بازسازی ساختمان

رنگ سفید و خاکستری مناسب دیوار

به صورت طبیعی رنگ های روشن مانند سفید و خاکستری برای دیوار مناسب ترند و پتینه روی چوب شما می توانید از کاغذ دیواری هایی با طرح های ظریف و رنگ های ملایم  استفاده کنید و حتی یکی از رنگ ها ی اصلی دکوراسیون تان را یعنی صورتی یا آبی را در سطحی بسیار ملایم برای دیوار انتخاب کنید و اگر می خواهید از رنگ تیره استفاده کنید فقط می توانید یک یا دو دیوار نه چندان بزرگ را درگیر این ماجرا کنید که چند نمونه آن را در تصاویر می بینید.

خاکستری

در انتخاب پرده همیشه به خاطر داشته باشید که جنس پرده از رنگ آن هم مهم تر است. مثلا در مورد منزل شما که دکوراسیونی اسپرت دارد به هیچ عنوان نباید سراغ پارچه های براق و ساتن بروید. مناسب ترین پرده برای شما پرده های کتان است که می توانند تک رنگ یا راه راه باشند اگر پارچه های رومبلی شما ساده و بدون طرح است.

یکی از ساده ترین راه‎های برای داشتن یک اتاق خواب رنگی استفاده از روتختی های گلدار و رنگی است. برای این ایده برای رنگ دیوارها از آبی روشن و برای کف اتاق تان از رنگ سفید استفاده کنید تا رو تختی گلدار تاثیرش را بیشتر نشان دهد. بهترین انتخاب برای پرده ها، پرده های حریر سفید نازک است.

در این اتاق خواب با اینکه دیوار دارای رنگ سبز روشن و ملحفه تخت خواب زیتونی رنگ است ولی به دلیل متفاوت بودن سایه ها یک برجستگی خاصی به فضا می دهد. رنگ سبز را حتی می‎توانید به بالشت‎ها اضافه کنید. برای این کامل کردن این پتینه روی چوب کار می توانید رنگ سفید و قهوه‎ای هم به روبالشی ها اضافه کنید تا این سه رنگ به تعادل برسند. رنگ‎های سفید میز کنار تخت و چراغ آویزهای بالای تخت همچنین باعث روشن سازی فضا و ایجاد کنتراست قوی تری شده‎اند.

از دیوارهای رنگی برجسته و توی چشم برای اتاق خواب نترسید و با استفاده از وسایل تزئینی روشن تر حالت خنثی به وجود آورید. در این اتاق خواب، دیوارهای به رنگ آبی کبود با تزیینات (میز و صندلی) به رنگ سفید کلاسیک توازن پیدا کرده‎اند. سایه‎های مختلف از رنگ آبی بر روی رو تختی و پرده‎ها به خوبی به هم می‎آید. در عین حال که پایه آباژور و قالیچه‎ به رنگ نارنجی تیره اندکی فضای غیر منتظره به محیط اضافه می‎کند.

رنگ قهوه‎ای همیشه زمانی که با سفید به کار گرفته می‎شوند کنتراست دوست داشتنی به وجود می‎آورند. تخته‎ی بلند کنار دیوار این حمام ترکیب موفقی با رنگ شکلاتی قهوه‎ای بالای آن بوجود آورده است و  این دو باعث افزایش حس و حال محیط شده‎اند. بدون استفاده از رنگ سفید در دیوار، این حمام تاریک به نظر می‎آمد ولی با آن رنگ گردویی که خودنمایی می‎کند یک نوع نقطه‎ی کانونی و توجه به وجود آمده است.

در هر اتاقی که دارای یک پلت رنگی گرم مانند رنگ‎های خاکستری مایل به قهوه‎ای و رنگ‎های قهوه‎ای نیمه روشن است می توانید یک رنگ مکمل زیبا برای آن انتخاب کنید. استفاده از تابلوی گیاهی بزرگ زرد رنگ و بالشت‎های زرد روشن یا خردلی در یک پس زمینه‎ خنثی در این اتاق نشیمن شیک باعت شده است ترکیبی از فضای سنتی و مدرن بوجود آید.

 از آنجایی که امروزه آشپزخانه اکثر خانه ها باز (open) است، در واقع آشپزخانه شما فقط آشپزخانه نیست بلکه بخشی از دکوراسیون خانه شما هم محسوب می شود پس پیشنهاد می کنم یک رنگ گرم را جایگزین رنگ سفید برای پتینه روی چوب کابینت ها کنید اما اگر اسرار به رنگ سفید دارید و از رنگ های تیره خسته شدید، درب و بدنه کابینت ها می توانند سفید باشند ولی متریال استفاده شده برای روی کانترها باید از جنسی شبیه چوب و رنگ گرم باشد. کاشی های دیواری آشپزخانه هم باید رنگی نسبتا تیره داشته باشند تا آشپزخانه شما مانند جزیره ای جدا افتاده از بقیه قسمت های خانه تان نباشد.

 اگر رنگ مبلمان شما آبی و کرم ملایم و لایت باشد، بی شک یکی از دلایل انتخاب شما ایجاد آرامش و نور در فضای نشیمن خانه تان بوده است. بنابراین اگر بخواهید با حفظ همان خصیصه کاغذ دیواری را هم انتخاب کنید بهتر است اگر رنگ غالب مبلمان شما کرم است برای کاغذ دیواری آبی بسیار کم رنگ را انتخاب کنید که البته می تواند طرح دار، تک رنگ یا راه راه با راه های پهن عمودی باشد.و اگر رنگ غالب مبلمان شما آبی است برای کاغذدیواری رنگ کرم را انتخاب کنید.

برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری راه کار ساده تر این است که روی پارچه گلدار مبلمانتان دقت کنید و ببینید رنگ سومی که بکار برده شده است چه رنگیست و همان را البته کم رنگ، برای پتینه روی چوب رنگ کاغذ دیواری انتخاب کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com