بازسازی ساختمان

اشتباه در بازسازی و دکوراسیون خانه

یکی از اشتباه ات رایج دکوراسیونی که به شدت ناپسند و مخرب است، نصب قاب و تابلوهای تزیینی روی دیوار در ارتفاعی نامناسب و بیش از حد بلند است. توجه داشته باشید زمان نصب تابلوها، مرکز قاب باید ملاک ارتفاع باشد نه لبه پایینی قاب. در واقع بازسازی ساختمان تابلوها و قاب ها باید به گونه ای روی دیوار نصب شوند که بدون حرکت گردن افراد و بالا بردن سر به راحتی دیده شوند.

اشتباه

استفاده نکردن از قالیچه

شکی در این نیست که کفپوش هایی مانند پارکت، لمینت، سنگ و سرامیک، زیبا و کاربردی است، اما قالیچه ها علاوه بر زیبایی قابل توجهی که به دکوراسیون ها می افزایند تا حدی جاذب اصوات مزاحم نیز هستند و از این رو به محیط، آرامش بیشتری می دهند؛ بنابراین توصیه می شود در بخش های مختلف خانه، حداقل از یک قالیچه استفاده کنید.

استفاده از وسایل دکوری و تزئینی، کتابخانه ها، قفسه های نگهداری وسایل و کمد لباس به زیباتر شدن فضای اتاق خواب شما کمک خواهد کرد. با توجه به نیازهایتان این وسایل را انتخاب کنید. در جنس، بافت و رنگ آنها دقت لازم را به کار ببرید. هماهنگی وسایل دکوری با دیگر مبلمان اتاق خواب نکته بسیار مهمی است.

در چنین موقعیتی، این‌که نمی‌توانید از رنگ در دیوارها و یا سقف خانه اجاره‌ای خود استفاده کنید به این معنی نیست که دست شما در ایجاد یک پالت رنگی زیبا در فضای خانه بسته است. همان انرژی که می‌خواهید برای رنگ کردن دیوارها یا سقف صرف کنید در مورد مبلمان به کار ببرید، و یا کمی جسورتر باشید و از پرده‌های رنگی و طرح‌دار استفاده کنید. بازسازی و تعمیرات ساختمان

هم‌چنین می‌توانید از قالیچه‌های رنگارنگ با طرح‌های فوق‌العاده جذاب استفاده کنید و یا بازسازی ساختمان با به کارگیری وسایل تزئینی رنگی کیفیت طراحی خانه اجاره‌ای خود را افزایش دهید. برای این‌که در نهایت از نظر بصری به فضایی یکدست و یکپارچه دست پیدا کنید بهتر است رنگ‌های مختلف را در قسمت‌های مختلف خانه خود، از بالا تا پایین و از چپ به راست، پخش کنید.

اگر هم د‌وست د‌ارید‌ از رنگ‌های نامتعارف د‌ر کنار هم سود‌ ببرید‌ می‌توانید‌ همانند‌ این اتاق خواب از ترکیب رنگ‌های مشکی ، آبی کم‌رنگ و پررنگ و قرمز د‌ر کنار هم استفاد‌ه کنید‌، ‌برای این کار هزینه زیاد‌ی هم لازم نیست، کافی است مثلا یک کوسن را با رنگ صند‌لی ست کنید‌ یا… کمی به جزئیات اتاق توجه کنید‌، یک وسیله کوچک رنگی د‌ر اتاق می‌تواند‌ یکنواختی را از اتاق بیرون ببرد‌. بنفش و آبی کم‌رنگ، رنگ‌های طبیعی و آرامش‌بخشی برای اتاق‌خواب بود‌ه اما به تنهایی کاملا سرد‌ند‌.استفاد‌ه از قرمز به عنوان رنگ وسایل نیز اتاق را کاملا گرم کرد‌ه است. علاوه بر اینها د‌یوار سیاه و سفید‌ پشت تخت به عنوان رنگ‌های خنثی به اتاق جلوه متفاوتی د‌اد‌ه‌است.

فرض کنید:رنگ زمینه اتاق، کرم شکلاتی و گلبهی است. استفاده از دکورهای چوبی تیره و متمایل به زرشکی، مکمل رنگ فضای زمینه است. استفاده از روتختی براق، مانند هر بافت براق دیگر، علاوه بر اینکه نوعی حس تجمل‌گرایی را به ببیننده القا می‌کند، با قرار گرفتن در کنار دکور چوبی تیره باعث می‌شود زیبایی این نوع چیدمان جلوه‌ای چند برابر بیابد. رنگ و طرح بافت‌های پارچه‌ای نیز مابین رنگ زمینه اتاق و دکور چوبی آن است.

همیشه سبزها: گلدان‌هایی حاوی گیاهان همیشه سبز آپارتمانی تهیه کنید و آنها را در چند گوشه خانه قرار دهید. حضور آنها به زندگی شما لطافتی عمیق می‌بخشد. معمولا گیاهان آپارتمانی رسیدگی چندان زیادی نمی‌طلبند، اما در همان حد توجه اندک هم موجب آرامش روح شما می‌شود. گل و گیاه را از خانه خود دریغ نکنید.

باکس‌های مفید: در چند سال اخیر، باکس‌های دیواری طرفداران زیادی پیداکرده‌اند. می‌توانید یکی از آنها را به دیوار آشپزخانه بزنید و قرص و دوا یا ادویه‌ها را در آن قراردهید. یا یکی را به دیوار سرویس بهداشتی بزنید و مسواک و خمیردندان را در آن بگذارید. بازسازی ساختمان حتی می‌توانید آن را به دیوار پذیرایی بزنید و مجسمه و تابلوی کوچک و ظریفی را در آن قراردهید. این باکس‌ها جان می‌دهند برای زیباکردن آپارتمان‌های نقلی. بازسازی و تعمیرات ساختمان

لازانیا را در آن درست کرده‌ای و آن را همراه خانواده بر سر سفره شام نوش‌جان کرده‌اید. طعمش عالی بوده و همه از آن تعریف کرده‌اند. به نظر می‌آید همه چیز عالی است جز یک مشکل و آن هم بلا و دردسر شستن ظرف پیرکس است. براستی چرا شستن‌اش تا این اندازه دشوار است؟ برای راحت‌تر شستن آن چه بایدکرد؟

تلفیق مایع ظرفشویی و جوش شیرین: اگر شستن پیرکس براستی برای شما دشوارشده، مقداری جوش‌شیرین و مایع ظرفشویی در آن بریزید و روی آن را با آب داغ بپوشانید. یک‌ربع ساعت صبرکنید. در این مدت چربی‌ها و مواد غذایی چسبیده به ته ظرف به آرامی کنده می‌شود و شستن ظرف را برای شما آسان می‌کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com