بازسازی ساختمان

رنگ و فرم وسایل اتاق خواب

رنگ و فرم وسایلی که بچه ها از آنها استفاده می کنند در تعیین و شکل گیری شخصیت آنها نقش مهمی دارد. با توجه به تفاوت سلیقه دختران و پسران رنگ و فرم مورد استفاده برای کودکان دختر و پسر نیز تفاوت می کند. دختران بیشتر به رنگهای صورتی و لیمویی وپسران به رنگ های آبی روشن و خاکستری علاقمند می باشند. در کنار این رنگها معمولاً کودکان از دیدن رنگهای متضاد نیز خوشحال می شوند و به سمت آنها جذب می شوند.

فرم

ممکن است د‌وست د‌اشته‌باشید‌ تنوع رنگی د‌ر اتاق‌تان بیشتر باشد‌ د‌ر این صورت باید‌ به جزئیات توجه کنید‌ مثلا اینکه چند‌تا کوسن رنگی را با گل‌های روی میز هماهنگ کنید‌ یا آباژوری انتخاب کنید‌ که تمام رنگ‌های جزئی اتاق د‌ر آن گنجاند‌ه شد‌ه‌ باشد‌. د‌ر این صورت فضا از یکنواختی و یک‌رنگی د‌رمی‌آید‌. حتی یک فرش با رنگی متضاد‌ می‌تواند‌ کاملا اتاق را متحول کند‌، به ترکیب‌ رنگ‌هایی که د‌ر این اتاق استفاد‌ه شد‌ه ‌است بازسازی ساختمان توجه کنید‌، شاید‌ خارج از اتاق بی‌ربط‌‌ترین رنگ‌ها باشد‌ اما د‌ر این اتاق همان‌طور که می‌بینید‌ ترکیبی خارق‌العاد‌ه ایجاد‌ کرد‌ه‌اند‌.

تزئین حمام و دستشویی به طوری که برای کودکان جذاب باشد، علاقه آنان به پاکیزگی و نظافت را تقویت میکند. آرام بخش
اگر سبک مورد علاقه شما به سمت آرامش و سادگی تمایل دارد، برای ایجاد فضایی متناسب با این روحیه باید حمام را با رنگهای روشن تزئین کنید. رنگهای روشن فضا را بزرگتر نشان داده و موجب تقویت روحیه شخص میشوند. اگر به بوها حساسیت ندارید، در حمام از خوشبو کننده های طبیعی دارای اسانس لاوندر (اسطوخودوس) استفاده کنید.

بوی این گیاه بسیار آرام بخش بوده و انواع خوشبو کننده های آن به شکلهای مختلف مانند شمع، ظروف تزئینی با محفظه ای برای اسانس، صابون و… در بازار موجود است. تزئیناتی با مواد طبیعی مانند چوب و سنگ و همچنین گیاهان سبز طبیعی یا مصنوعی – نه گلهای مصنوعی درشت قرمز و زرد- نیز به ایجاد فضایی آرام بخش کمک میکند./ بازسازی ساختمان های قدیمی

کنج‌های پرمصرف: گوشه اتاق‌ها را دست کم نگیرید. آنها می‌توانند برای شما بسیار مفید باشند. می‌توانید جاکفشی، کتابخانه، بوفه، باکس یا هرچیز دیگری را در کنج اتاق‌ها قرار دهید تا از این قسمت هم استفاده کرده باشید. کنج اتاق پذیرایی و دیگر اتاق‌ها بخشی مفیدند، اما بیش از دیگر نقاط مظلوم واقع شده‌اند و استفاده چندانی از آنها نمی‌شود.

کمد دیواری: کمددیواری‌ها جزو مفیدترین ابزارهایی هستند که می‌توانید در خانه قرار دهید. آنها کمترین فضا را می‌برند و بیشترین فایده را به شما می‌رسانند. از نجاری ماهر کمک بخواهید تا برای شما تعیین کند که کدام نقطه از هال، خواب یا حتی پذیرایی پرت افتاده و مناسب قراردادن کمددیواری است. او باید برای آن قسمت کمدی بسازد که بیشترین تعداد قفسه‌ها را داشته باشد. شما می‌توانید حجم زیادی کفش، کیف، پوشاک یا حتی وسایل خانه را در آن جا نگاه دارید. به این ترتیب فضای کمی از اتاق گرفته می‌شود، اما در عوض وسایل فراوانی که پیشتر در خانه شما پخش و پلا بودند به صورت جمع و جور در کنار هم چیده می‌شوند.

به طور کلی باید گفت که ترکیب رنگ زرد و بنفش به طور متعادل فضای شورانگیز و جذابی را در طراحی داخلی خانه ایجاد می‌کند. ترکیب انواع طیف‌های رنگ بنفش روشن و یاسی با کمی ارغوانی تیره می‌تواند فضای آرامش بخش، عرفانی و عاشقانه‌ای بازسازی ساختمان را در یک اتاق خواب به وجود آورد. خود بنفش‌های خالص در برخی طراحی‌های مقتدرانه به کار می‌روند. بازسازی تعمیرات منزل

_ طراحی دکوراسیونی که رنگ بنفش به کار رفته در آن بیشتر فضایی سرزنده و شاد را در خانه ایجاد می‌کند ولی قبل از کاربرد آن در دکور خانه مطمئن شوید که به این رنگ علاقه دارید و می‌توانید با آن زندگی کنید اما با دانستن تاریخچه بنفش چطور ممکن است که دوست نداشته باشید از این رنگ در محیط زندگی و دکور خانه خود استفاده کنید. سال‌ها است از پادشاهان گرفته تا قهرمانان جنگی و مردم عادی رنگ بنفش را نشانه اصالت، قدرت، روحانیت،‌گاه شهرت، پنهانکاری و رمز و راز می‌دانستند.

مانند بسیاری دیگر از رنگ‌های خنثی، طوسی نیز امکان زیادی برای تلفیق با سایر رنگ‌ها و ایجاد طیف رنگی متنوع را دارد. به غیر از این تلفیق رنگ، بافت و طرح را نیز فراموش نکنید. شاید به کار بردن رنگ طوسی مطلق کسل‌کننده باشد اما به کار بردن رنگ طوسی با رنگ برنزی این رنگ را ملایم‌تر می‌کند و به کار بردن طرح‌‌های متنوع و شاد نیز می‌تواند مناسب باشد.

اگر در خانه فضایی ایجاد کرده اید که از آن لذت می برید، بیشتر به تمیز نگه داشتن و هماهنگ بودنش تمایل نشان می دهید. بسیاری از طراحان حرفه ای توصیه می کنند میز غذاخوری را حتی وقتی غذا هم نمی خورید چیده و ست نگه دارید.  بازسازی ساختمان این کار باعث می شود میز تبدیل به جایی برای گذاشتن لباس و وسائل بی ربط نشود. یک میز شلوغ کل خانه را پریشان نشان می دهد./ بازسازی ساختمان های قدیمی

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com