بازسازی ساختمان

استفاده مناسب کاغذ دیواری در بازسازی

برای انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب ابتدا باید به طرح و رنگ آن فکر کنیم، که کدام طرح و رنگ مناسب کدامیک از دیوارها میباشد. اینکه کجا نیاز به رنگ روشن، کجا نیاز به رنگ شاد و کجا نیاز به طرح های ساده تر و … دارد. شما میتوانید نسبت بازسازی ساختمان به دکوراسیون منزلتان و نسبت به سلیقه خود این انتخاب را انجام دهید. استفاده از کاغذ دیواری ها در منزل هیچ محدودیتی ندارد شما میتوانید کل دیوار ها را یکدست و یا هر دیوار را یک رنگ انتخاب کنید، میتوانید فقط یک دیوار خاص را کاغذ کنید مثلا دیوار پشت تلویزیون را یا دیوار پشت مبلمانتان را، اصلا میشود نصف دیوارهارا کاغذ کرد و یا دو نیمه ی دیوار را به دو رنگ متفاوت کاغذ کاری کرد.

مناسب

بنفش تقریباً رنگی اسرارآمیز است که بسیاری از مردم علاقه فراوانی به این رنگ دارند. از رنگ روشن بنفش یاسی گرفته تا بنفش تیره مخملی همگی به فضای خانه زیبایی و درخشندگی و جذابیت خاصی می‌دهند.

_با نگاه به ترکیب بندی رنگی زیبای یک گل زنبق بنفش که در ترکیب با رنگ سفید و زرد آمده است می‌توانید برای طراحی داخلی زیبای اتاق و خانه خود بهره بگیرید.

_این رنگ به‌‌ همان اندازه‌ای که در تاریخ، پرآوازه بوده است بازسازی ساختمان  در طبیعت نیز به‌‌ همان اندازه برجسته و پر اهمیت است و می‌توانید از انواع ترکیبات رنگی بنفش که در طبیعت می‌بینید، برای بازسازی و تعمیرات ساختمان طراحی جذاب دکوراسیون منزل خود بهره بگیرید.

اتاق های بی پنجره، تاریک و دلگیر هستند اما متاسفانه طراحی برخی خانه ها به گونه ای است که امکان ساخت پنجره در آن وجود ندارد. اگر خانه شما نیز این گونه است، نگران نباشید. ما ترفندهایی را برای شما آورده ایم تا خانه دلگیرتان را شاد و جذاب کنید.

نقطه کانونی در دکوراسیون یک اتاق دقیقا همان قسمتی است که کانون توجه و جذابیت دکوراسیون را به خود اختصاص می دهد. شما می تواند شومینه، تابلوی نقاشی، قفسه کتاب یا هر چیز دیگری را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید. در این صورت توجه میهمان ها در وهله اول به آن جذب می شوند و دیگر متوجه نبود پنجره نمی شوند. با مشخص کردن نقطه کانونی، چیدمان مبل ها نیز برایتان آسان تر خواهد شد.

این ترکیب رنگ می تواند در اتاق کار یک خانم به کار برود، از رنگ بنفش کم رنگ و فیروزه ای استفاده شده تا زنانگی فضا حفظ شود. دلیل اینکه هر دوی رنگ ها حس آرامش را منتقل می کنند این است که در چرخه رنگ ها در کنار هم قرار دارند. بازسازی ساختمان رنگ های مشابه با یکدیگر خوب کار می کنند، و در طبیعت نیز زیاد یافت می شوند.

بنابراین اگر در خانه کوچکی زندگی می کنید که به تعداد کافی اتاق ندارد، باید به فکر چاره باشید. فضای اتاق ها را پر از اسباب و اثاثیه کردن، زیاد مطلوب نیست و همیشه هم نتیجه خوبی در پی ندارد؛ چون پس از مدت کوتاهی، احساس کسالت و افسردگی به سراغ افراد خانواده می آید. ضمن این که اگر بتوانیم اتاقی یا گوشه ای از نشیمن را برای بازی بچه های کوچک تر اختصاص دهیم، بسیاری از مشکلات را حل کرده ایم. در این صورت فرزندان ما محدوده خاص خودشان را در اختیار دارند و اسباب بازی هایشان را در دیگر بخش های خانه پراکنده نمی کنند. اتاق بازسازی و تعمیرات ساختمان مشترک یکی از راه حل ها است.

کوچک ترین اتاق‌ها در خانه‌های ما همیشه کوچک‌ترین وسایل را داشته‌اند. ما بیشتر ترجیح می‌دهیم برای یک خانه با فضای کوچک همه وسایل را داشته باشیم اما در حد و اندازه‌هایی کوچک. به عنوان مثال ما هیچ‌وقت در خانه بی‌خیال میز ناهارخوری نمی‌شویم که به جایش یک دست مبل راحت بزرگ داشته باشیم. ما هر دو دست را می‌خریم اما کوچک و تقریبا بی‌استفاده. این در حالی است که به عقیده کارشناسان هر اتاق کوچکی با وسایل کوچک، از چیزی که هست کوچک‌تر هم به نظر می‌رسد. پس ترس به خودتان راه ندهید و همین امروز برای اتاق خواب‌تان یک تخت بزرگ با پشتی چوبی مجلل انتخاب کنید؛ آن وقت به تفاوت‌ها پی می‌برید.

برای داشتن یک اتاق بزرگ و روشن، بگذارید رنگ روشن (سفید خالص) دورتادور دیوارهای اتاق را بپوشاند و بعد، اسباب خانه تان را که سیاه است در آن بچینید. در این بخش یک نمونه دکوراسیون داخلی منزل سیاه و سفید را برای شما انتخاب کردیم. بازسازی ساختمان در طراحی این دکوراسیون به شکل خلاقانه ای از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید استفاده کرده است.

اگر قصد داشته باشید بعدا کمی رنگ در بخش های داخلی خانه استفاده کنید، زمینه­ ای عالی برای این کار فراهم شده چرا که با این طراحی رنگ، هر تغییری دقیقا دلخواه شما می شود. رنگ محوی از آبی ملایم را امتحان و یا اسباب خانه را از رنگ سرخ سیر انتخاب کنید. بازسازی و تعمیرات ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com