بازسازی ساختمان

از حساس ترین اقدامات برای جذاب تر کردن دکوراسیون یک محیط، ترکیب مناسب بازسازی ساختمان و اصولی طرح ها و الگوها با یکدیگر است؛ برای مثال دو طرح گل دار یا 2 طرح چهارخانه متفاوت در کنار هم، هرگز ترکیب زیبا و چشم نوازی ایجاد نمی کنند؛ بنابراین همیشه سعی کنید طرح هایی را در دکوراسیون استفاده کنید که با یکدیگر متفاوت باشند. همچنین حتما یک طرح ساده را نیز به میزان قابل توجهی در ترکیب طرح های مختلف منزل تان بگنجانید تا تعادل لازم برقرار شود و احساس آرامش بیشتری در خانه تان احساس کنید.

اقدامات

یک طراحی داخلی موفق تنها وابسته به مبلمان و دیوارها نیست، بلکه از طراحی و تدبیر کفپوش آغاز می شود. در اینجا نمونه هایی از بهترین و زیباترین کفپوش ها تدارک داده شده که با توجه به سبک دکور و کارکرد مورد نظرتان می توانید مورد استفاده قرار دهید. بازسازی تعمیرات منزل

بامبو (Bamboo): بامبو مدت هاست که در ساخت کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت، تنها در رنگ و استایل آن هاست. بامبو از نظر تکنیکی جزو محکم و مقاوم ترین چوب هاست. این کفپوش را می توانید برای سطوح گسترده مورد استفاده قرار دهید.

چوب بازیافته (Reclaimed Wood): این نوع کفپوش جلوه ای کلاسیک دارد، اما با تکنولوژی جدیدی عرضه می شود.

هنگامی که می‌خواهیم نکاتی را در مورد نحوه چیدمان و طراحی یک اتاق نشیمن بیاموزیم، بازسازی ساختمان جنبه‌های مختلفی را در این کار باید در نظر بگیریم. عناصر مربوط به کارایی فضا شامل راحتی و آسایش محیط، چیدمان مبلمان، طرح‌ها و نقش‌های مورد استفاده، و هم‌چنین انتخاب درست فضا و مبلمان برای انجام فعالیت‌های مختلف از جمله تفریح و سرگرمی است. جنبه دکوری و تزئینی طراحی یک اتاق نشیمن تمام این عناصر را به هم گره می‌زند و باعث می‌شود تا فضا جذاب و زیبا به نظر برسد. در این مطلب نکاتی را با شما می‌خواهیم در میان بگذاریم که کمک زیادی به شما در طراحی اتاق نشیمن خانه‌یتان می‌کنند و باعث می‌شوند تا شما بتوانید گام به گام و با آگاهی کامل دست به طراحی بزنید.

این ملات در مقابل حرارت عایق بسیار خوبی بود و از نظر دوام اگر اصولی تهیه می‌شد، سال‌ها مقاومت می‌کرد. همچنین در صورتی که ضخامت ملات کاهگل 20 تا 30 سانتیمتر می‌شد، عایق رطوبتی خوبی محسوب می‌شد. تنها ضعف کاهگل فرسایش براثر بارش باران و باد بود که با چسب‌های آب پایه جدید آکریلیکی این مشکل برطرف شده است. درواقع کاهرنگ یا کاهگل پلیمری آب بند از مصالح جدید است که مشکلات کاهگل را از بین برده است. بازسازی تعمیرات منزل

اما شما اگر عاشق فضاهای روستایی و عطر نوستالژیک کاهگل هستید، می‌توانید با کمی هزینه و البته به خرج دادن هنر و سلیقه، دیوار اتاق‌تان را با تکنیک «پتینه» به صورت کاهگل در بیاورید، بی اینکه نگران فرسایش آن باشید! بازسازی تعمیرات منزل

چه از دیوارهای تمام‌سفید خانه اجاره‌ای خود بیزار هستید، و چه آپارتمان شما دارای عنصری معمارانه نیست که به شما انرژی مثبت بدهد، استفاده از پرده‌های مناسب و زیبا می‌تواند ظاهر کلی اتاق شما را جذاب‌تر کرده و به آن جلوه‌ای شاد و سرزنده بدهد. به تمام جزئیات و عناصر مربوط به پرده توجه کنید؛ مثلا در مورد اندازه پرده می‌توانید در این مورد تصمیم بگیرید که پرده‌ای که انتخاب می‌کنید کمی بلندتر و عریض‌تر از چارچوب پنجره باشد تا این عنصر حضوری برجسته و گیرا در اتاق داشته باشد. هم‌چنین استفاده از پرده‌ها راهی بسیار مناسب  بازسازی ساختمان های قدیمی برای اضافه کردن رنگ و طرح به فضای خانه است.

چیدمان و دکوراسیون خانه در انتخاب نوع لوستر بسیار مهم است مثلا اگر دکوراسیون شما سلطنتی یا سنتی است، بهتر است لوستر های کریستالی با طرح های کلاسیک انتخاب کنید یا اگر مبلمان استیل دارید لوستری انتخاب کنید که شاخه های آن در جهات مختلف طوری تنظیم شود که تمام قطعات مبلمان شما را به یک میزان روشن نشان بدهد. به طور کلی تعیین محل مناسب برای نصب لوستر بسیار مهم است و انتخاب محل نامناسب، می تواند کل دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد.

*همان قدر که لوستر برای اتاق نشیمن جذاب است برای اتاق خواب، نور لوسترها بازسازی ساختمان چندان دوست داشتنی نیست و قطعا شما ترجیح می دهید به جای آن، یک دیوارکوب کم نور یا یک آباژور داشته باشید.

برخی از شما هر آنچه را دوست دارید داشته باشید، سریع خریداری می‌کنید و آن را به هر نحو که شده در چیدمان خانه خود جای می‌دهید. باید به شما بگوییم که این کار اصلا صحیح نیست! در برخی از خانه‌ها روی میز اُپن آشپزخانه یا روی کنسول، آنقدر پر از اشیاء گوناگون است که از شلوغی زیاد هیچ‌یک دیده نمی‌شوند و نمی‌توانند جلوه کنند! به شما توصیه می‌کنیم در مورد خرید همه وسایلی که دوستشان دارید زیاد تعصب نداشته باشید و تنها به این فکر کنید که چگونه می‌توانید جلوه و دکور خانه خود را جدید و متنوع سازید. توصیه دیگر ما این است که هر بار وسایل دلخواه خود را به دکوراسیون اتاق اضافه می‌کنید، یک وسیله قدیمی‌تر را حذف و آن را به فرد دیگری هدیه کنید تا شیء جدید بیشتر جلوه کند. یادتان باشد هرچه تعدد وسایل در اتاق بیشتر باشد تمیز کردن آنها نیز مشکل تر است.پس از اتمام چیدمان سعی کنید با اضافه کردن وسایلی مثل یک گلدان پر از گل‌های خوش رنگ، به فضا جان دهید. این را فراموش نکنید که خانه و اتاق‌هایش متعلق به شما است و در نهایت بهترین حالت آن زمانی است که شما در آن احساس راحتی و آرامش کنید. این توصیه‌ها و نکات برای شروع کافیست، دیگر بدون هیچ نگرانی اقدام به تغییر محیط پیرامون خود کنید و بدانید که تغییر و تنوع همیشه لازم است./ بازسازی ساختمان های قدیمی

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com