بازسازی ساختمان

رنگ سبز زیتونی در اتاق خواب

برای داشتن پتینه روی چوب رنگ سبز زیتونی در اتاق خواب تان می توانید دیوارهای آن را به رنگ سفید چرک کرده و از تختی که تلفیقی از چوب و چرم است استفاده کنید. فقط دقت کنید که باید رنگ چوب تخت حتما قهوه ای تیره باشد که با رنگ سبز چرم هماهنگی داشته باشد.

زیتونی

خانه‌ را با این آینه شیشه‌ای بدون قاب و براق تزیین کنید.

این آینه مناسب برای نصب روی کاغذ دیواری و دیوارهایی است که ته‌ مایه کرم و قهوه‌ای دارند.

برای هر اتاقی، از پذیرایی گرفته تا راهرو، مناسب است.

اگر مبلمانتان استیل است، این انتخاب حرف ندارد.

هنگام نصب آن باید کاملا دقت کنید چرا که جزو خطرناک‌ترین آینه‌هاست، مخصوصا اگر فرزند کوچک در خانه دارید.

اکثر مردم، انگیزه‎ی بازسازی اتاق خواب خود را بعد از دیدن عکس‌های متنوع از اتاق خواب‌های مختلف بدست می‌آورند. هنگامی که خانم “آیا براکت” که یک عکاس است به همراه همسرش، اتاق خواب دومی را به خانه‌شان اضافه کردند، تنها تغییری که در ابتدا در آن صورت دادند قرار دادن یک تخت‎خواب در آن بود. “ما این تخت را نه تنها برای ظاهر زیبایش بلکه برای فضایی که برای نگه‎داری وسایل در اختیارمان قرار می‌دهد خریدیم.” که منظور او کشوهای تعبیه شده زیر تخت‎خوابشان است.” تقریبا سایر وسایل و چیدمانشان را بر اساس این تخت‎خواب انجام دادیم.” نتیجه – یک اتاق خواب لوکس دارای مساحت 30 متر مربع است که پتینه روی چوب قسمت اصلی طبقه سوم خانه آنها که مستقر در شهر Oakland است و در سال 1895 ساخته شده را تشکیل داده است. با توجه به قوانین سخت‌گیرانه خانه‌سازی در این شهر، خانم براکت می‌گوید: “هر اینچ از فضا در مذاکرات ما تعیین‌ کننده بود.” وسائل ساخته شده‎ مخصوص این اتاق باعث بیشینه شدن فضای اتاق شده‎اند و چوب گیلاس به کار رفته به همراه رنگ سفید دیوارها فضای آرامش بخشی را به‌وجود آورده است. “ما ترجیح می‌دهیم که طراحی اتاق ساده باشد.”

کاغذدیواری این اتاق از ابریشم است. تختخواب و پاتختی ها و قالی کف اتاق برای موسسه هنری «کلوین کلین» هستند. چراغ خواب ها نیز طراحی «کارلوس وگا» هستند.

یک رومیزی نو با رنگی شاد و متفاوت انتخاب کنید و آن را روی میز آشپزخانه‌تان بیندازید تا محیط آشپزخانه به کلی عوض شود. اگر بتوانید پرده را هم تغییر دهید خوب است، ولی اگر چنین امکانی ندارید، همان تغییر رومیزی کافی است.

این روزها تغییر خانه و اسباب‌کشی کار چندان راحتی نیست و برای همین، خیلی‌ها دل‌ خوشی از این جابه‌جایی‌ها ندارند، اما کسانی که ناچارند هر از گاهی خانه‌شان را عوض کنند یا آنهایی که با فکر تغییر

دکوراسیونبه خانه جدیدی می‌روند، معمولا چند خانه را می‌بینند تا یکی را که هم از نظر ظاهر و اندازه مناسب است و هم قیمت متعادلی دارد، انتخاب کنند.

این کاغذهای زیبا با طرح های بسیار متنوع برای سیراب کردن تشنگی هر سلیقه ای کافی هستند. هر دیدی که به دنیای اطراف خود داشته باشید را می توانید در میان کاغذهای دیواری پیدا و از آنها برای القا روحیه خود بهره بگیرید.

 برای اشیاء داخل بوفه بهتر است که از هر شی سه سایز متفاوت در نظر گرفته شود ( مثلا سه سایز مختلف شمع )؛ در این صورت بوفه شما جلوه‌ای زیباتر خواهد داشت. هنگام چیدن لبه بالای شومینه توجه داشته باشید که تقارن را حتما رعایت کنید. پتینه روی چوب برای دو طرف لبه بالای شومینه همیشه از اشیاء جفت استفاده کنید.

هنگامی که یک طرح شلوغ و نمایشی را  انتخاب می کنید، چیزی دیگری به تزئینات دیوار اضافه نکنید. اجازه دهید خود کاغذ و طرح و رنگ آن به تنهایی زیبایی فضا را رقم بزنند.

3 – طرحی را برای کاغذ دیواری انتخاب کنید که بخش براقی در خود داشته باشد تا باعث درخشش اتاق شود.

9 – یکی از ترفندهای انتخاب صحیح کاغذ دیواری، انتخاب طرح متضاد با قالی است. به طور مثال، قالی کف زمین اگر طرح گرد یا هندسی دارد، شما کاغذدیواری ساده با خطوط عمودی یا افقی انتخاب کنید.

برای اضافه کردن رنگ به تحت خواب (یا هرگونه فضایی)، به دنبال رنگ‎های خنثی باشید که زیر لایه‎های رنگی در خود دارند مانند رنگ خاکستری و ارغوانی. به عنوان مثال می توانید از رنگ‎های ارغوانی مایل به بنفش، در دیوار، پرده‎ها و پوشش روی چراغ خواب استفاده کنید. برای کامل تر کردن این پلت رنگی از یک رنگ صورتی سرخ و بالشت‎های طرح دار و کارهای چوبی تیره استفاده کنید.

اغلب اوقات از رنگ قهوه‎ای به عنوان چیزی که زرق و برق ندارد و کسل کننده است یاد می‎شود. ولی در عوض این برچسب زدن‎ها می توانید ترکیب رنگ های زیبایی با رنگ قهوه ای برای دکوراسیون داخلی خانه تان درست کنید. گرم تر از رنگ مشکلی پتینه روی چوب یا خاکستری زغال سنگی، رنگ‎های قهوه‎ای عمیقی هستند که غنی، دراماتیک و احاطه کننده می‎باشند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com