در این بخش از خانه استفاده می‌شود، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کارشناسان دکوراسیون و طراحی داخلی می‌گویند، استفاده از رنگ‌های شاد و زنده مانند قرمز‌ روشن، نارنجی، سبز ‌روشن و زرد برای تزئین محیط آشپزخانه مناسب است و فضایی شاد و دوست‌داشتنی فراهم می‌سازد. علاوه بر آموزش پتینه دیوار این، استفاده از این رنگ‌ها کمک می‌کند اشتهای افراد هم تحریک شود و در نتیجه برای صرف غذا با احساس بهتری دور هم جمع می‌شوند.

این نکته بسیار مهم و قابل توجه است. هر قدر وسایلی که در نظر می‌گیرید دارای مدل و رنگ زیبا و مناسبی باشند اما نسبت به فضای اتاق شما سایز مناسبی نداشته باشند، هیچ‌گاه زیبا جلوه نخواهند کرد. برای مثال اگر قصد داشته باشید برای دیوار بالای کاناپه قاب عکسی نصب کنید، حتما می‌بایست سایز قاب با اندازه کاناپه تناسب داشته باشد. چنانچه کاناپه شما 2/5 متر طول دارد، نصب یک قاب کوچک 60 در 90 سانتی‌متری برای بالای آن کاناپه بزرگ اصلا مناسب نیست! طول قاب عکسی که بالای یک کاناپه قرار می‌گیرد می‌بایست حدود دو سوم طول کاناپه باشد. بنابراین برای بالای کاناپه مورد مثال، یک قاب 1/5 متری مناسب است. از آنجایی که قاب با این سایز را نمی‌توان به راحتی در بازار یافت، می‌توانید از دو قاب کوچک‌تر در کنار هم استفاده کنید. آموزش پتینه دیوار در این مثال راه دیگری که برای پر کردن فضای بالای کاناپه وجود دارد، نصب شمعدان‌های دیوارکوب در کنار قاب عکس‌ها است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com