بازسازی ساختمان

رنگ پاییز در فضای خانه

برای نمایاندن رنگ پاییز در فضای منزلتان از آثار هنری استفاده نمایید . پتینه روی چوب به رنگمایه هایی که قبلاً استفاده کرده اید نگاهی بیاندازید و به دنبال معادل پاییزی آن رنگ باشید . رنگ زرد افرایی بکار گرفته شده در نقاشی روی دیوار در رنگ زرد گلهای آلاله قالیچه و برگهای طلایی روکش صندلی ها احساس می شود .

رنگ نارنجی روشن کدو مسما و رنگ خاکی ظروف سفالی را با برای نمایش رنگهای پاییزی با هم ترکیب کنید تا هر مهمانی را تحت تاثیر قرار دهید. گلدان را با شاخه های سیبهای صحرایی که پر از میوه و برگهای تازه هستند ، پر کنید و آنرا روی میزی کوچک نزدیک به درورودی منزلتان قرار دهید.

پاییز

شما می توانید برای دیوارهای تان از رنگ زیتونی تیره استفاده کنید. برای جلوه بیشتر این رنگ تیره میتوانید برای دیوارهای بشقاب های سفیدی با گل های سبز تیره و همچنین یک آینه محدب با قاب قهوه ای طلایی نصب کنید.

می توانید بیشتر فضای اتاق خواب تان را به این رنگ درآورید. برای این کار ابتدا باید دیوارهای تان را به رنگ سبز زیتونی زده و از یک تخت خواب با سرتخت جیز که آن هم به رنگ سبز زیتونی است استفاده کنید. بهتر است برای تکمیل کارتان از کوسن و یک روتختی با همین تم رنگی استفاده کنید.

استفاده از این آینه قوسی زمانی در خانه‌های فرانسه بسیار متداول بود.

مناسب برای نصب در هر اتاقی است و حتی در حمام هم قابل استفاده است./ پتینه روی چوب

حاشیه این آینه‌ها در دو جنس وجود دارد؛ پلاستیک و چوب. نوع چوبی آن اصل‌ و نوع پلاستیک به صرفه‌تر است.

خانم براکت می‌گوید “ما فضای زیادی برای قرار دادن وسایل مختلف در اختیار نداشتیم بنابراین باید طراحی وسایل را تا حد ممکن بهینه می‌کردیم.” او به کمک یکی از دوستانش طراحی وسایل توکاری شده و اختصاصی این اتاق را بر اساس فضای موجود در این اتاق انجام داد و ویژگی‌هایی مانند کشو‌های متعدد را برای ایجاد فضای مورد نیاز با هدف قرار دادن وسایل نیز توسط آنها به وسایل اتاق‌خواب اضافه شده است.

تاج این تختخواب به صورت شخصی ساخته شده است. روتختی آن مخملی است و چراغ خواب ها به سبک چراغ مطالعه انتخاب شده اند. کنسول های کنار تخت با ترکیب سفید و مشکی که در خود تخت می بینید رنگ آمیزی شده اند. صندلی های زیر تخت نیز فرانسوی و با طرح دهه 40 میلادی هستند.

در این میان، خانم‌های خانه همیشه با نگاه ویژه‌ای، آشپزخانه را بررسی می‌کنند و اگر آشپزخانه مطابق میل‌شان بود، رضایت می‌دهند. در غیر این صورت، دوباره خانه دیگری را می‌بینند تا بالاخره بتوانند خانه‌ای مناسب پیدا کنند. اهمیت آشپزخانه برای خانم‌ها به حدی است که وقتی از آن خوششان نمی‌آید، حتی ممکن است بقیه قسمت‌های خانه را نبینند و به کلی منصرف شوند. شاید چون بیشتر وقت خانم‌ها در آشپزخانه می‌گذرد و ساعت‌های زیادی را مشغول کار در این فضا هستند، چنین احساسی دارند که البته این موضوع، خانه‌دار و شاغل نمی‌شناسد و همه خانم‌ها همین‌طور فکر می‌کنند.

 یک چیدمان خوب، در اصل می‌بایست تلفیقی از تمام مواد از جمله شیشه، چوب، سرامیک، آینه، پارچه، شمع و… باشد؛ این مواد گوناگون در نهایت می‌بایست به شکل یک بافت منسجم به نظر برسند. این بافت باید دارای یک زمینه رنگی باشد، خصوصا پتینه روی چوب در مورد اشیائی که روی زمین قرار می‌گیرند، باید تناسب رنگی را به خوبی رعایت کنید. برای اینکه فرش شما با اشیاء دیگر تناسب داشته باشد، بهتر است رنگ‌های خنثی را برای فرش در نظر بگیرید.

کاغذدیواری های براق را می توان با تابلوهای هنری که طرح های دریایی یا اقیانوسی دارند، جفت کرد.

5 -از طرح طبیعت برای زیبایی اتاق استفاده کنید. به طور مثال، در این آشپزخانه، طرح عمودی درختان با رنگ زمینه مشابه با

دکوراسیونفضا، روحی از طبیعت را به اتاق بخشیده است.

فیروزه ای رنگ سردی است, بنابراین پیشنهاد ما استفاده از رنگ های گرمی مانند قرمز, نارنجی ( نارنجی متمایل به قرمز ), زرد (متمایل به طلایی ), کرم  کنفی, صدری و خردلی است تا شما بتوانید با انتخاب یکی از آنها ضمن هماهنگی شادابی, و گرمی را در فضای آپارتمان خود داشته باشید. شما ترجیح داده اید که این رنگ را با قهوه ای تیره ترکیب کنید که پاسخی خوبی در مقابل سردی رنگ فیروزه ای است ولی فکر می کنم حجم استفاده شما از این دو رنگ کمی زیاد و اغراق آمیز شده است و فضا را کمی کسل کننده می کند.

دیوارهای سبز نعنایی و رنگ‎های روشن باعث ایجاد یک پلت رنگی سر زنده و تازه می‎شود. از آنجایی که هر دو رنگ بسیار روشن هستند از سفید برای ایجاد یک آرامش بصری استفاده شده است. نوارهای آبی پر رنگ یا زغالی در یک قالیچه‎ی طرح گورخری باعث می‎شود در کف اتاق طرح رنگی تیره تری داشته باشید. در عین حال رنگ‎های زغال سنگی کنتراست گرمی به رنگ‎های خنک اضافه می‎کنند.

زمانی که پاییز می‎شود طبیعت نمایش شفافی از رنگ‎ها را به نمایش می‎گذارد. توجهی به رنگ‎های نارنجی، زرد و قهوه‎ای گرم کنید و در سراسر فضای خانه‎ی خود از آن‎ها استفاده کنید. یک مبل قهوه‎ای انتخاب خوبی به عنوان مبلمان چوبی است. پتینه روی چوب تزئین آن با کارهای هنری، استفاده از بالشت‎های رنگین، یا رنگ‎های دکوری به رنگ‎های خردلی، کهربایی باعث شده است انرژی در فضای این خانه جاری باشد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com