بازسازی ساختمان

بازسازی و مشتری های بازسازی

نورپردازی در این فضا باید نورپردازی عمومی باشد. مشتری در مطالب گذشته، شما را با انواع لامپ ها و روش های نورپردازی در دکوراسیون داخلی آشنا کرده است. سعی کنید نورپردازی درب ورودی به گونه ای باشد که میزان تابش نور در این فضا پایین باشد تا فضا را گرم و صمیمی نشان دهد هر چه میزان شدت نور این فضا بالاتر باشد حس صمیمیت فضا کمتر خواهد شد. معماران استودیو طراحی یکتا در بازسازی ساختمان طراحی ورودی که در تصویر بالا می بینید نکات مهم در نورپردازی را مد نظر قرر داده اند.

مشتری

می توانید از یک سطل زیبای تزئین شده برای قرار دادن چترها و دیگر وسایل استفاده کنید و همچنین از حلقه های زیبا به عنوان یک وسیله کاربردی و تزئینی استفاده کنید. استفاده از تابلوهای کوچک و زیبا می تواند حس گرمی و صمیمیت را به فضای ورودی منزل ببخشد./ بازسازی و تعمیرات ساختمان

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها توجه به ترکیب رنگ دیوار ها، لوازم و مبلمان فضای داخلی آن، نکته بسیار مهمی است که باید توجه ای ویژه به آن داشت. عوامل و شرایط مختلفی در این انتخاب تاثیر گذارخواهند بود. علاقه و سلیقه شما، صاحب خانه و یا اجاره نشین بودن و هزینه ای که برای این موضوع در نظر می گیرید. گاهی نیز با توجه به شرایطتان شاید ترجیح بدهید از وسایل قدیمی خود استفاده کنید و قصد خرید کردن نداشته باشید.

در بعضی از اتاق‌ها، نقطه کانونی یک عنصر معمارانه مانند یک پنجره یا یک شومینه است. در اتاق‌هایی که فاقد عناصر پیش‌ساخته هستند، نقطه کانونی می‌تواند یک مبل، یک اثر هنری، یا یک وسیله دیوارکوب بزرگ باشد. اگر می‌خواهید دستگاه تلویزیون شما نقطه کانونی اتاق نشیمن باشد، آن را در یک فضای مناسب (مانند یک میز تلویزیونی زیبا و چوبی) قرار دهید، و یا در کنار آن از یک اثر هنری یا یک آینه بازسازی آپارتمان بزرگ استفاده کنید تا جای تلویزیون را در هنگام خاموشی پر کنند. اتاق نشیمن باید به گونه‌ای طراحی و چیده شود که نقطه کانونی به خوبی به چشم بیاید و هیچ عنصر دیگری بازسازی ساختمان در فضا با آن از نظر بصری رقابت نکند.

در تمام منازل وسایلی هستند که یا خیلی قدیمی شده‌اند یا دیگر نیازی به آنها نداریم و از روی عادت بلافاصله دور انداخته می‌شوند اما شما می‌توانید با نگه داشتن این وسایل استفاده‌ای بهینه از آنها داشته باشید چون این کار هم مقرون به صرفه‌تر است و هم یک وسیله زیبا و خاص که کار دست خودتان است و در هیچ خانه‌ای نیست، درست کرده اید. این کارهای خلاقانه می‌تواند از وسایل قدیمی مانند صندلی، میز ظروف‌و… باشد./ تعمیرات ساختمان

گاهی اوقات مستاجران اولین کاری که به سرعت انجام می‌دهند پنهان کردن چیزهایی است که به آن‌ها علاقه‌ای ندارند. اما باید توجه داشت که می‌توان برخی از عناصر خانه‌های اجاره‌ای را عوض کرد و یا به جای آن‌ها از عناصر بهتری استفاده کرد. فقط کافی است عناصر اصلی را حفظ کرده تا وقتی می‌خواهید از این خانه نقل مکان کنید آن‌ها را سر جای خوشان بگذارید. البته بهتر است این تغییرات را جایی یادداشت کنید تا از یادتان نروند. از لوسترهای زشت و بی‌کیفیت گرفته تا روکش‌های نامناسب درهای ورودی می‌توان عناصر زیادی را تغییر داد. دوباره تکرار می‌کنیم تغییرات و نحوه نصب عناصر اصلی را از یاد نبرید تا هنگامی ترک این خانه به راحتی بتوانید آن‌ها را سر جای خودشان بگذارید.

تزئین اتاق کودک باید مهیج و فانتزی باشد. اولین چیزی که باید در دکوراسیون بندی اتاق کودکتان به آن توجه داشته باشید، این است که این تزئینات باید مطابق با سن و روحیه کودکانتان انجام گیرد. نباید اتاق فرزند ۳ ساله تان را مثل اتاق دختر ۱۳ ساله تان تزئین کنید. البته منظور این نیست که باید هر سال با بالا رفتن سن فرزندتان تزئین اتاق او را به هم بزنید. منظور این بود که باید اتاق کودکان را با توجه به گروه سنی آنها دکوربندی کنید.

رنگ ، عنصر مهم و قد‌رتمند‌ی د‌ر د‌کوراسیون د‌اخلی است که می‌تواند‌ بسیار الهام‌بخش باشد وبه فضایی ساد‌ه و معمولی حال ‌و هوایی ویژه و جلوه‌ای زیبا بد‌هد‌ به ویژه هنگامی که رنگ‌ها را با توجه به روانشناسی آنها د‌ر د‌کوراسیون به کار ببرید‌. البته استفاد‌ه از رنگ‌های متعد‌د‌ به معنای صرف هزینه زیاد‌ نیست بلکه می‌توان تنها با استفاد‌ه از جزئیات به فضای خانه رنگ و بویی د‌یگر د‌اد‌، مثلا اینکه چند‌  بازسازی ساختمان وسیله کوچک هم‌رنگ را د‌ر اتاق قرار د‌اد‌ و با آنها د‌ر فضای منزل تغییر ایجاد‌ کرد‌ .

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com