بازسازی ساختمان

علاقه کودکان به رنگ مورد پسند

ببینید کودکتان به چه رنگی علاقه دارد. اگر بازسازی ساختمان های قدیمی هنوز سنشان به حدی نرسیده که بازسازی ساختمان بتوانند به خوبی صحبت کنند، یک جعبه مداد رنگی در جلویش بگذارید تا خود یکی از رنگ ها را که دوست دارد انتخاب کند. کودکان بزرگتر خود می توانند به شما بگویند که دوست دارند رنگ اتاقشان چه رنگی باشد. یادتان باشد که اولویت با علاقه ی خود بچه هاست.این نکته بسیار مهم و قابل توجه است. هر قدر وسایلی که در نظر می‌گیرید دارای مدل و رنگ زیبا و مناسبی باشند اما نسبت به فضای اتاق شما سایز مناسبی نداشته باشند، هیچ‌گاه زیبا جلوه نخواهند کرد. برای مثال اگر قصد داشته باشید برای دیوار بالای کاناپه قاب عکسی نصب کنید، حتما می‌بایست سایز قاب با اندازه کاناپه تناسب داشته باشد. چنانچه کاناپه شما ۵/۲ متر طول دارد، نصب یک قاب کوچک ۶۰ در ۹۰ سانتی‌متری برای بالای آن کاناپه بزرگ اصلا مناسب نیست! طول قاب عکسی که بالای یک کاناپه قرار می‌گیرد می‌بایست حدود دو سوم طول کاناپه باشد. بنابراین برای بالای کاناپه مورد مثال، یک قاب ۵/۱ متری مناسب است. از آنجایی که قاب با این سایز را نمی‌توان به راحتی در بازار یافت، می‌توانید از دو قاب کوچک‌تر در کنار هم استفاده کنید. در این مثال راه دیگری که برای پر کردن فضای بالای کاناپه وجود دارد،  بازسازی ساختمان نصب شمعدان‌های دیوارکوب در کنار قاب عکس‌ها است.

علاقه

روشهای متعددی برای آراستن حمام وجود دارد اما کار مشکل، انتخاب تنها یکی از این روشهاست. اگر ایده شما شامل وسایل و خرده ریزها و دیگر وسایل گران قیمت تزئینی است، حتما قبل از قرار دادن تمام اقلام مورد نظرتان در اتاق، به تناسب بازسازی ساختمان و ترکیبات ممکن این موارد فکر کنید. ممکن است افزودن یک عنصر تزئینی از نظر شما بسیار عالی باشد، اما تناسب این شیء با باقی وسایل حمام مانند آینه، قفسه داروها و…تناسبی نداشته باشد. بازسازی تعمیرات منزل

یکی دیگر از اشتباهات رایج در تزئین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله ها و هردو اینها متفاوت از پرده حمام و فرش هستند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی کننده به وجود می آورد. بهترین راه، استفاده از حداکثر دو نقش متناسب از نظر رنگ، طرح -مثلا گل و گیاه یا ماهی- و بافت، با یکدیگر در فضای حمام است.

به این ترتیب فضایی مناسب برای مطالعه واستراحت در شب پدید می‌آید. هر چه تعداد نورهای موضعی در داخل اتاق بیشتر باشد، تفکیک فضاهای داخلی بیشتر شده و به نظر می‌رسد که رعایت این نکته برای اتاق خواب، مناسب است.

استفاده از چراغ‌های آباژور کوتاه بر روی پاتختی‌ها، میتواندفضایی رومانتیک‌ به وجود آورد و ضمنا این امکان را به وجود می‌آورد تا بتوانید قبل از خواب به مطالعه بپردازید.

استفاده از فضای سبز (گلدان، فلاور باکس و . . .)، قاب‌عکس‌های شخصی و تابلوهای خط یا نقاشی مورد علاقه‌تان در اتاق خواب باعث افزایش نشاط و روحیه‌تان شده و روبه‌رو شدن با این عناصر به ویژه در آغاز هر روز می‌تواند انگیزه‌ شروع یک روز کاری را دو چندان کند.

آینه بزرگ: آینه‌ها شعبده‌بازهایی توانا و چیره‌دست‌اند. وقتی یک آینه بزرگ را به دیوار اتاق‌تان می‌زنید، نمای روبه‌رو داخل آن می‌افتد و خودبه‌خود منظره اتاق را دوبرابر نشان می‌دهد. وقتی به یک آینه بزرگ نگاه می‌کنید، این احساس به شما دست می‌دهد که فضای آن سوی آینه واقعی است و می‌توانید به آن طرف بروید. آینه‌ها هم مانند پنجره‌ها نقش مهمی در بزرگ نشان دادن اتاق ایفا می‌کنند./ بازسازی ساختمان های قدیمی

روش‌های تمیز کردن حمام

خودت را در آنجا می‌شویی و تمیز می‌کنی، اما آیا به یاد تمیزکردن آنجا هم هستی؟ اگر فردی پاکیزه هستی و نظافت حمام برایت مهم است، احتمالا تاکنون متوجه شده‌ای که کار چندان راحتی نیست. حال چطور باید حمام را راحت تمیز کنیم؟

انتخاب رنگ طوسی برای دفتر کار عموما انتخاب درستی شمرده نمی‌شود اما مطابق آنچه که در اینجا مشاهده می‌کنید رنگ طوسی خیلی گرم یک انتخاب فوق‌العاده برای محیط و دفتر کار است. حال چه این فضا یک اتاق کار در منزل باشد و چه یک دفتر کار.  بازسازی ساختمان این درجات گرم رنگ طوسی تلفیقی از رنگ بژ و رنگ طوسی هستند. رنگ دلپذیر و دلنشین است و هرگز احساس کسالت و افسردگی را انتقال نمی‌دهد.

منبع الهام من برای این ترکیب رنگ توجهم به فضای اطراف بود. دیوار های این اتاق خواب را به رنگ زردآلویی در آوردم و البته الگویی مدرن نیز دارد. تخت نیز به رنگ سبز فسفری انتخاب شد، نتیجه بسیار عالی و دلنشین بود. این دو رنگ شاید به صورت اسمی به یکدیگر نیایند اما هنگام ترکیب چیز دیگری را شاهد هستید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com