بازسازی ساختمان

علاقه کودکان به نفاشی کردن

کودکان به نقاشی و حجم سازی بسیار علاقمند می باشند و دوست دارند وسایلی را که تعمیرات ساختمان در اختیار دارند رنگی کنند، مثل نقاشی کردن روی دیوارهای اتاقشان.گاهی این مسئله باعث ایجاد اضطراب و نگرانی در خانواده ها می شود. اما باید دقت نمود که کودکان را از انجام این کار نهی نکنیم.و فضای لازم را برای انجام این کار برای او فراهم کنیم.به طور کلی آشنایی با روانشناسی کودکان و چگونگی تزیین بازسازی ساختمان اتاق آنان مسئله بسیار مهمی است به طوریکه شاید بتوان گفت ارتباط بسیار زیادی بین تزیین اتاق کودک و اصلاح جامعه وجود دارد.

کودکان

یک چیدمان خوب، در اصل می‌بایست تلفیقی از تمام مواد از جمله شیشه، چوب، سرامیک، آینه، پارچه، شمع و… باشد؛ این مواد گوناگون در نهایت می‌بایست به شکل یک بافت منسجم به نظر برسند. این بافت باید دارای یک زمینه رنگی باشد، خصوصا در مورد اشیائی که روی زمین قرار می‌گیرند، باید تناسب رنگی را به خوبی رعایت کنید. برای اینکه فرش شما با اشیاء دیگر تناسب داشته باشد، بهتر است رنگ‌های خنثی را برای فرش در نظر بگیرید.

شما میتوانید برای ایجاد هماهنگی، حمام را هم مانند بقیه منزل تزئین کنید یا تمی را درنظر بگیرید که به کلی با فضای باقی خانه متفاوت باشد. برای مثال، اگر به ساحل دریا علاقه دارید، میتوانید دریا را موضوع تزئین حمام قرار دهید. بازسازی ساختمان رنگ دیوارها را آبی روشن یا بژ-به رنگ ماسه- انتخاب کنید و برای تقویت موضوع یکی دو عکس به دیوار نصب کنید.

نکته مهم این است که موضوع مورد نظر شما هرچه باشد، بهترین کار ساده و خنثی نگهداشتن رنگ کف، دیوارها و طاقچه هاست و در عوض باید از لوازم و خرده ریزهای تزئینی استفاده کرد. به این ترتیب اگر بخواهید پس از مدتی تم تزئینی حمام را تغییر دهید، خرج زیادی متحمل نخواهید شد.

بهتراست قاب عکس و تابلو نیز مطابق با دکورچوبی اتاق،چوبی انتخاب شود و همین امر باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین اجزای داخلی اتاق می شود. استفاده از قاب‌های فلزی متعدد در اتاق‌هایی که دکور فلزی و فرفورژه دارند کاملا مناسب است و توصیه می‌شود. معمولا برای زیباتر شدن جایگاه تخت‌های دو نفره در اتاق خواب بهتر است از تابلوهای نقاشی بر روی دیوار بالایی تخت استفاده کنید. بازسازی آپارتمان

اگر دوست دارید که با یک تابلو و یا تنها یک قاب عکس، دیوار بالایی تخت را تزیین کنید ترجیحا آن تابلو را پهن و به اندازه عرض بالای تخت انتخاب کنید. ولی اگر می‌خواهید از تعداد تابلوهای بیشتری برای تزیین دیوار استفاده کنید، مناسب‌تر این است  بازسازی ساختمان که از تابلوهای طولی یعنی تابلوهایی با عرض کم و طول زیاد استفاده کنید.

دوش خشک: این را در خانه به یک قانون تبدیل کنید که نفر آخری که از حمام استفاده می‌کند باید با یک دستمال دیوار، شیر آب و دوش را خشک کند. این کار روند زنگ‌زدگی فلزات و ایجاد لکه‌های نازیبا را تا حد قابل قبولی به تاخیر می‌اندازد. شما فقط دو دقیقه وقت برای خشک کردن می‌گذارید و با انجام این کار، کمک بزرگی به تمیزماندن حمام می‌کنید.

صابون مایع: اگر از صابون جامد استفاده می‌کنید، احتمالا با سختی‌های حاصل از آن بخوبی آشنا هستید. بازسازی آپارتمان خرده‌های آن همه جا پخش و پلا می‌شود و تمیزکردن ظرف جاصابونی هم برای خودش یک مصیبت است. خودتان را راحت کنید و صابون مایع را جایگزینش کنید. انجام این کار از لحاظ بهداشتی هم درست‌تر خواهد بود.

ایجاد یک گوشه دنج و زیبا در فضایی از خانه برای فرار از مشغله‌ها و رسیدن به آرامش، بسیار ساده است. شما می‌توانید با قراردادن یک میزوصندلی کوچک، یک گلدان پر از گل‌های زیبا، نصب طبقاتی روی دیوار برای به نمایش گذاشتن کتاب‌ها بازسازی ساختمان یا دیگر عناصر مورد علاقه خود و همچنین یک نورپردازی ملایم، یک فضای امن و آرامش‌بخش را در دکوراسیون ایجاد کنید./ بازسازی و تعمیرات ساختمان

استفاده از رومیزی برای میزپذیرایی

اگر تمایل دارید دکوراسیون شما بیشتر به‌صورت رسمی و تجملی باشد، توصیه می‌کنیم از یک رومیزی شیک و زیبا برای میزپذیرایی وسط چیدمان مبلمان خود استفاده کنید. این رومیزی می‌تواند متناسب با سبک کلی دکوراسیون شما، سنتی یا مدرن و هنری باشد

ایجاد لطافت و نرمی

قرار دادن کوسن‌های متعدد و نرم روی مبلمان چرمی و چوبی می‌تواند لطافت و نرمی دلچسبی را برای دکوراسیون فضا به‌وجود آورد و احساس حاکم بر کل فضا را تلطیف سازد. از انجام این کار دریغ نکنید.والدین گرامی خوب می دانند که تمام کودکان به جنب و جوش و بازی نیاز دارند. گذشته از این که پدران و مادران عزیز شرایط تفریح و گردش بیرون از منزل و دویدن در فضای باز را برای کودک و نوجوان شان فراهم می کنند، لازم است بازسازی ساختمان در محیط منزل نیز به این نیاز بچه ها توجه نشان دهند. کودکان بازی کردن در خانه و از این اتاق به آن اتاق رفتن را دوست دارند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com